Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaslar 2012 model sıyah renk 3000 km de pcx ımı satıyorum . 5bın tl dır ılan vermedım ıstanbuldan ılgılenenler varsa ozel mesaj gonderebılırler. ( Fıyat sondur ılan acarsam bu foyattan acmayacagımdan emın olabılırsınız . Mt ye ozel 7 aylık motor. 3 aydır kullanılıyor )
Uzun on cam var ısteyene +100 tl )
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaslar uzun yol deneyimi olan varmı bu motorla ? su sogutmalı olması azcık cezbetti. son hızı nedir ?
son surat 112 kmh demişsiniz. artçılı 100km.. uzun yol için düşünüyorum bu motoru 100kmh kac bin devir de ? 90-100 ile gaz kesmeden 50-70 km yol alınırmı ? cok zorlanırmı motor ? cbf 150 kullanıyorum karsılastırmak ıcın soruyorum.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
arkadaslar uzun yol deneyimi olan varmı bu motorla ? su sogutmalı olması azcık cezbetti. son hızı nedir ?
son surat 112 kmh demişsiniz. artçılı 100km.. uzun yol için düşünüyorum bu motoru 100kmh kac bin devir de ? 90-100 ile gaz kesmeden 50-70 km yol alınırmı ? cok zorlanırmı motor ? cbf 150 kullanıyorum karsılastırmak ıcın soruyorum.

uzun yolu surekli yapacaksan pcx alma.şehir içi harika
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ikı kısı ıle ( toplamda 115 kg. Kadar) Tekırdag ıstanbul yaptık .
Gelırken ortalama hız 100 km cıvarıydı anlayacagın gazı Tekırdagda dıpledım evde kapattım . 25 tl ıle 200 km yı gecen motor 130 kmde benzın ıstedı . Ve motorun yoruldugunu hıssettım . Zaten mecbur olmasam mutlaka bırkac kere dınlendırırdım . Hıc durmadan geldık. Uzun yolda 80 km ortalama bu model ıcın en ıdealı bence . Sehır ıcınden ya da max 150 km lık turlardan fazlasını beklememek lazım . Canta takılı degıl canta olsa yakıt bıraz daha artardı belkıde .
Zaten satma sebebımde budur . Joyrıde 200 karısık kullanımda benım denedıgım bıldıgım en optımum motor . Sehır ıcınde daha buyugu , uzun yolda daha kucugu sakıncalı . Tam orta yerde :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
yorumlar için teşekkürler. cbf 150 kullanıyorum 2 hafta önce 1000km ayvalık turu yaptım. ayın 24 ü gibide 1650 km civarı kuş adası gezisine çıkıcam. su soğutmalı olmasının yararı olur die düşündüm.. ama cbf ile daha rahat gidip gelicem demekki. yorumlar için teşekkürler. bu arada tur camlı cantalı cbf le 350-370 km yolda 40-45 lira benzin yakıyorum
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Ikı kısı ıle ( toplamda 115 kg. Kadar) Tekırdag ıstanbul yaptık .
Gelırken ortalama hız 100 km cıvarıydı anlayacagın gazı Tekırdagda dıpledım evde kapattım . 25 tl ıle 200 km yı gecen motor 130 kmde benzın ıstedı . Ve motorun yoruldugunu hıssettım . Zaten mecbur olmasam mutlaka bırkac kere dınlendırırdım . Hıc durmadan geldık. Uzun yolda 80 km ortalama bu model ıcın en ıdealı bence . Sehır ıcınden ya da max 150 km lık turlardan fazlasını beklememek lazım . Canta takılı degıl canta olsa yakıt bıraz daha artardı belkıde .
Zaten satma sebebımde budur . Joyrıde 200 karısık kullanımda benım denedıgım bıldıgım en optımum motor . Sehır ıcınde daha buyugu , uzun yolda daha kucugu sakıncalı . Tam orta yerde :)
bende var joyride 200i artcı yeri inanılmaz rahat bagaj devasa gösterge paneli akşam çok güzel ışıkları
tavsiye ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------

yorumlar için teşekkürler. cbf 150 kullanıyorum 2 hafta önce 1000km ayvalık turu yaptım. ayın 24 ü gibide 1650 km civarı kuş adası gezisine çıkıcam. su soğutmalı olmasının yararı olur die düşündüm.. ama cbf ile daha rahat gidip gelicem demekki. yorumlar için teşekkürler. bu arada tur camlı cantalı cbf le 350-370 km yolda 40-45 lira benzin yakıyorum

sanada sym joyride 200i iyi olur
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
sym ye cok sıcak bakmıyorum yav. daha önce ki çin malı scooterimden çektim biraz. yamaha , honda , suziki .. baska marka düşünmüyorum :) yamaha xmax yada xcity arayıslarındayım :)
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
sym ye cok sıcak bakmıyorum yav. daha önce ki çin malı scooterimden çektim biraz. yamaha , honda , suziki .. baska marka düşünmüyorum :) yamaha xmax yada xcity arayıslarındayım :)

Sym nin temizini alırsan yüzün güler sattığına pişman bile olursun. :) Joyride 15 bg iki kişi cbf150 nin 80 le tırmaladığı rampları 90-100 arası çok rahat çıkarsın. Benim diyen cbf150 sana yaklaşamaz.
Yakıtı nerdeyse cbf150 ile aynı yakarsın Karbüratörlüsü ile en fazla 3.5lt/100km yaktığımı hatırlıyorum.
Bagajı muhteşem. Onu da söylemeden geçmeyeyim.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
sym ye cok sıcak bakmıyorum yav. daha önce ki çin malı scooterimden çektim biraz. yamaha , honda , suziki .. baska marka düşünmüyorum :) yamaha xmax yada xcity arayıslarındayım :)

x-max in 2. ei temizine 9500 e alcağına sana sym bulalım 5500-6000 arası paran cebinde kalsın diye cok öneri aldım
sym aldım piç pişman değilim
senin gibi xmax alcaktım
sym çin malı değil
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
üstat önerin için cok tesekkur ederim. biz 3 arkadas takılıyoruz. yola cıktıkmı 1000-1500-2000 km hep uzun yol. bir kere yolda kaldım. totoyuda honda' koltuğuna alıstırdık yolda kalmadıkya ondan doğal olarak korkar oldum. sym nin 250 liklerinede cok baktım 7500 lıra onlara vereceğime 1500 daha veririm yamaha alırım fikrine kapıldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst