Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
Ben de kullanım şeklimden dolayı çanta takmak zorunda olanlardanım :)
Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
çok abes durmadığını düşünüyorum.

2013-04-22085701_zpsac49e2f4.jpg


2013-04-22085710_zps0bb3757c.jpg


2013-04-22085718_zps9650814e.jpg


2013-04-22085728_zps7b514180.jpg


Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Ben de kullanım şeklimden dolayı çanta takmak zorunda olanlardanım :)
Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
çok abes durmadığını düşünüyorum.

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085701_zpsac49e2f4.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085710_zps0bb3757c.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085718_zps9650814e.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085728_zps7b514180.jpg

Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html

burasi tuzla serbest bolge veya deri sanayi degil mi? Hocam oranin yollarinda baya rahat etmissindir. Ozellikle o devasa kasislerde :) asfalt performansi nasil?
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
Ben de kullanım şeklimden dolayı çanta takmak zorunda olanlardanım :)
Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
çok abes durmadığını düşünüyorum.

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085701_zpsac49e2f4.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085710_zps0bb3757c.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085718_zps9650814e.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r145/GokhanUzun/2013-04-22085728_zps7b514180.jpg

Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html


gökhan çanta kaç lt ? gerçektende kötü durmamış .
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
Evet burası Tuzla'daki serbest bölge ve buranın yollarındaki kasisler de bu motoru alma sebeplerim arasında :)
Evim Halkalı'da ve işe gidip gelmek için günde 150 km yol yapıyorum. Rüzgar koruması olmadığı için rüzgarlı
havalarda hızlı gitmek rahatsızlık verici olabiliyor. Diğer yandan şehir içindeki çukur , tümsek vs sorun olmaktan çıktı :)

Çanta 48 lt (Coocase Astra).

Taşıma demiri tam motorun kuyruğuna göre yapıldığı için bence çok şık duruyor.
Dolgu demir olmasından dolayı sağlam da aynı zamanda.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
hergün 150 km kötüymüş . o zaman motoru bayağı test etmişsindir. tam yakıtı selenin konforu vs ? :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Yeni CRF alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun, ben de ileride bu motoru düşünüyorum ve merak ettiğim birşey var, motor toprak yolda yeterince iyi gibi ama asfalt performansı nasıl, yani hiç mi gitmiyor, ya da virajlarda kayma tehlikesi oluyor mu, ıslak havada kullanmak çok tehlikeli mi?.. cevaplarınız için şimdiden telşekkür ederim..
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakından gördüm cezbetti beni yanlız uzun yol için ideal değil çünkü 7 litre benzin uzun yol iççin benzinci aramak zorunda kalabilir yolda kalabiliriz riskli yoksa 10 numara motosiklet görüntüsü felan harika ya crf 250
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
hergün 150 km kötüymüş . o zaman motoru bayağı test etmişsindir. tam yakıtı selenin konforu vs ? :)

Yakıt sarfiyatı 100 km de 3,2 lt ile 3,4 lt aralığında yani km de 15-16 kuruş yakıyor.
Sele biraz sert ama bu genişlikteki selenin çok da konforlu olma şansı yok maalesef.
Bisiklet ile uzun turlar yapmış biri olarak rahatsız edici olduğunu düşünmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

Yeni CRF alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun, ben de ileride bu motoru düşünüyorum ve merak ettiğim birşey var, motor toprak yolda yeterince iyi gibi ama asfalt performansı nasıl, yani hiç mi gitmiyor, ya da virajlarda kayma tehlikesi oluyor mu, ıslak havada kullanmak çok tehlikeli mi?.. cevaplarınız için şimdiden telşekkür ederim..

Eğer rüzgarlı bir günde sürmüyorsanız 110 - 120 ile sürekli gidebilirsiniz ama yorucu olacaktır.
Ben biraz da yakıt tasarrufu olsun diye 100 km/h ortalama ile sürüyorum ve gerektiğinde
130 a zorlanmadan çıkabiliyor. Dişli lastiklerden dolayı virajlarda fazla yatırmamaya çalışıyorum
ancak şu ana kadar tedirgin edici bir durum yaşamadım. Diğer yandan ıslak ortamda bu lastikler
ile dikkatli sürmek gerekiyor bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

yakından gördüm cezbetti beni yanlız uzun yol için ideal değil çünkü 7 litre benzin uzun yol iççin benzinci aramak zorunda kalabilir yolda kalabiliriz riskli yoksa 10 numara motosiklet görüntüsü felan harika ya crf 250

Asfalt kullanımından bahsediyorsak bir depo ile 180 - 200 km çok rahat gidilebilir.
Yani benzinci sıkıntısı yaşanmaz. Arazide uzun turdan bahsediyorsak sanırım lojistik
hesabını göz ardı etmemek iyi olur :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım :silent:
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
@Gokhan Uzun - Artçı ile kullanım durumu nasıl? Sele biraz kısa ve artçı uzun yolculuklarda rahat edemez diye düşünüyorum. Bence bu motorun tek kötü yanı bu...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım :silent:

Çok tecrübeli olmadığım için kesin bir şey söyleyemem ama uzun yoldan kastınız Türkiye içinde bir kaç bin km yapmak ise bence yorgunluk dışında hiç bir sıkıntı yaşatmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

@Gokhan Uzun - Artçı ile kullanım durumu nasıl? Sele biraz kısa ve artçı uzun yolculuklarda rahat edemez diye düşünüyorum. Bence bu motorun tek kötü yanı bu...

Artçı ile hiç kullanmadım. Uzun yolculuklar artçı için konforsuz olabilir.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım :silent:

Koray Zamanında benim 200lük çinli ile memlekete defalarca gittim geldim emin ol hiçbir sıkıntın olmaz,
Hatta vakit bulduğunda bize gel Honda Efeye gidip canlı görmüş olursun bu motoru..
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Çok tecrübeli olmadığım için kesin bir şey söyleyemem ama uzun yoldan kastınız Türkiye içinde bir kaç bin km yapmak ise bence yorgunluk dışında hiç bir sıkıntı yaşatmaz.

Aynen onu kastediyorum, senede en fazla 2-3 defa birkaçbin km yapmak :wiinkk: teşekkür ederim..

Koray Zamanında benim 200lük çinli ile memlekete defalarca gittim geldim emin ol hiçbir sıkıntın olmaz,
Hatta vakit bulduğunda bize gel Honda Efeye gidip canlı görmüş olursun bu motoru..

Aga ben o işi yaptım bile çoktan :cherry: fuara kafamda İnazuma düşüncesi ile gittiğim için CRF ye çok bakamadım ama sonradan Efe ye gidip detaylı inceledim-çok beğendim :cat: off-road performansı bana fazla bile, sadece kafamda iki soru vardı; yolda viraja yatmış giderken altımdan fırt diye kayar mı? (ki lastik değiştirilebilir) bir de uzun yolda çok yorar mı? (ki jel destek alırım gider) :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Aga ben o işi yaptım bile çoktan :cherry: fuara kafamda İnazuma düşüncesi ile gittiğim için CRF ye çok bakamadım ama sonradan Efe ye gidip detaylı inceledim-çok beğendim :cat: off-road performansı bana fazla bile, sadece kafamda iki soru vardı; yolda viraja yatmış giderken altımdan fırt diye kayar mı? (ki lastik değiştirilebilir) bir de uzun yolda çok yorar mı? (ki jel destek alırım gider) :mrgreen:

Jele gerek yok dostum,
Koyun postu seninde işini fazlasıyla görecektir,
Viraj performansı ise lastikle alakalı ki senin Shadowdan sonra çok daha rahat kolay ve zevkli olduğunu kendinde göreceksin :bounce:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Jele gerek yok dostum,
Koyun postu seninde işini fazlasıyla görecektir,
Viraj performansı ise lastikle alakalı ki senin Shadowdan sonra çok daha rahat kolay ve zevkli olduğunu kendinde göreceksin :bounce:

Evet shadow dan sonra bir hafifleme olacağını ben de bekliyorum :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
14
Arkadaşlar ben mecburen birçok yerde artçı ile biniyorum. O nedenle açıklamak isterim. Önceleri ayaklıkların çok yukarıda olmasından şikayetçi olan eşim zamanla şehiriçinde buna alıştı. Kısa mesafelerde sorun yok. Fakat uzun mesafelerde kesinlikle sorun çıkartır. Benim basit bir hesabım var motosikletler CC leri kadar km yaparlar. Yani bu motorla 250 km çapının dışına çıkmaya başladığınızda sizi çok yorar. Artçılı artçısız. Asfalt performası çok iyi. Kaldırım dinlemiyor :) Ayrıca titreşimsiz gibi birşey. Bugün arazide kullanışsız olacağını düşündüğüm aynalarını değiştirdim. Fotolarını yükleyeceğim bakalım siz nasıl bulacaksınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

Ayna1.jpg


Ayna2.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

Parlak olan kısmı siyaha boyayacağım. Gözüme güzel gözükmedi. Faakt kesinlikle enduro motosiklete yuvarlak ayna yakışıyor bence :)
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Şimdi bu alete binince istediğimde lak diye kaldırımdan inebileceğim, yolda titreşimsiz bir şekilde gidebileceğim, çukur ve tümseklerden rahatsız olmayacağım, az yakacağım çok kaçacağım.. Çok iyi ya. Alan arkadaşlara hayırlı olsun tecrübelerini bizlerden esirgemesinler :)
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
14
Arkadaşlar ben mecburen birçok yerde artçı ile biniyorum. O nedenle açıklamak isterim. Önceleri ayaklıkların çok yukarıda olmasından şikayetçi olan eşim zamanla şehiriçinde buna alıştı. Kısa mesafelerde sorun yok. Fakat uzun mesafelerde kesinlikle sorun çıkartır. Benim basit bir hesabım var motosikletler CC leri kadar km yaparlar. Yani bu motorla 250 km çapının dışına çıkmaya başladığınızda sizi çok yorar. Artçılı artçısız. Asfalt performası çok iyi. Kaldırım dinlemiyor :) Ayrıca titreşimsiz gibi birşey. Bugün arazide kullanışsız olacağını düşündüğüm aynalarını değiştirdim. Fotolarını yükleyeceğim bakalım siz nasıl bulacaksınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

http://i41.photobucket.com/albums/e297/luzunsakal/CRF 250 L Arka Canta/Ayna1.jpg?t=1366980941

http://i41.photobucket.com/albums/e297/luzunsakal/CRF 250 L Arka Canta/Ayna2.jpg?t=1366980943

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

Parlak olan kısmı siyaha boyayacağım. Gözüme güzel gözükmedi. Faakt kesinlikle enduro motosiklete yuvarlak ayna yakışıyor bence :)

bence crf nin orjinal aynaları çok daha şık duruyor
orjinal aynaların arazide neden kullanışsız olduğunu da anlayamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst