Ben egzosu kaplattım dediğiniz yeri herhangi bir atma olmuyor egzosun üst kısmında yani. Ancak içeri doğru kıvrılan yerleri kısa bırakmak lazım yeni içeriye doğru fazla yapıştırmıycaksınız ozman sıkıntı olmaz.
cep tel ile çekildiğinden fazla belli olmuyor fikir vermesi açısından...karbon kaplama egzos
http://imageshack.us/a/img829/4498/cbrb.jpg
Malesef istanbulda her türlü insan var, hala motoru araçtan saymıyolar. Sen motoru sat alalım hemen tri color sana dabir kere binsen zaten ertesi gün satarsın motoru kanına giriyim biraz. Ozaman carbon kaplayalım yakışır:mrgreen:
Arkadaşlar sigortam bitmiş uygun fiyatla nerde yaptırabilirim..
Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilimRamazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.
Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilimRamazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.







abicim hayırlı uğurlu olsun en önemlisi evdir. bilirsin
unutma bizi ara sıra gir
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3mb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3qb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3p4.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3nb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3py.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3pu.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3px.jpg[/url]
.
abicim hayırlı uğurlu olsun en önemlisi evdir. bilirsin
unutma bizi ara sıra gir
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3mb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3qb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3p4.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3nb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3py.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3pu.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3px.jpg[/url]
.
kardeşim halk sigortadan fiyat al ben 110 tl yaptırmıştım en iyi fiyatı vermişlerdi..Arkadaşlar sağolun.şu.an.için.en uygun fiyatlar
Samko japan : 190 tl
Birde firma adını sormadım : 178 tl
2-3 gün içinde daha.uygun bi firma bulamazsam 178 tl ye yaptıracam
Önerilerinizi bekliyorum.
Şuraya bak yau 150 cc motosiklet sigortası 200 tl den aşağı değil çıldırmamak elde değil..![]()
Kardeşim senin motor kaç model birde yaş çok önemliymiş grup grup oluyormuşkardeşim halk sigortadan fiyat al ben 110 tl yaptırmıştım en iyi fiyatı vermişlerdi..
Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilimRamazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.
Kardeşim senin motor kaç model birde yaş çok önemliymiş grup grup oluyormuş
Mesela 70 li grup, 80li grup, 90 lı grup diye
70 li gruptan olursan 140 tl dediler 80 li olursan 240 tl 90 lı olursan 300-400 tl " ye kadar çıkıyormuş..saçmalık yau...
abicim hayırlı uğurlu olsun en önemlisi evdir. bilirsin
unutma bizi ara sıra gir
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3mb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3qb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3p4.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3nb.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3py.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3pu.jpg[/url]
[url]http://g1303.hizliresim.com/17/b/kx3px.jpg[/url]
.
Arkadaşlar sağolun.şu.an.için.en uygun fiyatlar
Samko japan : 190 tl
Birde firma adını sormadım : 178 tl
2-3 gün içinde daha.uygun bi firma bulamazsam 178 tl ye yaptıracam
Önerilerinizi bekliyorum.
Şuraya bak yau 150 cc motosiklet sigortası 200 tl den aşağı değil çıldırmamak elde değil..![]()
çok güzel olmuş ramazan abi eline emeğine sağlık
köşelere tam oturmamış sanki abi oralara daha ince girilmezmi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------
haklısınız fiyatlar uçtu ancak cc ile alakalı değil trafik sigortası sizin yaşınız ehliyetli olduğunuz yıl aracınızın yaşı ve en önemlisi bulunduğunuz il etkili =)







Slm, ark..lar bu sıralar meşkuliyetlerimin artmasından dolayı eskisi gibi girememekteyim. fakat en azından okumaya ve faydamın dokunacağını düşündüğüm hususlara yine yorum yapabilmek adına, yazma formatından çıkmış değilimRamazan kardeşim, Sezai Abi, Nihat, Hüseyin Cihat ve diğer tüm ark..lara çok selamlar.. Hayırlısı ile bi ev sahibi oldum. Talilat eksiği olan bi evi ucuza aldım, onunla uğraşıyorum bu aralar. Ve şu an itibariyle en az 2 sene daha başka bi motor veya araba almak benim için hayal oldu, yani cbf 150 ile en az 2 sene daha devam edeceğim. Sezai abi, bu taraflara gelme planın oluş, 4-5 gün neredeyse hiç giremedim foruma, kusura bakma, şimdi görüyorum mesajını. Ramazan kardeşim, fuara gelemedim, özellikle almayı planladığım veya görmeyi çok istediğim herhangi bi şey de olmadığından bu sene plan yapmadım. Mutlaka eğlenceli geçmiştir, seneye artık kısmet olursa. Herkeze çok selam.
abi evin hayırlı uğurlu olsun en güzelini yapmışın motordan arabadan daha önemli kirada oturmak kadar zor birşey yok malesef. Artık korayla bir çayını içmeye geliriz
---------- Post added at 18:19 ---------- Previous post was at 18:16 ----------
Motosikletler zaten en fazla risk taşıyan araçlar bunun yanında büyük şehirde yaşaman yani trafiğin fazla oluşu ve yaşın önemi çok. 23 yaşında birinin kullanmasıyla 53 yaşında birinin kullanması bir olurmu hiç gençsen ve ss kullanıyosan sen ozaman trafik sigortasını gör ben o yüzden otomobil ve motorları hep babamın üstüne yapıyorum:mrgreen: ben geçen sene en uygun sampo japondan almıştım ama bu sene üstüne 100tl zam gelmiş şok oldum sonra araştırdım en uygun axa dan aldım.. axa ya sor derim ben en uygun axadan yaptırdım.
2011 model 82 doğumluyum son anda 110 tl yaptırdım yoksa 160 liraya yaptıracaktım bu sigortacılar bence yoldan çıktı nasıl oluyor bir yıl önce 45 tl genelde aynı sınıf da yaşa yılına göre 5, 10 tl oynuyordu ne oldu da 4"5 katı oldu böyle bir zam fark olamaz akıl sır ermiyor devlet el atması lazım ne tutdururlarsa artıkKardeşim senin motor kaç model birde yaş çok önemliymiş grup grup oluyormuş
Mesela 70 li grup, 80li grup, 90 lı grup diye
70 li gruptan olursan 140 tl dediler 80 li olursan 240 tl 90 lı olursan 300-400 tl " ye kadar çıkıyormuş..saçmalık yau...
Şu ana kadar en düşük sanko japan verdi oda 190 tl olmadı yaptıracam buraya haftaya bi çanakkale yolum var yaptırmam lazım.2011 model 82 doğumluyum son anda 110 tl yaptırdım yoksa 160 liraya yaptıracaktım bu sigortacılar bence yoldan çıktı nasıl oluyor bir yıl önce 45 tl genelde aynı sınıf da yaşa yılına göre 5, 10 tl oynuyordu ne oldu da 4"5 katı oldu böyle bir zam fark olamaz akıl sır ermiyor devlet el atması lazım ne tutdururlarsa artık
Arkadaşlar sigortam bitmiş uygun fiyatla nerde yaptırabilirim..