- Katılım
- 14 Nis 2006
- Mesajlar
- 79
Ben de kullanım şeklimden dolayı çanta takmak zorunda olanlardanım 
Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
çok abes durmadığını düşünüyorum.
Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html
Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
çok abes durmadığını düşünüyorum.
Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html