



yoğun istek üzerine....geliyooorr...az sonra....
[url]http://img703.imageshack.us/img703/3362/resim7062.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img689.imageshack.us/img689/1875/resim7063.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img689.imageshack.us/img689/3097/resim7064.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img684.imageshack.us/img684/3036/resim7083.jpg[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Merhabalar,
aynı modelden kullanıyorum ,sehirler arası yola cıktıgımda rüzgar oldukca fazla yoruyor , givi den aldığınız öncam ı tavsiye edermisiniz?
benim boy 1.72 biraz da kafayı eğince 10 numara oluyor...aslında rüzgarada alışınca etkilemiyor...yalnız shark speed r kask aldım yeni...bu kasktan sonra çok rahat ettim...kesinlikle naked motor için yapılmış...
ökkeş selamlar... anes motordan 250TL'ye aldım...bence çok yakışıyor hınzıra![]()
nasıl 250 tl ye aldınız acaba ?