- Katılım
- 30 May 2007
- Mesajlar
- 88
Sonoyuncu kardesim marş bastıgında cık diye ses yapıyorsa marş otomatınıda kontrol ettir birgün motoru cıkardım gezeyim diye marşa bastım tık yok sadece cık diye ses geldi. Cok ugrastım calıstıramadım marş otomatından süphelendim marş otomatına düz kontak yaptım calıstı sonra degistirdim düzeldi tabi seninki sorunluda olmayabilir bir ihtimal. Aküyü degistirince ara sıra cık diye ses yapıp marş basmazsa otomattan şüphelen hayırlı sürüsler dilerim.