Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Sabahleyin İstanbul yolunda İstanbul istikametine doğru giden Akköprü civarında bir CRF250 Gördüm sahabısı buralardamıdır acep?
 
Katılım
6 May 2013
Mesajlar
2
Buda benim mermii. Crossa çevirdim düşünenler için yardımcı olur inş.
Resimler gözükmüyor ama sağ tıklayıp yeni sekmede aç derseniz görebilirsiniz.

photo.php

photo.php

photo.php

photo.php

photo.php
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
@35emre35: Hayırlı uğurlu olsun, siz sık sık gezi/aktivite içerisindesiniz, ilerde arazi enduro değerlendirmenizi bekleriz, zira en müsbet yorumculardan birisin hocam, kullandığın muadil/yakın motorlara oranlamasını raporlamanzı merak eden arkadaşlarım var.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
aynen bende crf 250 yi cok merak ediyorum arazi performansı cadde kullanımı vs
görüşlerinizi merakla beklemekteyi(z)m
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
tek kelime ile güzel, arazi ve asfaltta çok çok yeterli bir motor. arkadaşlarımın motorunu kullanmıştım ve yeterli olacağına kanaat getirip almaya karar vermiştim. ağzım kulaklarımda, keyfini çıkartınca yorum yazacağım :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
allah kaza bela vermesin kısaca eski str 'le kıyaslasan güç ve cekiş olarak şimdilik bana yeterde artar bile
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
STR ile kıyaslama çok yanlış olur hocam. sizde biliyorsunuz str ve çinli muadilleri 15beygir. 24 beygir her yola yetiyor
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
STR ile kıyaslama çok yanlış olur hocam. sizde biliyorsunuz str ve çinli muadilleri 15beygir. 24 beygir her yola yetiyor

Hıhıhıhı provoke edeyim biraz, 29 beygirlik apaçi'm(bu isim bana itici gelmiyor yahu, trt dönemi hafta sonları pek severek izlerdim westernleri:))kısmetse geliyor, darısı enduro/cross isteyenlerin başına.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Hıhıhıhı provoke edeyim biraz, 29 beygirlik apaçi'm(bu isim bana itici gelmiyor yahu, trt dönemi hafta sonları pek severek izlerdim westernleri:))kısmetse geliyor, darısı enduro/cross isteyenlerin başına.
provake etmeye gerek yok, her motorun gücü zaten belli. apaçiyi almayı çok istedim(düşündüm) ama malesef plaka olayı problem
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
tabi bende orjınalı 150 lik, modifiyesi anca 220cc motor olunca ,sizinde önceden str niz oldugunu biliyorum ve benimde bildiğim bir model str ondan onla kıyaslama istedim
tesekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst