Oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanin. Bende 2011 Agustos'unda "ciddi ugraslar sonunda" bir xj6 n aldim, kirmizi. Ciddi ugraslar sonucu diyorum zira bu modelin ABS versiyonu Turkiye'de satilmiyor denildi, ilk motorum olacagindan ve acemiligim sebebiyle de ABS konusunda israr etmem sonucu Yamaha Avrupa'dan ozel siparisle bir tane alabildim, dediklerine gore Turkiye'de xj6 n ABS'li tek bendeymis

Ilk motorum olmasina ragmen cok kolay adapte oldum, ve olabildigince de km yapmaya calisiyorum. Gorunumu sebebiyle naked modele yoneldim, ama suanki aklim olsa belki Diversion'i tercih edebilirdim zira ruzgar etkisi ciddi var motorda. Motorla birlikte birkac orjinal aksesuarda aldim, bunlardan biride "fly screen" idi. Bu belkide acemiligim sebebiyle cok etkiliyormus gibi geliyor ama fly screen'e ragmen ciddi bir ruzgar etkisine maruz kaliyorum. Tabi bu etki sadece uzun yolda ve Cesme otobani gibi bir yollarda yasiyorum, ozellikle 130 km/h sonrasi ciddi bir ruzgar siddeti var, kafami tutmakta zorluk yasiyorum. Bu sebeple, eger uzun yol yapma durumu varsa bence Diversion modeli daha uygun olacaktir. XJ6N modelinde uzun on cam yok, en azindan orjinalinde ve Givi'de yok. Internetten arastirdim ancak bulamadim, belki ozel uretim yapanlar vardir ama buda motorun goruntusunu olumsuz etkileyecektir bence. Ozetle yerinde uysal, yerinde agresif, kullanimi cok rahat, ozellikle yeni kullanicilar icin cok uygun bir motor.