Bana da hayırlı olsun...yamaha xj6 naked...

Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Yurt dışından sipariş edin. Muhtemelen daha ucuza mal olur. 1 haftada falan kapınıza gelir. Ya da gümrüğe gelir. %18 verginizi öder çıkarsınız.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
hayırlı olsun çok güzel makine. bana göre kullanımı fazer ve gsr 600 den daha güzel.
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
Hayırlı olsun, bu modelin çok güzel kaslı bir görüntüsü var. Allah kazasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
ebay den mesela 100 euro'luk bir ürün beğendim..tam olarak kaç euro'ya elimde olur?...bilen cevap yazarsa sevinirim...
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
130-140 euroya (en kötü ihtimalle) elinizde olur.

Gümrüğe takılmayabilir. Öyle olursa 100 euro + nakliye. That's all :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
ebay den mesela 100 euro'luk bir ürün beğendim..tam olarak kaç euro'ya elimde olur?...bilen cevap yazarsa sevinirim...

hocam ben yaklaşık 150 euroluk parça getirtim amerikadan ..sanırım 2-3 lira bişey aldılar gümrükte tam hatırlamıyorum ama % 18 filan filan kesinlikle olmadı. Ne var içinde dediler ayna elçik var dedim açmadı bile adam koliyi..(ama ben 29 veya 39 dolar yanlış hatırlamıyosam shipping ödedim)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Gümrük sınırı 100 eurodan az diye biliyorum artık. 100 euro üzerinde gümrük vergisi alınır. Bu iş biraz gümrük memurunun insiyatifine kalmış bişey. Ben 400 euroluk ürünün kapıma geldiğini de bilirim. Ama 110 euro için vergi ödediğimde oldu. Ayrıca şehire göre de uygulama değişebiliyor. Yani biraz risk. Hocaseko nun siparişi benim tahminim gümrüğe takılmaz.

Yanlız ups gibi özel şirketlerle gelirse ve gümrüğe takılırsa o zaman işler yaş. UPS çok abartı masraflar çıkartıyor. O yüzden normal posta kullanın.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
ön maşanın amortisör keçelerinin orda olan yukarıya doğru çıkan plastik parçalar ne işe yarar arkadaşlar hep merak etmişimdir?
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
o zaman Türkiye'de ki ana bayiden almak daha karlı...çünkü ürünün yurt dışı fiyatıda 115 euro,türkiye'de de 115 euro...ilginize teşekkürler arkadaşlar...
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Egzoz değiştirmeyi düşünürseniz biraz zor. Tüp katalizöre direk bağlı. İptal edilmesi yeni egzozun monte edilmesi çok zor.
Diye bir yazı görmüştüm egzoz sesi tatmin edicimidir yoksa komple değiştirmekmi lazım ? yani CB600 Hornetle kıyaslarsak ses nasıl ? Eğer tatmin edici değilse ve masraf yapılacaksa cb600hornet tercihim olucak ama bu motordada gözüm kaldı.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
Maşaallah çok güzelmiş motorun Allah Nazardan Saklasın :)
bu motora insan binmeye kıyamaz. Eve çıkarıp salona koyar bakarsın artık:)
 
Katılım
27 Ocak 2012
Mesajlar
1
Oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanin. Bende 2011 Agustos'unda "ciddi ugraslar sonunda" bir xj6 n aldim, kirmizi. Ciddi ugraslar sonucu diyorum zira bu modelin ABS versiyonu Turkiye'de satilmiyor denildi, ilk motorum olacagindan ve acemiligim sebebiyle de ABS konusunda israr etmem sonucu Yamaha Avrupa'dan ozel siparisle bir tane alabildim, dediklerine gore Turkiye'de xj6 n ABS'li tek bendeymis :) Ilk motorum olmasina ragmen cok kolay adapte oldum, ve olabildigince de km yapmaya calisiyorum. Gorunumu sebebiyle naked modele yoneldim, ama suanki aklim olsa belki Diversion'i tercih edebilirdim zira ruzgar etkisi ciddi var motorda. Motorla birlikte birkac orjinal aksesuarda aldim, bunlardan biride "fly screen" idi. Bu belkide acemiligim sebebiyle cok etkiliyormus gibi geliyor ama fly screen'e ragmen ciddi bir ruzgar etkisine maruz kaliyorum. Tabi bu etki sadece uzun yolda ve Cesme otobani gibi bir yollarda yasiyorum, ozellikle 130 km/h sonrasi ciddi bir ruzgar siddeti var, kafami tutmakta zorluk yasiyorum. Bu sebeple, eger uzun yol yapma durumu varsa bence Diversion modeli daha uygun olacaktir. XJ6N modelinde uzun on cam yok, en azindan orjinalinde ve Givi'de yok. Internetten arastirdim ancak bulamadim, belki ozel uretim yapanlar vardir ama buda motorun goruntusunu olumsuz etkileyecektir bence. Ozetle yerinde uysal, yerinde agresif, kullanimi cok rahat, ozellikle yeni kullanicilar icin cok uygun bir motor.
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
Oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanin. Bende 2011 Agustos'unda "ciddi ugraslar sonunda" bir xj6 n aldim, kirmizi. Ciddi ugraslar sonucu diyorum zira bu modelin ABS versiyonu Turkiye'de satilmiyor denildi, ilk motorum olacagindan ve acemiligim sebebiyle de ABS konusunda israr etmem sonucu Yamaha Avrupa'dan ozel siparisle bir tane alabildim, dediklerine gore Turkiye'de xj6 n ABS'li tek bendeymis :) Ilk motorum olmasina ragmen cok kolay adapte oldum, ve olabildigince de km yapmaya calisiyorum. Gorunumu sebebiyle naked modele yoneldim, ama suanki aklim olsa belki Diversion'i tercih edebilirdim zira ruzgar etkisi ciddi var motorda. Motorla birlikte birkac orjinal aksesuarda aldim, bunlardan biride "fly screen" idi. Bu belkide acemiligim sebebiyle cok etkiliyormus gibi geliyor ama fly screen'e ragmen ciddi bir ruzgar etkisine maruz kaliyorum. Tabi bu etki sadece uzun yolda ve Cesme otobani gibi bir yollarda yasiyorum, ozellikle 130 km/h sonrasi ciddi bir ruzgar siddeti var, kafami tutmakta zorluk yasiyorum. Bu sebeple, eger uzun yol yapma durumu varsa bence Diversion modeli daha uygun olacaktir. XJ6N modelinde uzun on cam yok, en azindan orjinalinde ve Givi'de yok. Internetten arastirdim ancak bulamadim, belki ozel uretim yapanlar vardir ama buda motorun goruntusunu olumsuz etkileyecektir bence. Ozetle yerinde uysal, yerinde agresif, kullanimi cok rahat, ozellikle yeni kullanicilar icin cok uygun bir motor.

ben givi a286no aldım yeni...takınca buraya resmini koyacağım...ben halimden çok memnunum açıkçası...sesi yetiyor... :)

birde kaskında önemi var gibi...ben 130 km'de hafif kafamı eğiyorum gayet iyi oluyor...
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Hayırlı olsun güle güle kullanın, fiyatı, kalitesi, yakıt ekonomisi ile iyi bir tercih olmuş, gerçekten güzel görünüyor :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst