motor kalmamış sanırım... siteden kaldırmışlar. şaka mı bu?
http://www.honda.com.tr/SeriesContentPages.aspx?series=crf250l&page=genel-bakis
saka yapan sensin galiba site de aynen duruyor :silent:
yeni sevgilime kavuştum
[url]http://img703.imageshack.us/img703/7471/20130506185608.jpg[/URL]
[url]http://img819.imageshack.us/img819/3729/20130506185648.jpg[/URL]
Allah kaza bela vermesin
KLR'yi sattın mı![]()
STR ile kıyaslama çok yanlış olur hocam. sizde biliyorsunuz str ve çinli muadilleri 15beygir. 24 beygir her yola yetiyor
provake etmeye gerek yok, her motorun gücü zaten belli. apaçiyi almayı çok istedim(düşündüm) ama malesef plaka olayı problemHıhıhıhı provoke edeyim biraz, 29 beygirlik apaçi'm(bu isim bana itici gelmiyor yahu, trt dönemi hafta sonları pek severek izlerdim westernleri)kısmetse geliyor, darısı enduro/cross isteyenlerin başına.
provake etmeye gerek yok, her motorun gücü zaten belli. apaçiyi almayı çok istedim(düşündüm) ama malesef plaka olayı problem