Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Max. Torque 22Nm/7,000min-1 (95/1/EC)

7000 devirde 22 nm tork veriyor.. Bir cross için bu değerler ne kadar tatmin edici acaba?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Merhaba önceki gün bir çanta lazım oldu hızlı olsun diye depo üstü kappa marka bir çanta satın aldım nasıl takarım diye bakarken arkaya daha güzel oturduğunu gördüm ve taktım. Çok iş gördü çantanın altında montaj yeri direk motorun arka pimlerine geldi ikisi çok güzel oturdu diğer ikisini kablo bağıyla bağladım başka hiç bir şeye ve çantanın orjinal kayışlarına gerek kalmadı. Resimleri ekliyorum. Çanta çok sağlam duruyor bence topcase den daha sağlıklı hiç bir aparatada gerek kalmadı.

imag0325uw.jpg


imag0326e.jpg


imag0327wo.jpg


imag0328q.jpg


imag0329t.jpg


imag0330nq.jpg


imag0331y.jpg


imag0332h.jpg


imag0333t.jpg


imag0334hu.jpg


imag0335sd.jpg


imag0336wu.jpg


imag0337rj.jpg


imag0338s.jpg

Bakalım :)
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Süper olmuş takması çıkarması kolay ve oldukça hacimli görünüyor, sert topcase bunların ruhuna aykırı gibi geliyor bana
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398

Estğfrllh :) Ctrl+C , Ctrl+V sağolsun :wiinkk: Çok mantıklı olmuş bu şekil çanta. Ben sadece çantanın tipine uyuz oldum, güya italyan tasarımı...:farao: (Kappa italyandı umarım :) ) Hani kalite ve kullanışlılık çok iyi ama şöyle biraz daha hoş bir tasarımı olsaymış çok iyi olurmuş diyor insan :wiinkk:
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
13
Motorumu teslim aldım özmert eskişehir'den..

çok eğlenceli.plakam bugün geliyor ama irsaliye ile teslim aldım.fiyat değişikliği yok.

Kontra çalışıyorum. h.sonu 2 gün gezdim azar azar.

yeni başladığım için vites ve devir göstergesi olmaması biraz zorlasa da alışıyorum..
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
121
Estğfrllh :) Ctrl+C , Ctrl+V sağolsun :wiinkk: Çok mantıklı olmuş bu şekil çanta. Ben sadece çantanın tipine uyuz oldum, güya italyan tasarımı...:farao: (Kappa italyandı umarım :) ) Hani kalite ve kullanışlılık çok iyi ama şöyle biraz daha hoş bir tasarımı olsaymış çok iyi olurmuş diyor insan :wiinkk:

Bu çantanın en güzel tarafı hiçbir ağırlık yapmaması ve her hangi bir şeye ihtiyaç olmadan monte edilmesi. Ve gerçekten çok kullanışlı içinde ıvır zıvır varken shark speed r xl kaskımı ve eldivenleri fermuarı açınca çok rahat sığdı.

Motorumu teslim aldım özmert eskişehir'den..

çok eğlenceli.plakam bugün geliyor ama irsaliye ile teslim aldım.fiyat değişikliği yok.

Kontra çalışıyorum. h.sonu 2 gün gezdim azar azar.

yeni başladığım için vites ve devir göstergesi olmaması biraz zorlasa da alışıyorum..

Hayırlı olsun Allah kazasız belasız güle güle kullanmak nasip etsin.
 
Katılım
11 Nis 2012
Mesajlar
3
Arkadaşlar herkese selamlar...3-4 gün önce crf 250 ye (hayırlısıyla olsun)sahip oldum...Yalnız daha 30 km.de olmasına rağmen karter korumasının içine 2-3 cc.yağ akmış olduğunu farkettim..Ayrıca bir yerdende antifiriz benzeri bir akıntı olduğunu fark ettim..Servise sordum getir bakalım dedi.Daha plakası da çıkmadı,servisin pek anlayacağınıda sanmıyorum,çünki yeni açıldı...Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlarla görüşebilirsem iyi olur...Kazsız sürüşler diliyorum....
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Dün akşam üzeri ikinci köprü yolunda bir arkadaş gördüm.. Burdanmıdır diye gereksiz bir soru sormayacağım sadece motor çok güzel görünüyordu :) hepinize hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
Eğer kırmızı beyaz kasklı bir sürücüden bahsediyorsak o kişi bendim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

İlk ölçümüme göre 3,2 lt/100 km benzin sarfiyatı var.
Bu da km de 15 kuruş yakıyor demek oluyor.
27,50 TL lik benzin ile 184 km yol yaptım.
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Arkadaşlar sele alçaltma, vites dişlilerinin değiştirilmesi, daha büyük depo, egzost'un hafif hale getirilmesini ve benzeri modifikasyonların nasıl yapıldığını anlatan bir site;http://www.rickramsey.net/CRF250Lmods.htm#top
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Yurt dışı gezilerinde özelikle Yamaha ve KTM de seyahat depoları var biraz cirkin gözüküyor ama 17-22 lt alıyorlar bu motorunda oyle bir deposu varmı uzun yola cıkacak olsak mesela :D

Şöyle birsey mesela :D

acerbis450x.jpg


yada

crf250l-ims-3.1-gallon-tank.jpg


Bunlar dediğim ürün mü yoksa büyük ürün mü bilmiyorum teknik bilgi bulamadım...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yurt dışı gezilerinde özelikle Yamaha ve KTM de seyahat depoları var biraz cirkin gözüküyor ama 17-22 lt alıyorlar bu motorunda oyle bir deposu varmı uzun yola cıkacak olsak mesela :D

Şöyle birsey mesela :D

http://adventuremotorcyclinghandbook.files.wordpress.com/2013/03/acerbis450x.jpg

yada

http://www.crfsonly.com/catalog/images/crf250l-ims-3.1-gallon-tank.jpg

Bunlar dediğim ürün mü yoksa büyük ürün mü bilmiyorum teknik bilgi bulamadım...

Şu siteyi takip et,

http://www.justgastanks.com/

Çok yakında bir çok model çıkartırlar.

Bekli L modeli R ve X modelleri ile uyum sağlıyorsa şurada 4gal = ~15lt lik modeller var

http://justgastanks.com/index.php?cPath=4_12_18

http://justgastanks.com/index.php?cPath=4_12_421
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Şu siteyi takip et,

http://www.justgastanks.com/

Çok yakında bir çok model çıkartırlar.

Bekli L modeli R ve X modelleri ile uyum sağlıyorsa şurada 4gal = ~15lt lik modeller var

http://justgastanks.com/index.php?cPath=4_12_18

http://justgastanks.com/index.php?cPath=4_12_421

Eyvallah dikkate alcam benim için şehir içi arazi için ok de uzun yolda kullanabilirmiyim merak ediyorum artcılı kullanımda nasil olur bunlar benim için önemli :D
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
ileride almayı düşündüğüm CRF250L için 6 nisan'da spariş verdiğim elcik korumam bugün 17 nisan'da kapıma kadar geldi, kargo dahil 27.53 dolar. bu linki veren Syanur'e buradan teşekkür ederim.
http://www.aliexpress.com/snapshot/226433896.html
KLR650'de kullandığım PROGRİP marka elcik korumanın aynısı, sadece üzerinde marka ismi yazmıyor. boşu boşuna 135TL vermişim

işte sıcağı sıcağına fotoları








kutunun arkasında nasıl mote edileceğine dair resimler var




 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ileride almayı düşündüğüm CRF250L için 6 nisan'da spariş verdiğim elcik korumam bugün 17 nisan'da kapıma kadar geldi, kargo dahil 27.53 dolar. bu linki veren Syanur'e buradan teşekkür ederim.
http://www.aliexpress.com/snapshot/226433896.html
KLR650'de kullandığım PROGRİP marka elcik korumanın aynısı, sadece üzerinde marka ismi yazmıyor. boşu boşuna 135TL vermişim

işte sıcağı sıcağına fotoları
[url]http://img507.imageshack.us/img507/3037/20130417120906.jpg[/URL]

[url]http://img259.imageshack.us/img259/2679/20130417120923.jpg[/URL]

[url]http://img4.imageshack.us/img4/1908/20130417121041.jpg[/URL]

[url]http://img801.imageshack.us/img801/551/20130417121247.jpg[/URL]

kutunun arkasında nasıl mote edileceğine dair resimler var
[url]http://img560.imageshack.us/img560/2946/20130417121344.jpg[/URL]

[url]http://img854.imageshack.us/img854/7742/20130417121540.jpg[/URL]

[url]http://img6.imageshack.us/img6/5316/20130417121628.jpg[/URL]

Güle güle kullan :) Rica ederim. Umarım test etmezsin ama test edince de anlarsın sağlamlığını. Yanlız CRF nin gidon kalınlığı (orta kısımlar) 28mm mi yoksa 22mm mi??
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
121
Syanur'a bir teşekkürde benden. Bende bugün satın aldım bakalım ne zaman gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst