Bana da hayırlı olsun...yamaha xj6 naked...

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
tam deli kisrak gibi duruyor...
hey masallah...
Allah kazadan beladan korusun...
gule gule kullanin...
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
70
allah kaza bela vermesin cok tatlı motor walla darısı bize inş
motorun üstünde kendine hakimol
sakin ol cok fazla gaza gelme
allaha emanet.
 
Katılım
15 Şub 2012
Mesajlar
4
Hocam motorun çok güzel, nazar değmesin kazasız belasız. Bu motor türkiyede okadar bilinmiyor.Diversion versiyonları daha cok kullanılıyor.
mcn sitesinde bu motor grubu için cok güzel bir karşılaştırma var. ducati monster 696, kawasaki er 6n, suzuki gladius,yamaha xj6 linki aşağıda;

http://www.youtube.com/watch?v=yKVEzLJroLA

en beğenilen motor gladius, ama ikincisi xj6, özellikle yeni başlayıp ikinci motoru alanlara öneriliyor.Fiyatıda diğerlerine göre uygun.Diversion'ı pek tutmadılar.ama naked versiyonu nu çok sevdiler.zaten motorun yapılış amacı sokak için. rüzgardan etkilenmiycem diyenleer başka motorlara bakabilirler. ama ön camında baya başarılı olmuş hocam. tekrar güle güle kullan.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
çok teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için...ben memnunum tam kararında bir motor...fiyatı,tüketimi gayet makul emsallerine göre...
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nakedlerin gücü adına,tam kararında bir naked :)çamurdan olsun naked olsun, Hayırlı olsun mis gibi çok şeker bi makina..
Allah kaza bela göstermesin.nazara gelmeyesin.
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin inşallah.naked en güzelidir :cat:
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
6
Merhabalar,

aynı modelden kullanıyorum ,sehirler arası yola cıktıgımda rüzgar oldukca fazla yoruyor , givi den aldığınız öncam ı tavsiye edermisiniz?
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81




Selamin aleyküm karde$...
Allah Kaza Bela vermesin, her zaman tekerin yere düz bassin ,bende xj 6 n aldimda uygun fiyata ön cam bulamadim turkiyede biraz fazla geldi acaba sen nerden ve kaça aldin?
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Merhabalar,

aynı modelden kullanıyorum ,sehirler arası yola cıktıgımda rüzgar oldukca fazla yoruyor , givi den aldığınız öncam ı tavsiye edermisiniz?

benim boy 1.72 biraz da kafayı eğince 10 numara oluyor...aslında rüzgarada alışınca etkilemiyor...yalnız shark speed r kask aldım yeni...bu kasktan sonra çok rahat ettim...kesinlikle naked motor için yapılmış...

ökkeş selamlar... anes motordan 250TL'ye aldım...bence çok yakışıyor hınzıra :)
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
benim boy 1.72 biraz da kafayı eğince 10 numara oluyor...aslında rüzgarada alışınca etkilemiyor...yalnız shark speed r kask aldım yeni...bu kasktan sonra çok rahat ettim...kesinlikle naked motor için yapılmış...

ökkeş selamlar... anes motordan 250TL'ye aldım...bence çok yakışıyor hınzıra :)

nasıl 250 tl ye aldınız acaba ?
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
hayırlı olsun güzel günlerde kazasız belasız kullanmak nasip olsun
 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
ökkeş selamlar... anes motordan 250TL'ye aldım...bence çok yakışıyor hınzıra :)[/QUOTE]

TEŞEKKÜRLER SERKAN BEY :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst