Yamaha WR 250 R - KLX 250S - CRF 250 L Karşılaştırma

Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
k9mhp.jpg
[/url][/IMG]

k9mjh.jpg
[/url][/IMG]

k9mjx.jpg
[/url][/IMG]

k9mkl.jpg
[/url][/IMG]

Başka bir karşılaştırma daha ama buda ingilizce :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
"Best fuel economy in its class" yazan ojeli parmaklarını ya, kedi canını :cherry:

Şu cümleyi nerde görsem bi yüzüm gülüyor, motor bloğu komple altın yazsa bukadar sevinmem :mrgreen: :queen:

"Motosiklet pahalı bi spordur bu durumda sadece performansa bakarız" mantalitesinde olmaması güzel. Bazı karşılaştırmalar utanmasa, bu bundan 5km daha hızlı gider, sollar, hertürlü tokatlar... diyecekler apaçi stiliyle :pr:

"Her 1 dolar karşılığında hangisi ne veriyor?" mantığı kafa yapıma birebir uygun olduğu için sevdim bu karşılaştırmayı :cherry:
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
"Best fuel economy in its class" yazan ojeli parmaklarını ya, kedi canını :cherry:

Şu cümleyi nerde görsem bi yüzüm gülüyor, motor bloğu komple altın yazsa bukadar sevinmem :mrgreen: :queen:

"Motosiklet pahalı bi spordur bu durumda sadece performansa bakarız" mantalitesinde olmaması güzel. Bazı karşılaştırmalar utanmasa, bu bundan 5km daha hızlı gider, sollar, hertürlü tokatlar... diyecekler apaçi stiliyle :pr:

"Her 1 dolar karşılığında hangisi ne veriyor?" mantığı kafa yapıma birebir uygun olduğu için sevdim bu karşılaştırmayı :cherry:


Komple çevirde bizde sevelim abi :)
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
WR 250 ye aşığım KLX250 ye hayranım.Söyleyebileceklerim bunlar :p
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
KLX250 ile 156KM/h yaptım. Tek sefer topspeed deneme amaçlı. Bu motorların hiçbiri 120kmh üzerinde seyir etmeye uygun değiller. :)
Dipnot: Yanımdaki YBR 250 nin kadran 146 gösteriyordu :D
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
yamaha kaliteyi yüksek tuttu ama keske fıatı bıraz düsük tutsaydı. halıyle mılletın seceneği klx 250 ye kayıyor. honda ise crf 250 L yi fiat olarak uygun çıkarsada cbr 250 ile aynı motoru kullandığı için kaybedecektir. az bi zorlamada eksantrıkler şakır şakır ötmeye başlıyor. kısacası honda 250 cc de maalesef zıçıyor.geçmiştede öyleydi hala aynı. special modellerindede aynı . 33 hp lik crf 250 x ve 45 hp lik crf 250 r alanların ılk işi sibopları tıtanyum sıboplarla değiştirmek, çünkü dayanmıyor ve kırıyor. sonrasında dağılan eksantrıkte cabası .
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Bu arada 2 motoru da hic kullanmadim fakat videolardan izledigime dayanarak wr 250 daha cok off road a yatkin gibi gozukuyor gucu de cabasi klx 250 dag bayir dinlemiyor ama daha agir abi havasinda gibi
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
156 mı? 120 lerden bahsediyorlar. Motorunda modifikasyon mu var?



Hic bir modifikasyon yok. Ama gidiyor alet :D yokusta 250 likleri tokatliyorum :p
Soyle bir ayrinti var. O hizlarda hatta bence 100kmh uzeri bile oldukca tehlikeli bir hal aliyor.
Sehir ici kullaniyorum... Inanilmazda memnunum. Hondanin pazara girmesi iyi oldu ama kawa yada yamaha bence fiuatlarda oynama yapmazlar. Yamaha ozellikle biraz geri cekmeli fiyatini.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Valla arkadaşlar fuara gidenler incelemiştir elbet CRF 250 l ve WR 250 R ı. Malesef KLX 250 yoktu :( Crf 250 gayet kaslı ve güzel duruyordu gerçekten. ama Egsoz kısmı fazla dışarda geldi bana yatırmada elimize alıcak gibi duruyor. Grenajlar falanda gayet güzeldi. Yalnız standdan ötürümü bilmiyorum ama süspansiyonlar bana çok sert geldi. Gerçi orda ne kadar denenirde :) Neyse CRF güzel makinaydı. Ama WR üzerine oturup ayaklarım yere deydi ya başkası yalan artık. :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Crf kilo olarak cok fazla, guc olarakda yetersiz ama fiyat olarakta rakipsiz
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Arkadaşlar aranızda Crf alanlarda var klx 250 kullananlarda . artı ve eksilerini bu başlık altında belirtirseniz bizim gibi yeni motor arayanlara acaip yardımcı olursun. Duasıda cabası :) Hadi wr 250 yi geçtim zaten sınıfının kralı KLX ve CRF arasındaki kıyasın kullanıcı sayısı arttığından dolayı daha verimli olacağını düşünüyorum.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
CRF ile KLX i bir yan yana göremedikki kıyaslayalım. Bir kere binebilsem CRF ye yazacam nedir ne değildir :)
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Abi crfye bindim üzerine oturdum :) onda sıkıntı yok. Kullanan arkadaşlardan tork u merak ediyorum arazideki yetrliliği falan işte :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst