RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
19
almak istediğm motorlar arasında rks titanic 15 de var ama yedek parça ve servis beni düşün dürüyor mesela yedek parça gelme süresi nedir servis ağı genişmi ?
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
almak istediğm motorlar arasında rks titanic 15 de var ama yedek parça ve servis beni düşün dürüyor mesela yedek parça gelme süresi nedir servis ağı genişmi ?
benim vites pegini şanzımana bağlayan metal parça düştü yolda(almaya niyeti olan baktırsın servisten çıkmadan çünkü aynı problemi yaşayan tek ben değilim:)),servis "sipariş versek 3-4 günde gelir motor yatmasın boşuna" dedi sanayiden kendi cebinden parayla set alıp parçayı değiştirdi.

bizim hatamız kusura bakma deyip 1 kuruş istemeden hallettiler ve 15 dakkada hallettik.

kilometre sayacının kablosu janta sürtüyordu götürdüm,bi kelepçe takıp hallettik

gazı kesince çıkırtı sesi geliyordu,kaldırdım orta sehpaya baktım zincir sallanınca ses yapıyor, götürdüm, "artçı kiloluysa olur" dedi, zinciri gerdi hallettik.

tekirdağda servis konusunda sıkıntı yaşamadım şimdilik ve bakımda değiştiğim yağ(30 tl 1lt motul) hariç hiçbir ücret ödemedim.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bugun benzin olcumu yaptim 20 liralik benzinle yedege dusmeden 150 km yapti ama ben yolda felan kalmayayim felan diye benzin aldim tekrar .
Yani 100 km de suan 2.8 lt yakiyor suan 950km de motorum :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
1700 KM-255 TL

sıfır km den beri takip ediyorum.

kuruş hesabı km de 15 kuruş.

1700km de 55lt benzin.

100km de 3,2lt tüketim.artçılı çok biniyorum son 300-400 km de.
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
134
İlk motorumdu ve çok memlundum şikayeti olan arkadaşlara saygı duyuyorum ama bi japon alamıyosanız bence en iyi motor rks şu an.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bugun 1000km yazisini gorunce motoru epey zorladim :)
Motor acmak diyorlar ya onu yapmaya calistim 9000 devire kadar her viteste cikardim 90km hiza cok cabuk ulasiyor :)
Trafik oldugundan dolayi daha fazla basamadim :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Bugun 1000km yazisini gorunce motoru epey zorladim :)
Motor acmak diyorlar ya onu yapmaya calistim 9000 devire kadar her viteste cikardim 90km hiza cok cabuk ulasiyor :)
Trafik oldugundan dolayi daha fazla basamadim :)
ben alalı 1 ay oldu bugün bende 2000km yazısını görücem 2 km sonra :D

artçıyla çok bindim bu ara zincir saldı yine kendini.serviste usta ön dişliyi büyütelim diyordu, akşam gidicem gergi için bakalım belki değiştiririm birde o ringli zincir takarım.zincir şıkırdadığı için bu ara çok zorlamadım ama ara ara tek başıma binerken 9500leri zorluyorum 2-3-4. viteslerde.eğilincede 115e kadar gidiyor dahada gitmiyor :)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
ben alalı 1 ay oldu bugün bende 2000km yazısını görücem 2 km sonra :D

artçıyla çok bindim bu ara zincir saldı yine kendini.serviste usta ön dişliyi büyütelim diyordu, akşam gidicem gergi için bakalım belki değiştiririm birde o ringli zincir takarım.zincir şıkırdadığı için bu ara çok zorlamadım ama ara ara tek başıma binerken 9500leri zorluyorum 2-3-4. viteslerde.eğilincede 115e kadar gidiyor dahada gitmiyor :)

Bizim zincirler zaten o ringli :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst