honda nın yeni commuter bombası

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
1625_hg.jpg

k41z1.jpg

Hondanın ne farkı kaldı kanuniden mondialden :mrgreen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
b...k gibi iğrenç.bu nedir ya africa ülkelerinde satılacak motorları bize kakalıyorlar...
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Hepsini getirsinler çeşit bol olsun.Bi CBF birde CB var, yetmiyor kardeşim.Her bütçeye göre getirsinler bence
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hepsini getirsinler çeşit bol olsun.Bi CBF birde CB var, yetmiyor kardeşim.Her bütçeye göre getirsinler bence
Getirsinler sakıncası yok, mesela 2500 liraya vergisiz 100'lük cub getirirlerse alabilirim. Ama şuanki şartlarda çinliler hala ekonomik :) kullanmasını bilene tabi.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ufakda olsa cb ve cg serisinin doğduğu 70 lere öykünmüş. klasik olmuş..
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
413
125 cc, 8.6 p.s ve 4 vites. Ön arka tambur fren. Sadece kick-start la çalışıyor. 10 litre depo var. Benzin göstergesi ve devir saati yok. Nijerya'da yapılan bir motor. 3.000 lira gibi bir fiyatı olacaktır. 3.000 lirayı hak ediyor mu tartışılır. 2.500 gibi bir fiyatı olsa ilk motorum olarak alırım.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Şu bir gerçek: şahsen ben bu motoru beğenmedim (şekil-şemal olarak vs.). Ancak her yeni gelen modele de bok atılmasını anlayabilmiş değilim.
Hondaistler açıklasın, honda'nın kubadan mondialden ne farkı kaldı vs.
Yahu arkadaş belki kubadan mondialden bir farkı yok bu modellerin çünkü kuba dediğin mondial dediğin motor, teee vakti zamanında honda gibi baba markaların ürettiği efsane olmuş modelleri kopyalayıp kopyalayıp önünüze getiriyor. Şimdi Honda, o eski serileri tekrar meraklısına sunmak istediğinde ''aaa kubadan ne farkı var?''. Bu ne yaman çelişkidir be arkadaş.
CB125E gelmeden önce konusu açıldığında hatırlayanlar vardır, yuvarlak farlı ve stickerları vs. farklı bir model tartışılıyordu. Hoş ben o yuvarlak farlı modelin gelmesini isterdim ama millet yok o armut farla mı satılacak yok o bilmem neyle mi ybr'ye rakip olacak vs. diye çemkirdi.
Ne oldu? Kafa grenajlı şekilde geldi. Bu en basit bir örnek.
Hele bir durun, soluklanın. Yerden yere vurmadan önce bekleyin, görün, kullanın. Beğenmeseniz de, bu motoru beğenmiş kişiye saygınız olsun. Kimse sizin altınızdaki nerde yolda bırakacağı belli olmayan motora atıp tutuyor mu? Ben karşımda dünyanın en dandik döküntü motoruna binen kişiyi de görsem motorunu yerden yere vurmam. Adamın parası ona yetmiştir onu almıştır vs. Onun için çok kıymetlidir, sana ne, bize ne.
Daha motor gümrükten içeri girmemiş, hemen dırdır başladı. Dediğim gibi eski efsanelerin modellerini kopyalayanlar sanki o modeli üreten firmaymış gibi algılanıp, şimdi hondaya bilmem neye laf atılıyor. Böyle olunca, hondaistler bunu açıklasın demeden önce, anti-hondacılar bu çekememezliği bir açıklasın. Dikkat ederseniz honda kullanıcısı veya hondaist olduğu idda edilen kimse of ne motor ama, çok güzelmiş vs. demedi. Ama anti-hondacılar hemen yerden yere vurdu bile.
Buradan da hangi kesimin daha önyargılı olduğunu anlıyoruz.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938

Motosikletin tipini hiç beğenmemiştim Mengü ama böyle bakınca acaip hoşuma gitti "Cırrt Ayşe Teyze Ace". Bikere beni bobber yap, artçısız takıl beygirlerinle diyen retro bi havası var :mrgreen:

Birde beyler duruma şöyle bakın;

* CB için bu mu az yakıyor 2.2lt az mı dediniz, bunda iyice düşürmüş,

* Sele sert dediniz CB de, Ace de yaylı yatak kullanılmış,

* 2013' te tepiklemeden çalışan motosikletmi olur dediniz CB ye, ahanda tepik çubuğu,

* yuvarlak far olsa alırım diyen binlerce kişi vardı (bende bunlardan biriyim :cherry: ), e zaten depoda stok var 1800 lerden kalma deyip, takmışlar buna,

* titangilleri aratıyor dediniz, yaslamış tel jantı, uzunumsu depoyu,

* ben şahsen CB egzozuna deli takıntılıydım, yarısını kesmiş beni kırmamış,

* CB için 3 lira pahalı, 2.999TL ye çinli alırım dediiz, bu epey ucuz olacağa benziyor herşeyi 2. dünya savaşı standartlarında koymuş... ...

Yani her dileğimizi gerçekleştirmiş Honda, dinliyor abi hedef kitleyi :cherry: Kim ne derse desin mutlaka bi sebepten satar bu demedi demeyin :cherry:

Bikere 125cc, 1.79lt/100 km sarfiyatı olan debriyajlı başka motosiklet bilmiyorum ben :silent: Tabi bu fabrika verisi, biz bunu 1/1.5 lt' lerde tutarız ::winkwink



not: ( övme yok, espirili anlatım vardır. Bunu yazmazsam "hani böyle demiştin" diyenler çıkıyor illaki :mrgreen:)
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
413
Şu bir gerçek: şahsen ben bu motoru beğenmedim (şekil-şemal olarak vs.). Ancak her yeni gelen modele de bok atılmasını anlayabilmiş değilim.
Hondaistler açıklasın, honda'nın kubadan mondialden ne farkı kaldı vs.
Yahu arkadaş belki kubadan mondialden bir farkı yok bu modellerin çünkü kuba dediğin mondial dediğin motor, teee vakti zamanında honda gibi baba markaların ürettiği efsane olmuş modelleri kopyalayıp kopyalayıp önünüze getiriyor. Şimdi Honda, o eski serileri tekrar meraklısına sunmak istediğinde ''aaa kubadan ne farkı var?''. Bu ne yaman çelişkidir be arkadaş.
CB125E gelmeden önce konusu açıldığında hatırlayanlar vardır, yuvarlak farlı ve stickerları vs. farklı bir model tartışılıyordu. Hoş ben o yuvarlak farlı modelin gelmesini isterdim ama millet yok o armut farla mı satılacak yok o bilmem neyle mi ybr'ye rakip olacak vs. diye çemkirdi.
Ne oldu? Kafa grenajlı şekilde geldi. Bu en basit bir örnek.
Hele bir durun, soluklanın. Yerden yere vurmadan önce bekleyin, görün, kullanın. Beğenmeseniz de, bu motoru beğenmiş kişiye saygınız olsun. Kimse sizin altınızdaki nerde yolda bırakacağı belli olmayan motora atıp tutuyor mu? Ben karşımda dünyanın en dandik döküntü motoruna binen kişiyi de görsem motorunu yerden yere vurmam. Adamın parası ona yetmiştir onu almıştır vs. Onun için çok kıymetlidir, sana ne, bize ne.
Daha motor gümrükten içeri girmemiş, hemen dırdır başladı. Dediğim gibi eski efsanelerin modellerini kopyalayanlar sanki o modeli üreten firmaymış gibi algılanıp, şimdi hondaya bilmem neye laf atılıyor. Böyle olunca, hondaistler bunu açıklasın demeden önce, anti-hondacılar bu çekememezliği bir açıklasın. Dikkat ederseniz honda kullanıcısı veya hondaist olduğu idda edilen kimse of ne motor ama, çok güzelmiş vs. demedi. Ama anti-hondacılar hemen yerden yere vurdu bile.
Buradan da hangi kesimin daha önyargılı olduğunu anlıyoruz.
Haklısınız. http://www.honda.co.za/en/products/motorcycles/commercial/ace-125/#/model-overview/features/
Bu site incelendiğinde hedeflenen amaç belirtilmiş. Bu yüzden cb215e nin fiyatı kabul görülüp satın alınıyorsa o da aynı şekilde satın alınacaktır bu ülkede diye düşünüyorum.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Bunlar Çini bitirmek için kolları sıvamış belli.
evet nitekim öyle..
çinli köylü tiplere rakip olacak..
kanuni breton, mondial uag , kuba nın köylü motosikletlerine raikp..
fiyatı koyarsa 2.500 civarında..
alınabilir..
3 3.5 derse satmaz..
cıplak motosikletten de kar marjını biraz düşük tutar herhalde :silent:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Getirsinler sakıncası yok, mesela 2500 liraya vergisiz 100'lük cub getirirlerse alabilirim. Ama şuanki şartlarda çinliler hala ekonomik :) kullanmasını bilene tabi.

Çinlilerle aynı kefeye koymaktan ne zaman vazgeçeceksiniz?
Geçenlerde geçmiş postlarıma bakıyordum.
Kanuni storm scooter ın egzozu 350 km de patlamıs.
Kullanmayı bilmemekle ne alakası var acıklar mısın?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çinlilerle aynı kefeye koymaktan ne zaman vazgeçeceksiniz?
Geçenlerde geçmiş postlarıma bakıyordum.
Kanuni storm scooter ın egzozu 350 km de patlamıs.
Kullanmayı bilmemekle ne alakası var acıklar mısın?
Egzoz boğazındaki civatalar düştü diye patlamış mı oluyor egzoz ? 2 tane 6'lık civata kaç kuruş. isterlerse kola kutusundan yapsınlar yinede 350km de patlamaz bir egzoz.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
fiyatı 3000 tl altı olursa anadoluda çok satar bu motor. çinli taklitleri alacağına honda alır adamlar.
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
Fiyatı 2500- 3000 arası olursa pazar da pay bulur. Bizim buralar da 125'lik köylü tipi motosikletler çok yaygındır, özellikle mondialin ugk,uag felan geri kalanını kuba
ve diğerleri karşılıyor. Benim çok tanıdık var köyde cg 125 titan kullanan (2000 model altı) hepsinin işini görüyor. Köylünün eşşeği yani. Ama 2001 modelden sonra
kimse pek tutmadı titanları, sonrasın da piyasaya 2006 gibi mondial geldi iyide tutuldu. Honda iyi düşünmüş biraz da fiyatı makul ölçüde tutulursa kırsal kesim de
tutulacağın dan eminim.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
honda yazsın gerisi önemli değil. merkep olsa binilir.
hem neden kırsal kesim binsin ki her eve lazım bundan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst