Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Malesef istanbulda her türlü insan var, hala motoru araçtan saymıyolar. Sen motoru sat alalım hemen tri color sana da :) bir kere binsen zaten ertesi gün satarsın motoru kanına giriyim biraz. Ozaman carbon kaplayalım yakışır:mrgreen:
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Ben egzosu kaplattım dediğiniz yeri herhangi bir atma olmuyor egzosun üst kısmında yani. Ancak içeri doğru kıvrılan yerleri kısa bırakmak lazım yeni içeriye doğru fazla yapıştırmıycaksınız ozman sıkıntı olmaz.

cep tel ile çekildiğinden fazla belli olmuyor fikir vermesi açısından...karbon kaplama egzos

http://imageshack.us/a/img829/4498/cbrb.jpg

nihat abi sana biraz iş çıkartayımmı =)

alt sakalı kırmızı karbon a
arka plakalık parçasını devamıyla birlikte ( stop un alt kısmını ) beyaz veya kırmızı karbon veya mat ama bence karbon =)

tutamaçları da aynı şekilde kırmızı veya beyaz ama bence 2 parçayı zıt yap

arka çamurluğu (hugger) kırmızı

bide belki aynalar beyaz veya lacivert filan olabilir abi =)

şimdi sen bana dersinki (b** nu çıkartma cihat =) ama güzel olur be =) nasıl olsa geri dönüşü olan birşey =)

bide jant kaplayanlar var nasıl olur acaba ya bizim jantları kaplasak mı=)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

Malesef istanbulda her türlü insan var, hala motoru araçtan saymıyolar. Sen motoru sat alalım hemen tri color sana da :) bir kere binsen zaten ertesi gün satarsın motoru kanına giriyim biraz. Ozaman carbon kaplayalım yakışır:mrgreen:

abi o iş biraz yaş ya =( şimdi bir arsa alıyoruz kefkenden hayırlısıyla arabayı satıyoruz tam belli olmamakla birlikte motoru satıp 5-6-7 bin civarı bir araba almak zorunda kalbilirim ancak 1-2 yıllığına borç bitince arabayı satıp cbr veya nc alırız =)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilim :) Ramazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Arkadaşlar sigortam bitmiş uygun fiyatla nerde yaptırabilirim..

http://arissigorta.com.tr/Index.html

murat bağcı ismimi vererek fiyat alabilirsiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilim :) Ramazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.

hayırlı olsun ethem abi allah mutlu mesut yaşamayı nasip etsin ev en önemli şey ben bu yaşta plan kurup en kısa zamanda ev almayı planlıyorum =)

saygılarımla...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilim :) Ramazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.


abicim hayırlı uğurlu olsun en önemlisi evdir. bilirsin

unutma bizi ara sıra gir






















.
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714

çok güzel olmuş usta eline sağlık, benimde aklımda bunu yapmak malum yan sanayi grenajlar felan var benimkinde. motor a taktıktan sonra ki resimleri de bekliyorum :)
not: saç kurutma makinesi de benimkindenmiş sinbo :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Arkadaşlar sağolun.şu.an.için.en uygun fiyatlar
Samko japan : 190 tl
Birde firma adını sormadım : 178 tl

2-3 gün içinde daha.uygun bi firma bulamazsam 178 tl ye yaptıracam

Önerilerinizi bekliyorum.
Şuraya bak yau 150 cc motosiklet sigortası 200 tl den aşağı değil çıldırmamak elde değil..:mad:
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
Arkadaşlar sağolun.şu.an.için.en uygun fiyatlar
Samko japan : 190 tl
Birde firma adını sormadım : 178 tl

2-3 gün içinde daha.uygun bi firma bulamazsam 178 tl ye yaptıracam

Önerilerinizi bekliyorum.
Şuraya bak yau 150 cc motosiklet sigortası 200 tl den aşağı değil çıldırmamak elde değil..:mad:
kardeşim halk sigortadan fiyat al ben 110 tl yaptırmıştım en iyi fiyatı vermişlerdi..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
kardeşim halk sigortadan fiyat al ben 110 tl yaptırmıştım en iyi fiyatı vermişlerdi..
Kardeşim senin motor kaç model birde yaş çok önemliymiş grup grup oluyormuş

Mesela 70 li grup, 80li grup, 90 lı grup diye
70 li gruptan olursan 140 tl dediler 80 li olursan 240 tl 90 lı olursan 300-400 tl " ye kadar çıkıyormuş..saçmalık yau...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilim :) Ramazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.

abi evin hayırlı uğurlu olsun en güzelini yapmışın motordan arabadan daha önemli kirada oturmak kadar zor birşey yok malesef. Artık korayla bir çayını içmeye geliriz:p

---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

Kardeşim senin motor kaç model birde yaş çok önemliymiş grup grup oluyormuş

Mesela 70 li grup, 80li grup, 90 lı grup diye
70 li gruptan olursan 140 tl dediler 80 li olursan 240 tl 90 lı olursan 300-400 tl " ye kadar çıkıyormuş..saçmalık yau...

Motosikletler zaten en fazla risk taşıyan araçlar bunun yanında büyük şehirde yaşaman yani trafiğin fazla oluşu ve yaşın önemi çok. 23 yaşında birinin kullanmasıyla 53 yaşında birinin kullanması bir olurmu hiç gençsen ve ss kullanıyosan sen ozaman trafik sigortasını gör ben o yüzden otomobil ve motorları hep babamın üstüne yapıyorum:mrgreen: ben geçen sene en uygun sampo japondan almıştım ama bu sene üstüne 100tl zam gelmiş şok oldum sonra araştırdım en uygun axa dan aldım.. axa ya sor derim ben en uygun axadan yaptırdım.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771

çok güzel olmuş ramazan abi eline emeğine sağlık
köşelere tam oturmamış sanki abi oralara daha ince girilmezmi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

Arkadaşlar sağolun.şu.an.için.en uygun fiyatlar
Samko japan : 190 tl
Birde firma adını sormadım : 178 tl

2-3 gün içinde daha.uygun bi firma bulamazsam 178 tl ye yaptıracam

Önerilerinizi bekliyorum.
Şuraya bak yau 150 cc motosiklet sigortası 200 tl den aşağı değil çıldırmamak elde değil..:mad:

haklısınız fiyatlar uçtu ancak cc ile alakalı değil trafik sigortası sizin yaşınız ehliyetli olduğunuz yıl aracınızın yaşı ve en önemlisi bulunduğunuz il etkili =)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
çok güzel olmuş ramazan abi eline emeğine sağlık
köşelere tam oturmamış sanki abi oralara daha ince girilmezmi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------



haklısınız fiyatlar uçtu ancak cc ile alakalı değil trafik sigortası sizin yaşınız ehliyetli olduğunuz yıl aracınızın yaşı ve en önemlisi bulunduğunuz il etkili =)

sorma hüseyin..orası beni tam 45 dkn uğraştırdı..yapabildim mi peki. hayır :) en zor kısım orası
( zincir korumayı diyorsun sanırım )

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

ve montaj hali..süper oldu :)




















granajı cok cok zor da olsa vukaatsız söktüm..inşallah yakında başlayacağım..

renk, mat kırmızı...



 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Merakla bekliyorum.
Arkadaşlar çok km yapınca atıyorum hiç durmadan 80-100 km yapınca.İlk çalışmadaki egzantrik sesi ile 100 km yapmış egzantrik sesinde aşırı çoğalma var.
Kask takılıyken bile rahat duyabiliyorum.Bu kronik bir sorun değil.Ama sessiz çalışmasını istiyorum motorun.
Piston,sekman değiştiğinden beri yağ çubuğuna (1000 km de beri)elimi bile vurmadım.
Haftaya ustanın gözünün önünde baktıracam.Demesin sonra yok kafana göre değiştiriyorsun fln diye.

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:50 ----------

Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilim :) Ramazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.

Hayırlı olsun ethem abi.Kolay gelsin.
Tabii her şeyden önce ev.

---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

abi evin hayırlı uğurlu olsun en güzelini yapmışın motordan arabadan daha önemli kirada oturmak kadar zor birşey yok malesef. Artık korayla bir çayını içmeye geliriz:p

---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:16 ----------



Motosikletler zaten en fazla risk taşıyan araçlar bunun yanında büyük şehirde yaşaman yani trafiğin fazla oluşu ve yaşın önemi çok. 23 yaşında birinin kullanmasıyla 53 yaşında birinin kullanması bir olurmu hiç gençsen ve ss kullanıyosan sen ozaman trafik sigortasını gör ben o yüzden otomobil ve motorları hep babamın üstüne yapıyorum:mrgreen: ben geçen sene en uygun sampo japondan almıştım ama bu sene üstüne 100tl zam gelmiş şok oldum sonra araştırdım en uygun axa dan aldım.. axa ya sor derim ben en uygun axadan yaptırdım.

Bende diyorum niye ben yıllık 100 lira veriyorum :)
Babam 56 yaşında :) :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
Kardeşim senin motor kaç model birde yaş çok önemliymiş grup grup oluyormuş

Mesela 70 li grup, 80li grup, 90 lı grup diye
70 li gruptan olursan 140 tl dediler 80 li olursan 240 tl 90 lı olursan 300-400 tl " ye kadar çıkıyormuş..saçmalık yau...
2011 model 82 doğumluyum son anda 110 tl yaptırdım yoksa 160 liraya yaptıracaktım bu sigortacılar bence yoldan çıktı nasıl oluyor bir yıl önce 45 tl genelde aynı sınıf da yaşa yılına göre 5, 10 tl oynuyordu ne oldu da 4"5 katı oldu böyle bir zam fark olamaz akıl sır ermiyor devlet el atması lazım ne tutdururlarsa artık
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
2011 model 82 doğumluyum son anda 110 tl yaptırdım yoksa 160 liraya yaptıracaktım bu sigortacılar bence yoldan çıktı nasıl oluyor bir yıl önce 45 tl genelde aynı sınıf da yaşa yılına göre 5, 10 tl oynuyordu ne oldu da 4"5 katı oldu böyle bir zam fark olamaz akıl sır ermiyor devlet el atması lazım ne tutdururlarsa artık
Şu ana kadar en düşük sanko japan verdi oda 190 tl olmadı yaptıracam buraya haftaya bi çanakkale yolum var yaptırmam lazım.

Bu işe devletin bi el atması gerekiyor ama kanımca devletinde bu işten haberi var yoksa bu sigortacılar nasıl böyle at koştursun..
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Nisan da sigortam bitiyor , bu fiyatlar nedir arkadas bindiğimiz en fazla 4000 lik motosiklet , satayım mı diye bile düşünüyorum :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst