Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Karbon alt grenaj harika olmus iyi gunlerde kullanin. Fiyati ne kadar?
karbon fiber kaplamayı reklamajanslarına sordum.orjinalinin çok pahalı olduğunu söylediler..orjinal olmayanlar problem çıkarıyormuş..bu yüzden honda bayiisinden alt grenaj karbon fiber kaplama aldım..280 milyon lira..amortisör ve zincir karbon fiber kaplama da almayı düşünüyordum ama yokmuş..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------

parçayı karbon almaktansa kaplatmak daha ucuz olmuyor mu ben sitesinde parçalara bakarken karbon kaplama olduğu yazıyordu. Yanlış hatırlıyorsam kusura bakmayın arkadaşlar

kaplatmak sorunlu ve dayanıksız oluyormuş..bi de karbon fiberin orjinalini bulmak gerekiyormuş..o da pahalıymış
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
pardon....
http://img836.imageshack.us/img836/611/1trh.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/1576/2tro.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/5143/79737845.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

soru ?
yüksek hızlardayken (150 - 180 kmh) birden yavaşlayınca motor stop ediyo. (duruyo)
bunun sebebi biyerde bi sensör falan var o mudur yoksa bi arızaya delaletmidir?
eskiler cevap verirse sevinirim (avcagtay, seigen, wolrath vs)
soru 2
bazen motor frenini kullanırken ön taraftan bi sıyırma sesi geliyor. ses güçlü geliyo ama en fazla 1 saniye. sebebini bilen var mı?

Sen bu motorla 180 yaparsan sıyırma seside gelir patlama seside gelir motordan imdat seside gelir :D
Benim egzantirik sorunlu motor freninde şıkırtılar geliyor 6000 devirdeyken.Garantiden cevap bekliyorum
Ama sen bu motoru böyle kullandığın sürece problemlerin bitmeyecektir motorunu yanlış kullanıyorsun.

Bu arada benim motora 10/30 yağ koydular.Hondanın kendi yağıymış diğer yağlardan şikayet gelmiş.Benim motorda farkını gördüm daha sarıntısız ve saat gibi çalışıyor.Ayrıca garantim 23ünde bitiyor artık servisteki kazmalarla ve attıkları kazıklarla uğraşmiyacağım :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
bu da depo üstü çantam..içine yarım lt su,ruhsat,cüzdan ve gerekli şeyler rahatlıkla alıyor.üste de samsung galaxy note 2 yi rahatlıkla koyabiliyorum..vodafone internet paketim var.note 2 nin google mapsini kullanarak seyahat etmek nefis..
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Sen bu motorla 180 yaparsan sıyırma seside gelir patlama seside gelir motordan imdat seside gelir :D
Benim egzantirik sorunlu motor freninde şıkırtılar geliyor 6000 devirdeyken.Garantiden cevap bekliyorum
Ama sen bu motoru böyle kullandığın sürece problemlerin bitmeyecektir motorunu yanlış kullanıyorsun.

Bu arada benim motora 10/30 yağ koydular.Hondanın kendi yağıymış diğer yağlardan şikayet gelmiş.Benim motorda farkını gördüm daha sarıntısız ve saat gibi çalışıyor.Ayrıca garantim 23ünde bitiyor artık servisteki kazmalarla ve attıkları kazıklarla uğraşmiyacağım :)

motor frenini çok kullanıyorum wolky ama böyle bişeyle pek karşılaşmadım..arka fren nadir kullanırım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------

Depoyu çizmiyormu bunlar mıknatısla kumaş sürte sürte ?

dostum en küçük çizik yok bi de çok kuvvetli mıknatısı..ayrıca bu çantayı günlük işlerimde motor haricinde de kullanıyorum..elde ve omuzda taşinabiliyor..çok yönlü çanta..navigasyon olarak google mapsi kullanmanızı önemle tavsiye ederim..nefis demek az kalır..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

120 TL ye aldım Held marka çantamı... ufak birşey istediğim için bunu aldım ve gayette memnunum

http://i40.tinypic.com/5watlh.jpg
çanta iyi dostum ama note 2 sığmaz ona..ya da 5,5 inçlik navigasyon sığmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------

pardon....
http://img836.imageshack.us/img836/611/1trh.jpg
http://img526.imageshack.us/img526/1576/2tro.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/5143/79737845.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

soru ?
yüksek hızlardayken (150 - 180 kmh) birden yavaşlayınca motor stop ediyo. (duruyo)
bunun sebebi biyerde bi sensör falan var o mudur yoksa bi arızaya delaletmidir?
eskiler cevap verirse sevinirim (avcagtay, seigen, wolrath vs)
soru 2
bazen motor frenini kullanırken ön taraftan bi sıyırma sesi geliyor. ses güçlü geliyo ama en fazla 1 saniye. sebebini bilen var mı?
bugüne kadar motorum hiçbi şekilde stop etmedi..ben de yüksek hızda bi anda düşük hıza çok düştüm..mesela 130 üzerinde giderken anden şiddetli yağmur bastırdı..kısa sürede 80 civarına düşürdüm..rüzgar bi yandan yağmur bi yandan..yine de stop etmedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

stop etmesi kullanımdan kaynaklı olabilir
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Depoyu çizmiyormu bunlar mıknatısla kumaş sürte sürte ?

Bende de var bi tane depo üstü... Motomax'tan almıştım. Branda, cüzdan telefon, anahtarlar cart curt sığıyor içine. Bir ara fotosunu çekip atarım. Su geçirmez falan değil ama çok pahalı :D Spor modeller için yapmışlar.

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/KUSHITANI-KENTA-DEPO-USTU-CANTA-pmu267.html

Altı kumaş değil naylon gibi bir malzeme ve mıknatısları çok güçlü kesinlikle kaymıyor, görüntüyü bozmuyor. Mıknatıslar çok güçlü olduğu için benzin alırken dikkat etmek gerekiyor. Kulaklarından başlayarak yavaşça kaldırınca herhangi bir sıkıntı olmuyor.

DİKKAT!!! TÜM MIKNATISLI ÇANTALAR İÇİN; çantayı depodan sökerseniz tekrar yapıştırmadan önce mıknatısları titiz bir şekilde kontrol edin. Mıknatıslara havada uçuşan minik metal tozları yapışabilir. Bunlar da deponuzu çizebilir.
 
Katılım
7 Haz 2013
Mesajlar
8
dün akşam cankurtarandaki sahilyolunu kullanıp eminönü tarafına giden arkadaşlar burdanmı acaba ?? saat 17:30 - 19:00 arasında iki siyah bir triclr arka arkaya idi :)
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
[url]http://img545.imageshack.us/img545/959/dsc01589h.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img24.imageshack.us/img24/4009/dsc015922q.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
bu da depo üstü çantam..içine yarım lt su,ruhsat,cüzdan ve gerekli şeyler rahatlıkla alıyor.üste de samsung galaxy note 2 yi rahatlıkla koyabiliyorum..vodafone internet paketim var.note 2 nin google mapsini kullanarak seyahat etmek nefis..


Çantanın linki var mı ?
 
Katılım
21 Ara 2012
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar,
İzmir'de CBR250R için arka çanta demiri almak istiyorum. Yardımcı olabilecek var mı? Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
evraklarımı almaya gittimde ödenmiş makbuzuyla 10.500e anlaşmıştık zaten ilk taksini kendilerinin yatırması gerektiğini doğal olarak beyan etmişlerdi ben sorduğumda öyle dediler ve internetten kontrol ettim ilk taksidi ödemişlerdi.mantıken zaten onların ödemesi gerekiyor.


lorelas.es in başına gelen durum benimde başımda

kime sorsam bayi öder dıyor yok mu bu işi bilen birisi arkdaşlar

2013 mart ayında motoru alıp ruhsat plaka işlerini kendim yapmıştım...
 
Katılım
21 Ara 2012
Mesajlar
7
Ben alırken ötv sini ödediler. vergiden kastı o olması lazım. MTV yi herkes kendisi ödüyor.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
motor frenini çok kullanıyorum wolky ama böyle bişeyle pek karşılaşmadım..arka fren nadir kullanırım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------



dostum en küçük çizik yok bi de çok kuvvetli mıknatısı..ayrıca bu çantayı günlük işlerimde motor haricinde de kullanıyorum..elde ve omuzda taşinabiliyor..çok yönlü çanta..navigasyon olarak google mapsi kullanmanızı önemle tavsiye ederim..nefis demek az kalır..

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------


çanta iyi dostum ama note 2 sığmaz ona..ya da 5,5 inçlik navigasyon sığmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------


bugüne kadar motorum hiçbi şekilde stop etmedi..ben de yüksek hızda bi anda düşük hıza çok düştüm..mesela 130 üzerinde giderken anden şiddetli yağmur bastırdı..kısa sürede 80 civarına düşürdüm..rüzgar bi yandan yağmur bi yandan..yine de stop etmedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

stop etmesi kullanımdan kaynaklı olabilir

ben panik frenden bahsetmiştim. hızlıyken birden duracak kadar yavaşlamaktan. heycan bastığı için bişey yapıp farketmiyor olabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

Sen bu motorla 180 yaparsan sıyırma seside gelir patlama seside gelir motordan imdat seside gelir :D
Benim egzantirik sorunlu motor freninde şıkırtılar geliyor 6000 devirdeyken.Garantiden cevap bekliyorum
Ama sen bu motoru böyle kullandığın sürece problemlerin bitmeyecektir motorunu yanlış kullanıyorsun.

Bu arada benim motora 10/30 yağ koydular.Hondanın kendi yağıymış diğer yağlardan şikayet gelmiş.Benim motorda farkını gördüm daha sarıntısız ve saat gibi çalışıyor.Ayrıca garantim 23ünde bitiyor artık servisteki kazmalarla ve attıkları kazıklarla uğraşmiyacağım :)
motoru yanlış mı kullanıyorum. saol tespit için. şaka gibi
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soru ?
yüksek hızlardayken (150 - 180 kmh) birden yavaşlayınca motor stop ediyo. (duruyo)
bunun sebebi biyerde bi sensör falan var o mudur yoksa bi arızaya delaletmidir?
eskiler cevap verirse sevinirim (avcagtay, seigen, wolrath vs)
soru 2
bazen motor frenini kullanırken ön taraftan bi sıyırma sesi geliyor. ses güçlü geliyo ama en fazla 1 saniye. sebebini bilen var mı?

Motor garantiden düzeltildikten sonra da (yaklaşık 16 bin km) o hızlarda çokça sürdüm, ama bu tür sorunlarla hiç karşılaşmadım. Yüksek hızda hiç stop etmiyor, sıyırma sesi de gelmiyor, servise sormalısın.

Hız konusunda da redline'a girmediğin sürece sorun değil, ama yağ ve diğer sıvıları kontrol etmen önemli. Sonuçta yurtdışında bunların 250 cc yarışları yapılıyor, o kadar da motoru hor görmeyin :p.
 
Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
p2p9c.jpg


Sakalları beyaza boyattık güzel oldu :cherry:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Bir video daha. :) Aslında baya var ama düzenlemek ve yüklemek zaman alıyor biraz.

 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Bir video daha. :) Aslında baya var ama düzenlemek ve yüklemek zaman alıyor biraz.

http://www.youtube.com/watch?v=LoTwsKOiwko

Gene başından sonuna kadar izledim. Birşey dikkatimi çekti güvenlik şeridini ihlal eden bir sürücü göremedim bu bilince kavuşanların sayısı artmış anlaşılan:cherry:
Bu arada bugün Adana'da bir honda bayii ne girdim. Cbr 250 r için fiyat sordum 10500 tl dendi plaka ruhsat hariç. Bir soru daha sordum satıcı şahsa bu motorun sürekli stabil zorlanmadan gidebileceği maksimum hız nedir diye. Aldığım cevap beni ürküttü;
-Bu motor su soğutmalı gazı sonuna kadar açıp duble gaz istanbula kadar gider hiç birşey olmaz dedi :silent::pr:
Tamam sensin dedim çıktım. Ulen hangi motor 1000 km son gaz durmadan gider:pr: tamam satıcısında bu resmen malı satmak için Allah ne verdiyse salla moduna girmiş. Bu tür adamları nasıl satıştan sorumlu tutuyorlar anlamadım ki arkadaş:queen:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
dün akşam cankurtarandaki sahilyolunu kullanıp eminönü tarafına giden arkadaşlar burdanmı acaba ?? saat 17:30 - 19:00 arasında iki siyah bir triclr arka arkaya idi :)

Siyah dediğiniz motorlardan birinin honda sticker'ları sarı, diğerinin mavimiydi? Sticker vardı bu 2 siyah motosiklettede :) Sadeyse bilmem :)
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
Gene başından sonuna kadar izledim. Birşey dikkatimi çekti güvenlik şeridini ihlal eden bir sürücü göremedim bu bilince kavuşanların sayısı artmış anlaşılan:cherry:
Bu arada bugün Adana'da bir honda bayii ne girdim. Cbr 250 r için fiyat sordum 10500 tl dendi plaka ruhsat hariç. Bir soru daha sordum satıcı şahsa bu motorun sürekli stabil zorlanmadan gidebileceği maksimum hız nedir diye. Aldığım cevap beni ürküttü;
-Bu motor su soğutmalı gazı sonuna kadar açıp duble gaz istanbula kadar gider hiç birşey olmaz dedi :silent::pr:
Tamam sensin dedim çıktım. Ulen hangi motor 1000 km son gaz durmadan gider:pr: tamam satıcısında bu resmen malı satmak için Allah ne verdiyse salla moduna girmiş. Bu tür adamları nasıl satıştan sorumlu tutuyorlar anlamadım ki arkadaş:queen:

Abi sen yorulana kadar bas ya benzinin biter ya sen çok yorulursun mecbur durursun rahat ol yani :D
Ya da sen hyosung düşünsene daha karşılaştırma yapacaz senle cıbır mı hyosung mu diğer alacaklar için faydalı olabilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst