Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
düz yeri yapıştır ama eğimlerde ısıtıp yapıştırırsan olur.. ya nasıl anlatayım ki..dur video ekliyeyim..

BMW direksiyonu..referansım buydu...ilk başta beceremiyorsun ama bu gerçek :)

https://www.youtube.com/watch?v=mL0nOpvkTb4

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------




bence güneş altında sticker lar acayip belli olacak ama napayım motorum kırmızı :( başka renkle uğraşamadım.. istemedim.. mat siyah isterdim ama nasip diyelim..

motoru bitireyim bikaç haftaya araba işine gireceğim ve gurbetteyim hafta sonu boşum..arabamı yapacağım..güzel olursa fabrikadan 2 kişi kesin yaptıracak :) bi yapayım fabrika önüne çekeyim yaptıran olur.. biraz da para kazanırım diyorum.. hafta sonu iş çıkar bana :) kablomu falan ayarladım.. makaralı 35 mt uzatma kablosu aldım :) kaplama işini piyasada 1500 tlye kaplıyorlarmışş . yuhh dedim.. çok pahalı..

92 model excell. bakalım nasıl olacak :) hadi hayırlısı ..

Nihat hocam senin çalışmaları da sabırsızlıkla bekliyorum.. hafta sonu :)

abi excell nasıl =) biliyorsun arabamızı satıyoruz ve 5-7 bin civarı birşey bakacağız seçeneklerde excellde var lpgli düşünüyoruz ne akdar yakar lpg de abi ? 50 tl üzerinden konuşsak kaç km yapar =) motoru satıp alırsam mecbur okula bununla gideceğim =)

abi bizim bi arkadaşın wolksvagen scirocco su var okulda komple karbon kaplı 2000 tl ye yaptırmış ama işçilk temiz =) anlattıda adamlar önce alkolle siliyormuş aracı komple detaylı temizlikten sonra filan =) çoğu parçayı söküp içe katlayarak filan yapmışlar =)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
diğer yan kapak da bitti. hafta sonu hava iyi olursa sökülmeyen parçaları yapacam

kardeş hyundai sitesinde incele bak.çok parçası var çok da ucuz. az da yakıyor :) bakacaz.arabayı yarın üstümüze alacaz..mayısda parasını verecem..az iş yapmam lazımü


karbon fiber olayına gelince..maliyet 500 tl... gerisi kar..ben bu işi yapmayı düşünüyorum şahsen..

ben arabayı yapayım bi görün..çok inceledim..çok araştırdım..excell i yapacam çekecem fabrika önüne..iş çıkar kesin bana.. çok değil 1000 tl ye yapacam ama tertemiz yapacam..hem zevk hem iş olacak ben için..motoru yapıyorum..sol yan kapağı çok daha hızlı ve güzel yaptım..ama tek başıma zor oluyor.eşim sağolsun..

:)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
diğer yan kapak da bitti. hafta sonu hava iyi olursa sökülmeyen parçaları yapacam

kardeş hyundai sitesinde incele bak.çok parçası var çok da ucuz. az da yakıyor :) bakacaz.arabayı yarın üstümüze alacaz..mayısda parasını verecem..az iş yapmam lazımü


karbon fiber olayına gelince..maliyet 500 tl... gerisi kar..ben bu işi yapmayı düşünüyorum şahsen..

ben arabayı yapayım bi görün..çok inceledim..çok araştırdım..excell i yapacam çekecem fabrika önüne..iş çıkar kesin bana.. çok değil 1000 tl ye yapacam ama tertemiz yapacam..hem zevk hem iş olacak ben için..motoru yapıyorum..sol yan kapağı çok daha hızlı ve güzel yaptım..ama tek başıma zor oluyor.eşim sağolsun..

