- Katılım
- 11 Mar 2012
- Mesajlar
- 817
Motoru kullanmaktanmı bahsedıyorsun yoksa uzerıne oturup olculerıne uyup uymadıgındanmı ?
Kullanmaktan...
Motoru kullanmaktanmı bahsedıyorsun yoksa uzerıne oturup olculerıne uyup uymadıgındanmı ?
Çok güzel taraflı bir yazı olmuşYamaha'nın performans üstünlüğü biraz bore ve strok çaplarına bağlı birazda dişli oranlarına.
Piston Ölçüleri
Yamaha Wr250 : Bore x Stroke: 77.0 x 53.6mm
Kawasaki : Bore x Stroke: 72.0 x 61.2mm
http://3.bp.blogspot.com/-LOBuBs7qi4k/TZ0muqrySvI/AAAAAAAAABE/4zCSGwyhu5I/s1600/bore+stroke.gif
Bilmeyen arakdaşlar için bore ve stroke çap resimini yükledim. Bore çapı 75 olsa idi eminim Kawasaki çoktan geçip gitmişti.
Dişili Ölçüleri
Yamaha : 13T Ön/43T Arka
Kawasaki : 14T Ön/41T Arka
Kawasaki ile Yamaha arasında fiyat farkı bayağı var 1600 $ gibi bir ücret farkı var ki güzel ülkemde dahada fazlaYinede performans olarak Kawasaki çok yakın. Honda performans olarak bayağı geride fiyat farkı olarak 600 $ fark var. Bana sorarsanız f/p olarak en iyisi Kawasaki. Zaten 92 Model Klr sahibi arkadaşım var koltuk yumuşaklığı ve kaliteli süspansiyonları şuanki çoğu 250 cc motorda yok ki. En iyi seçim güzel grenajları ile Kawasaki olur düşüncesindeyim
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1302.hizliresim.com/16/n/k9mhp.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1302.hizliresim.com/16/n/k9mjh.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1302.hizliresim.com/16/n/k9mjx.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://f1302.hizliresim.com/16/n/k9mkl.jpg[/url][/url]
Başka bir karşılaştırma daha ama buda ingilizce![]()
Çok güzel taraflı bir yazı olmuş![]()
Aynı cc ve aynı kategoride 3 motor,
ama sanki 3 benzemez gibiBence 3ü de bambaşka
İleride bu tarza geçmeyi düşünüyorum, başlık çok iyi ama seçmek çok zor...
Crf ve klx yaygınlaştıkça en azından onların arasındaki fark belirginleşti. Lakin wr 250 r kullanıcısı azlığından dolayı herhalde fazla bir geribesleme alamıyoruz forumda. Umarım wr 250 r alan bir arkadaş çıkıp motoru hakkında bizimle artı eksi yorumlarını paylaşır![]()
Crf ve klx yaygınlaştıkça en azından onların arasındaki fark belirginleşti. Lakin wr 250 r kullanıcısı azlığından dolayı herhalde fazla bir geribesleme alamıyoruz forumda. Umarım wr 250 r alan bir arkadaş çıkıp motoru hakkında bizimle artı eksi yorumlarını paylaşır![]()