Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malzeme kalitesi güzel...parçalar yerli yerinde...tıkırtı sesi hiç yok...orjinal lastikler dunlop yumuşak hamurlu...virajda tutuşu güzel...tabi yarışçılar gibi yatırıyorum dersem yalan olur...marmaristen gelirken 6.vites 50 ile giderken bile hemen rampalarda rahatlıkla hızlanabiliyor...motor kesinlikle acemilik hatalarını telafi edebiliyor...birkaç kere yazdım...bence gücü tam yerinde...şahsen 100 hp olsaymış tehlikeli olurmuş...çünkü motor 6000 devirden sonra delirme belirtileri gösteriyor...tüketimi ve fiyatı bence ideal...umarım yeni yılda çok zam görmez ve sayısı yollarda artar...kesinlikle birçok motordan daha dikkat çekici...
teşekkürler kazasız belasız kullanman dileğiyle. marmarise geldiğin bi ara görüşelim isterim müsait olursan eğer.