:)

excelle mat siyah çok yakışıyor geçen gördüm baya hoş olmuştu bide siyah jant takmış çok iyi duruyordu:cat:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
excelle mat siyah çok yakışıyor geçen gördüm baya hoş olmuştu bide siyah jant takmış çok iyi duruyordu:cat:

bak gaza getiriyorsun :)

yahu zaten orjinal boyası mat siyah. araba çok çok orjinal. herşeyi ile..
mat siyah yapıcam bakalım.. motorda bilgisayarda elim iyice alıştı kaplama işine :)

nihat hocam, senin çalışmaları da sabırsızlıkla bekliyorum
 
Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
diğer yan kapak da bitti. hafta sonu hava iyi olursa sökülmeyen parçaları yapacam

kardeş hyundai sitesinde incele bak.çok parçası var çok da ucuz. az da yakıyor :) bakacaz.arabayı yarın üstümüze alacaz..mayısda parasını verecem..az iş yapmam lazımü


karbon fiber olayına gelince..maliyet 500 tl... gerisi kar..ben bu işi yapmayı düşünüyorum şahsen..

ben arabayı yapayım bi görün..çok inceledim..çok araştırdım..excell i yapacam çekecem fabrika önüne..iş çıkar kesin bana.. çok değil 1000 tl ye yapacam ama tertemiz yapacam..hem zevk hem iş olacak ben için..motoru yapıyorum..sol yan kapağı çok daha hızlı ve güzel yaptım..ama tek başıma zor oluyor.eşim sağolsun..

:)
saç kurutma makinesi yerine, daha sıcak üfleyen oto döşemecilerin kullandığı fön makinelerinden olsa daha rahat yaparsın abi :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
selamlar arkadaşlar,
bugun cbf'e yine aşık oldum:)özellikle yeni kasasına,kış boyunca diz örtüsü yağmur çamur artı motoru zorlayarak sürekli 3 litre yakıt yakıyordum kış geçti bahar geldi bende kendime çeki düzen verdim:)

motorun diz örtüsünü çıkardım önüne rüzgarı kesmesi için karton koydum,neyse sonra yakıtı düşürme operasyonuna başladım depomu fulledim 96 km yol yaptım ve olan oldu 2.19 litre yakmışım inanamadım:)

kullanım şartları;80 km hızı geçmedim 6 bin devir 2 kere geçmişimdir insan sıkılıyor ama cbfinde en tatlı sürüş tarzıda bu zaten,yeni kasa cbf bence daha az yakıyor bunu anladım motor torklu bayırda çok zorlamak gerekmiyor özellikle arka 43 dişlininde bunda etkisi var yani orjinal hali çok süper tabiki sakin kullanımda...(40 dişli takıcaktım vazgeçtim böyle iyi az yakıp çok gezmek varken neden motoru zorlıyayım:)

neyse işte resimler bu şekilde yedeğe kadar kaç km yapar çok merak ediyorum:mrgreen:

resimde silik çıkan yer var ama zaten 10.39 tl 2. 19 lt yakıt yapar:)


buda pompadaki resmi:) pompacı bu kadar az yaktığını duyunca şaşırdı adamcağız:)


buda motorun güncel hali diz örtülerinden kurtulduk ufak tefek iz bıraktı ama kışın okadar soğuktan korudu beni:)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
haklısın..

o aletin ismini biliyor musun ? ben araştırdım bulamadım.. bulursam hemen alıcam :)

ben baumaxta falan görmüştüm abartı bir rakamı yoktu diye hatırlıyorum:cat:

---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:18 ----------

buyur ramazan hocam sana lazım olan alet fiyatını görünce düşüp bayılma sakın :queen:

http://www.koctas.com.tr/hobi/performance-power-1800-w-sicak-hava-tabancasi/1750-3509/
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
kardeşim çok iyi.ama depoyu aynı seviyede doldurduğuna emin misin ? buna dikkat etmek lazım..ne kadar az litre alınırsa full lemek için o kadar hata payı büyük olur..

aman dikkat et. benzin az yakma bahanesi ile yavaş gidersin kaza riskin azalır.. Allah korusun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------

ben baumaxta falan görmüştüm abartı bir rakamı yoktu diye hatırlıyorum:cat:

---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:18 ----------

buyur ramazan hocam sana lazım olan alet fiyatını görünce düşüp bayılma sakın :queen:

http://www.koctas.com.tr/hobi/performance-power-1800-w-sicak-hava-tabancasi/1750-3509/


amaaan 39 tl imiiş..senin yazıyı görünce aha dedim 200 tl gitti. içimden o geçti wallahi :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Gençler konuyu gördünüzmü aksiyon kamera gece gece aklıma girdi ya trafikteki hayvanları çekmek için şart.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113599-uygun-fiyatli-aksiyon-kamera-arayanlar-bakabilir.html

fiyatıda çok iyi 138tl indirimde.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
kardeşim çok iyi.ama depoyu aynı seviyede doldurduğuna emin misin ? buna dikkat etmek lazım..ne kadar az litre alınırsa full lemek için o kadar hata payı büyük olur..

aman dikkat et. benzin az yakma bahanesi ile yavaş gidersin kaza riskin azalır.. Allah korusun..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------




amaaan 39 tl imiiş..senin yazıyı görünce aha dedim 200 tl gitti. içimden o geçti wallahi :)

aynı pompa aynı seviye özellikle dikkat ettim dediğim gibi az olunca hata oranı büyük...

kaza riskin azalır demişsin evet azalıyor gerçekten:)sakin kullanımda etrafı daha iyi analiz edebiliyosun,senin demek istedğin arabalar hızlı giderken sen yavaş kalma tabiki sol şeritten arabalarla gitmek sakıncalı olur:)

bu arada bu karbon işine bende girmek istiyorum sizin çalışma süper olmuş eline sağlık....bikaç yere uygulamak lazım ama sade görünümünde ödün vermeden:cat:
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
Gençler konuyu gördünüzmü aksiyon kamera gece gece aklıma girdi ya trafikteki hayvanları çekmek için şart.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/113599-uygun-fiyatli-aksiyon-kamera-arayanlar-bakabilir.html

fiyatıda çok iyi 138tl indirimde.

nihat abi bu kamerayı incelemiştim ancak 180 tl civarıydı sanırım maltepe caurrefour daki mağazada ancak hiç araştırmadım malzeme kaliteli gelmesine rağmen bu kamera kayıtları bi olay gerçekleşsede delil kabul edilmediği için vaz geçtim yoksa yurt dışından getirmeyi planladığım böyle bi kamera vardı dahili 64 gb hafıza ve aralıksız 10 saat çekim yapabiliyordu tl ye vurunca ücretide 300 den aşağıdaydı ama baya aparatı vardı araba ve motorlara uyumlu aparatlarıda vardı =)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

diğer yan kapak da bitti. hafta sonu hava iyi olursa sökülmeyen parçaları yapacam

kardeş hyundai sitesinde incele bak.çok parçası var çok da ucuz. az da yakıyor :) bakacaz.arabayı yarın üstümüze alacaz..mayısda parasını verecem..az iş yapmam lazımü


karbon fiber olayına gelince..maliyet 500 tl... gerisi kar..ben bu işi yapmayı düşünüyorum şahsen..

ben arabayı yapayım bi görün..çok inceledim..çok araştırdım..excell i yapacam çekecem fabrika önüne..iş çıkar kesin bana.. çok değil 1000 tl ye yapacam ama tertemiz yapacam..hem zevk hem iş olacak ben için..motoru yapıyorum..sol yan kapağı çok daha hızlı ve güzel yaptım..ama tek başıma zor oluyor.eşim sağolsun..

:)

hayırlı olsun abi kazasız belasız inşallah =)
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
249
orta sehpanın yan ayağı kırılmak üzere. kaynak yaptıracağım ama orta sehpayı sökmeyi bilmiyorum nasıl sökebileceğimi biliyor musunuz
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Orta sephayı tutan bir mil var ve bunun ucunda da milin içinden geçmiş iki kat bir tel var(adını bilmiyorum). Bu telin uçları yamuk. Bu uçları penseyle felan düzeltip teli milin içinden çıkartacaksın ve artık mili tutan bişey kalmayacak. Mil biraz sıkışmış olabilir bu yuzden zor çıkar. Bu arada mili çıkartmadan ayaklığın kapalı durmasını sağlayan iç içe geçmiş yayları da sökmen gerekecek. Takıldığın bir yer olursa yaz yardımcı olmaya çalışırım. Kolay gelsin.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
geçmiş sayfalara bak fazla değil 1 ay içine bak vardır yazışmalar bi arkadaş satıyor gayet güzel led sis farı kendi yapımı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst