Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
teşekkür ederim :) 9 puanlı kara cadı :)

zevkler ve renkler tatışılmaz ama geçenlerde arkadaşım tea 11 bin kusura siyah yamaha xmax 250 aldı hemde siyah dövesim geldi arkadaşımı iyiliği için akıllanması için o kadar para verilirde siyah mı alınır :D
neyse sinir olmayayım :D
Allah tekerini düz bastırsın ;)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
ben de kırmızı ile siyah arasında gidip geldim. ama beyaz aklımın ucundan bile geçmedi. dediğin gibi zevk meselesi :)
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum dün itibari ile Bursa Duran kardeşler Honda bayisinden pcx'imi 5930TL'ye anlaştım plaka masrafları bana ait ellerinde kırmızı renk vardı beyaz istedim 10 gün içinde teslim alıcağım plaka masraflarını kendim yapıcağım için şuan acab nekadar plaka masrafları 350Tl'yi bulur dediler doğrumudur yoksa geçermi bu fiyatı.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
88
Arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum dün itibari ile Bursa Duran kardeşler Honda bayisinden pcx'imi 5930TL'ye anlaştım plaka masrafları bana ait ellerinde kırmızı renk vardı beyaz istedim 10 gün içinde teslim alıcağım plaka masraflarını kendim yapıcağım için şuan acab nekadar plaka masrafları 350Tl'yi bulur dediler doğrumudur yoksa geçermi bu fiyatı.

İstanbul'da anahtar teslim 6100 TL ye yapardın aslında. Bana 5930TL yüksek geldi.
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
6
Plaka masraflarım 350 TL oldu toplamda 6280 TL'ye mal oldu bana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

İstanbul'da anahtar teslim 6100 TL ye yapardın aslında. Bana 5930TL yüksek geldi.

2 Nisan'da 100Tl zam gelmiş Pcx'lere Peşin fiyatı 6230 TL'dı Bursa Duran kardeşler'de plaka dahil değil fiyatı
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
88
Plaka masraflarım 350 TL oldu toplamda 6280 TL'ye mal oldu bana.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------



2 Nisan'da 100Tl zam gelmiş Pcx'lere Peşin fiyatı 6230 TL'dı Bursa Duran kardeşler'de plaka dahil değil fiyatı

Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu pcx açık yolda hız olarak biraz daha olsaydı dedirtiyor ama ara sokaklardaki yokuşlarda çok iyi. Ben 90 kilo artçı 105 kilo dik bir yokuşta çok rahat kalkıp gidiyor:)

Bide cbr 125 le cc aynı ama adamlar çap x strok la oynayarak biraz daha fazla tork elde edip biraz daha düşük devirde almışlar. Bu kullanırken yokuşlarda bana %20 daha torkluymuş gibi hissettirdi. Ama devir ve hız yüksekdikçe iş tersine cbr lehine dönüyor.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
ilk motor deneyimime başladım. iki gündür trafikte kullanıyorum pcx'imi. hala biraz korkuyorum ama alışmaya başladım yavaş yavaş. gerçekten çok sevdim motorumu. doğru seçim yapmışım :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bu yazi bende pcx le gecirecek olan sanslilardanim .
Motor fiyatini sonuna kadar hakedecek duzeyde kaliteli. Gidisi durusu cook basarili.
Uzerindeki ircler virajlarda sinirlari zorlamadiginiz surece gayet basarili , islakta fazlasiyla kayiyor dikkatli olmak lazim .

Gorsel tasarim italyanlari kiskandiricak cinsten fakat italyanlardan bile daha karmasik . Aprilla bile bukadar karmasik montaji birakti honda ondan devralmis . Grenajlari sokmek tam bir facia . En son. Aprilla sr ve yamaha majesti bu kadar zorlamisti beni . Eger ustalik derecesinde eliniz aliskin degilse aklinizdan bile gecirmeyin .

Selektor dugmesi olmayisi ve sinyal korna dugmelerinin yeri disinda hicbir negatif yorum yapmam mumkun degil .
Kullanicilari gule gule kullansin
Ha birde 110 degilde 120 de sinirlanabilirmis .guc ve guvenlik olarak o potansiyel var .
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar pcx'ten oldukça menunum iyiki bu motoru almışım diyorum başlangıç motoru olarak almayı düşünen arkadaşlar bence tereddüt etmesin.
 

D.e

Katılım
28 Mar 2013
Mesajlar
8
LASTİK KONUSUNDA BİLGİ VERİRMİSİNİZ DUN ALDİM YARİN OGLEN PLAKA RUHSATLA BERABER GİDİP TESLİM ALİCAM LASTİKLERİNİ NE ZAMAN DEGİSTİREYİM
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
yaz bitene kadar değiştirme bence. orjinal lastikleri ıslak zeminde sorun çıkartıyor diye biliniyor. önerilen city grip lastiklerin ise yazın sıcaklarda bir hayli yumusadığı söyleniyor. o yüzden sakin kullanacaksan şu anda değiştirmene gerek yok. ben de değiştirecektim alırken ama pcx kullanan tecrübeli arkadaşlarımın önerisiyle yaz sonuna bıraktım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst