- Katılım
- 16 May 2013
- Mesajlar
- 133
hiç girme bu konulara ımf nin borcunu bitirmişler bilmem anlatabildimmi.
:silent:ne bileyim merak ediyo insan hiç debrajlı sürmdim daha çelik sk 100-3 sport alsammı acaba fikriniz nedir çin malı olduğundan biraz kafam karışık temiz kullansam bişey olmaz heralde sizin pirince nasıl memnunmusunuz debrajlı motor sürüşü cuptan rahatmı oluyo arabayı sürüyorum debrajlı motoruda sürerim heralde sizin motoru 1 den 5 e kadar hangi hızlarda kullanıyosunuz bi de sizin yazdığınız konuşmaları bi haftadır felan baştan aşağı takip ediyorumbide motoru yüksek viteslerde az hızla kullanırsak yada düşük viteslerde hızlı kullanırsak ne olur motoru 1 de 20 2de 40 3de 60 4de 80 5 de 90 la felan kullanırsakmı iyi olur
yinemi çok soru sordum diğer sorduklarımın hiç birini yanıtlamamışsınız :silent:
mrb mondial mg 100 süperboy nasıl iyi bi motormu arıza felan çıkartıyomu yada benzin ibresi felan sallanıyomu yolda brakırmı bu motor bu motordan almayı düşünüyorum süratla işim yok teklemesin yeter tekliyomu bu motor alırsam bu motoru ilk debrajlı motorum olacak şu anda kymco activ 110luk mtor kullanıyorum çelik sk 104 sport motorla süperboy motor arasında kaldım hangisi daha iyi fikirleriniz nedir alırsam bu süperboydan mavi yada beyaz renkten alıcam fiyatıda çok ucuz bu motorların debrajlı motorda hangi viteste hangi süratla gidersek motor yıpranmaz
motoru yüksek viteslerde az hızla kullanırsak yada düşük viteslerde hızlı kullanırsak ne olur motoru 1 de 20 2de 40 3de 60 4de 80 5 de 90 la felan kullanırsakmı iyi olur