Haklısın umarım bu iş görür@Kayasus - Keşke bağlantı olarak verseymişsiniz ya. Böyle baya zor olacak
http://imageshack.us/a/img27/5451/imag0338s.jpg
Max. Torque 22Nm/7,000min-1 (95/1/EC)
7000 devirde 22 nm tork veriyor.. Bir cross için bu değerler ne kadar tatmin edici acaba?
Merhaba önceki gün bir çanta lazım oldu hızlı olsun diye depo üstü kappa marka bir çanta satın aldım nasıl takarım diye bakarken arkaya daha güzel oturduğunu gördüm ve taktım. Çok iş gördü çantanın altında montaj yeri direk motorun arka pimlerine geldi ikisi çok güzel oturdu diğer ikisini kablo bağıyla bağladım başka hiç bir şeye ve çantanın orjinal kayışlarına gerek kalmadı. Resimleri ekliyorum. Çanta çok sağlam duruyor bence topcase den daha sağlıklı hiç bir aparatada gerek kalmadı.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bakalım![]()
Süpersin...
EstğfrllhCtrl+C , Ctrl+V sağolsun :wiinkk: Çok mantıklı olmuş bu şekil çanta. Ben sadece çantanın tipine uyuz oldum, güya italyan tasarımı...:farao: (Kappa italyandı umarım
) Hani kalite ve kullanışlılık çok iyi ama şöyle biraz daha hoş bir tasarımı olsaymış çok iyi olurmuş diyor insan :wiinkk:
Motorumu teslim aldım özmert eskişehir'den..
çok eğlenceli.plakam bugün geliyor ama irsaliye ile teslim aldım.fiyat değişikliği yok.
Kontra çalışıyorum. h.sonu 2 gün gezdim azar azar.
yeni başladığım için vites ve devir göstergesi olmaması biraz zorlasa da alışıyorum..
Yurt dışı gezilerinde özelikle Yamaha ve KTM de seyahat depoları var biraz cirkin gözüküyor ama 17-22 lt alıyorlar bu motorunda oyle bir deposu varmı uzun yola cıkacak olsak mesela
Şöyle birsey mesela
http://adventuremotorcyclinghandbook.files.wordpress.com/2013/03/acerbis450x.jpg
yada
http://www.crfsonly.com/catalog/images/crf250l-ims-3.1-gallon-tank.jpg
Bunlar dediğim ürün mü yoksa büyük ürün mü bilmiyorum teknik bilgi bulamadım...
Şu siteyi takip et,
http://www.justgastanks.com/
Çok yakında bir çok model çıkartırlar.
Bekli L modeli R ve X modelleri ile uyum sağlıyorsa şurada 4gal = ~15lt lik modeller var
http://justgastanks.com/index.php?cPath=4_12_18
http://justgastanks.com/index.php?cPath=4_12_421







ileride almayı düşündüğüm CRF250L için 6 nisan'da spariş verdiğim elcik korumam bugün 17 nisan'da kapıma kadar geldi, kargo dahil 27.53 dolar. bu linki veren Syanur'e buradan teşekkür ederim.
http://www.aliexpress.com/snapshot/226433896.html
KLR650'de kullandığım PROGRİP marka elcik korumanın aynısı, sadece üzerinde marka ismi yazmıyor. boşu boşuna 135TL vermişim
işte sıcağı sıcağına fotoları
[url]http://img507.imageshack.us/img507/3037/20130417120906.jpg[/URL]
[url]http://img259.imageshack.us/img259/2679/20130417120923.jpg[/URL]
[url]http://img4.imageshack.us/img4/1908/20130417121041.jpg[/URL]
[url]http://img801.imageshack.us/img801/551/20130417121247.jpg[/URL]
kutunun arkasında nasıl mote edileceğine dair resimler var
[url]http://img560.imageshack.us/img560/2946/20130417121344.jpg[/URL]
[url]http://img854.imageshack.us/img854/7742/20130417121540.jpg[/URL]
[url]http://img6.imageshack.us/img6/5316/20130417121628.jpg[/URL]