Bu yazi bende pcx le gecirecek olan sanslilardanim .
Motor fiyatini sonuna kadar hakedecek duzeyde kaliteli. Gidisi durusu cook basarili.
Uzerindeki ircler virajlarda sinirlari zorlamadiginiz surece gayet basarili , islakta fazlasiyla kayiyor dikkatli olmak lazim .
Gorsel tasarim italyanlari kiskandiricak cinsten fakat italyanlardan bile daha karmasik . Aprilla bile bukadar karmasik montaji birakti honda ondan devralmis . Grenajlari sokmek tam bir facia . En son. Aprilla sr ve yamaha majesti bu kadar zorlamisti beni . Eger ustalik derecesinde eliniz aliskin degilse aklinizdan bile gecirmeyin .
Selektor dugmesi olmayisi ve sinyal korna dugmelerinin yeri disinda hicbir negatif yorum yapmam mumkun degil .
Kullanicilari gule gule kullansin
Ha birde 110 degilde 120 de sinirlanabilirmis .guc ve guvenlik olarak o potansiyel var .