sorma hüseyin..orası beni tam 45 dkn uğraştırdı..yapabildim mi peki. hayıren zor kısım orası
( zincir korumayı diyorsun sanırım )
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
ve montaj hali..süper oldu
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/b/kxzvl.jpg[/url]
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/b/kxzw4.jpg[/url]
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/b/kxzwl.jpg[/url]
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/b/kxzxj.jpg[/url]
[url]http://c1303.hizliresim.com/17/b/kxzxd.jpg[/url]
granajı cok cok zor da olsa vukaatsız söktüm..inşallah yakında başlayacağım..
renk, mat kırmızı...
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kxzxc.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kxzxf.jpg[/url]
2011 model 82 doğumluyum son anda 110 tl yaptırdım yoksa 160 liraya yaptıracaktım bu sigortacılar bence yoldan çıktı nasıl oluyor bir yıl önce 45 tl genelde aynı sınıf da yaşa yılına göre 5, 10 tl oynuyordu ne oldu da 4"5 katı oldu böyle bir zam fark olamaz akıl sır ermiyor devlet el atması lazım ne tutdururlarsa artık
Arkadaşlar büyük birinin üzerine yapın motoru anneniz yada babanız en iyi çözüm bu:mrgreen: yoksa haybeye 100tl vericeksiniz her yıl. ben cbr250 yi yaptırdım 100tl :mrgreen:
S.a arkadaslar bu sayfaya girmeyelo baya olmustubizim bi sorunumuz var arkadas sifir cbf 150 aldidaha 4500 km de aldigi gunden beri 2 lt benzinle 60 km yol gidiyor yalniz ustunde tur cami ve topcase var oncelikle bu yakit normalmi bende cbf kullandigim icin bize cok geldi ve servise goturduk defalarca hemde servisin soyledigi cok yaktigini inkar etmiolar fakat cami ve cantayi bahane ediyorlar sorunu cozmeye yonelik bir girisimleride yok sacmasapan bahanelerle gecistiriyorlar ve birde su var motor hareket halindeyken debriyaji cekilgdiginde surekli degil fakat arada sirada motordan iki demirin birbirine vurmasi gibi bir ses yapip kitlenip kaliyor ve istop ediyor kullanan abimiz motordan anlamayan biri degil motorda bir sikinti oldugunun bizde serviste farkinda sizce ne yapmaliyiz bize bir yol gosterin !!!
kardeşim öyleyse özel sektörün eline düştükse vay halimize tek çare anayasa mahkemesi o zamanramazan abi hadi bismillah =)
çok güzel olmuş =)
abi arka koruma demirinide karbon kapla bence =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
abi daha önce paylaşmıştım zaten =) bu artışın nedeni devletin fiyatları tamamiyle sigorta şirketlerinin eline bırakmasıyla oldu =) yani daha detaylı bir açıklama var ama çok uzun kısaca bu =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------
kesinlikle tek çözüm benim babamın üzerine adam 49 yaşında motor ehliyeti yok 150 tl ben kendime olsaydı 410 tl olacakdı babamın ehliyeti olsa 130 civarı =)
Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilimRamazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.




https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5ctV48UGfNE
hangisi benim bilin hadi
süper oldu yaaahu
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
arkadaşlar
sağ grenajı kapladım..bitti. tek parçada yanı bitirdim. tek parça olmaz ise çok çok çirkin duruyor..tek parça olur ise de uğraştırıyor..
mat siyah byapabilseydim keşke..süper olurdu..süper...
işte, mat kırmızı ve sonuç...
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbdk.jpg[/url]
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbcc.jpg[/url]
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbbn.jpg[/url]
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/d/kzbhu.jpg[/url]
.
ehliyetle ilgisi ne?kesinlikle tek çözüm benim babamın üzerine adam 49 yaşında motor ehliyeti yok 150 tl ben kendime olsaydı 410 tl olacakdı babamın ehliyeti olsa 130 civarı =)
emeğinize sağlık ama bence hiç güzel değil. motoru koruma maksatlı yapıyorsanız ayrı.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5ctV48UGfNE
hangisi benim bilin hadi
süper oldu yaaahu
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
arkadaşlar
sağ grenajı kapladım..bitti. tek parçada yanı bitirdim. tek parça olmaz ise çok çok çirkin duruyor..tek parça olur ise de uğraştırıyor..
mat siyah byapabilseydim keşke..süper olurdu..süper...
işte, mat kırmızı ve sonuç...
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbdk.jpg[/url]
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbcc.jpg[/url]
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbbn.jpg[/url]
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/d/kzbhu.jpg[/url]
.
kardeşim öyleyse özel sektörün eline düştükse vay halimize tek çare anayasa mahkemesi o zaman
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5ctV48UGfNE
hangisi benim bilin hadi
süper oldu yaaahu
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
arkadaşlar
sağ grenajı kapladım..bitti. tek parçada yanı bitirdim. tek parça olmaz ise çok çok çirkin duruyor..tek parça olur ise de uğraştırıyor..
mat siyah byapabilseydim keşke..süper olurdu..süper...
işte, mat kırmızı ve sonuç...
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbdk.jpg[/url]
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbcc.jpg[/url]
[url]http://f1303.hizliresim.com/17/d/kzbbn.jpg[/url]
[url]http://b1303.hizliresim.com/17/d/kzbhu.jpg[/url]
.
ehliyetle ilgisi ne?
ben motoru babamın üstüne aldım, ilk sigorta poliçesi 130 lira gibi bişeydi. babam 1957 doğumlu. fakat motorun kasko değeri 3200. cbf150 kasko değeri en az 4000 lira olsa sigorta primi zaten bu değer üzerinden hesaplanıyor. ben avantajlıyım şu an.
güzel olmayadabilir. zaten kırmızı yaparken gönülsüz yaptım siyah istiyordum.. açık havada motor üstünde bakmak gerek
baktım güzel olmadı koruma amaçlı kalır öylece farklı birşey olur![]()
ramazan hocam yapıştırmaya ısıtarakmı başlıyosunuz yoksa sadece kıvrım olan yerlerdemi ısıtma işlemini uyguluyosunuz?
abi eminim motor üstünde daha çekici duracak ve gün ışığında o cbf yazısı belki göze çarpmıcak bitişini 4 gözle bekliyorum =)
ayrıca güzellik göreceli birşeydir kimse kötü niyetli değildir sanırım kırılma gücenme olmasın kimse kimseye buna dikkat edelim lütfen tüm arkadaşlar nihayetinde yarın ne olacağı belli değil ve bizim gibi motorcular için kötü gerçek ne an gelecek belli olamaz
saygılarımla