Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2007
Mesajlar
88
Sonoyuncu kardesim marş bastıgında cık diye ses yapıyorsa marş otomatınıda kontrol ettir birgün motoru cıkardım gezeyim diye marşa bastım tık yok sadece cık diye ses geldi. Cok ugrastım calıstıramadım marş otomatından süphelendim marş otomatına düz kontak yaptım calıstı sonra degistirdim düzeldi tabi seninki sorunluda olmayabilir bir ihtimal. Aküyü degistirince ara sıra cık diye ses yapıp marş basmazsa otomattan şüphelen hayırlı sürüsler dilerim.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
47
Ayak pegleri ile ilgili açıklamanızı okudum. Benim üzerinde olanlar kısa. Çünkü sahibide benim gibi kısaydı. Yanlız mtorumun bir eksiğini farkettim. Nazar boncuğu :) . Tam akümü takmış motorun güzel sesini dinlerken birde baktım alt tarafta su kaçağı. Benim ellerim tamirden kurtulmayacak herhalde. Eski motorumda nazlıydı buda öyle gibi duruyor.

Arızanın keşfini yaptım. Su pompasının olduğu yerden. Büyük bir ihtimalle keçe. Keçeyi yedek parçacılarda bulamadım. Burada bu motoru bilen az. Bende söküp keçeyi o şekilde arıyacam. daha önce devirdaim pompasını sökeniniz varmı bana yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Ayak pegleri ile ilgili açıklamanızı okudum. Benim üzerinde olanlar kısa. Çünkü sahibide benim gibi kısaydı. Yanlız mtorumun bir eksiğini farkettim. Nazar boncuğu :) . Tam akümü takmış motorun güzel sesini dinlerken birde baktım alt tarafta su kaçağı. Benim ellerim tamirden kurtulmayacak herhalde. Eski motorumda nazlıydı buda öyle gibi duruyor.

Arızanın keşfini yaptım. Su pompasının olduğu yerden. Büyük bir ihtimalle keçe. Keçeyi yedek parçacılarda bulamadım. Burada bu motoru bilen az. Bende söküp keçeyi o şekilde arıyacam. daha önce devirdaim pompasını sökeniniz varmı bana yazarsanız sevinirim.


çokkk söktük pompayı evet karbon keçeden kaçırıyordur suyu. ancak kece ayrıca bulunmuyor devri daimi komple değiştiryorsun ben daima yedek bulunduruyorum istersen komple devri daim var bende kronik arızadır.
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
47
Montaj islemi zormudur. Yedek bulundurduguna gore bu arizayi cok gorucem. Fiyati uygunsa bende yedekleyim.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Montaj islemi zormudur. Yedek bulundurduguna gore bu arizayi cok gorucem. Fiyati uygunsa bende yedekleyim.


montajı zor değil yan kapagı çıkarıyorsun içinde dişlisi ve onu mile tutan pimi var onları söküp yeni devri daimi takıyorsun .yedek bulundurmana pek gerek yok çünki ben sizler içinde daima kronık parçalardan yedekliyorum ve okadar çok bğzelan bir parça değil benim motor 25000 de henüz bir şey olmadı ama bazen 10 000 de de bozulabiliyor fiatı maliyeti nakliye ile 290 tl gümrügede girdi 30 tl de ona verdik . yanlız pompalar yeni model daha iyileştirilmiş heralde sıkıntı olmaz ancak milleri az uzun eski çıkan pompaya göre kısaltılması gerekebilir.özelden görüşürsek veya tel açarsan gönderebilirim 5322124353
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Hyocuların sessizliği..:)

sessizlik motorcuya yakışmıyor bozalım bari arkadaşlar motora binemeyince üzüntüden lafda demiyorlar.yakında yeni bir şipariş açagım koreye parça lazom olan haber versin.bende bazı yedek parçalar mevcut acil lazım olana tedarikli olup istiyene maliyetine gönderiyorum.
elimde olanlar yag,hava filitreleri efı nin hava filitreside mevcut.debriyaj teli,fren ve debriyaj balataları devridaim pompası,manifold lastikleri,koruma demirleri,öncam demiri,conjoktör,benzin musluğu,km re sensörü, vs mevcut bilginize
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
sessizlik motorcuya yakışmıyor bozalım bari arkadaşlar motora binemeyince üzüntüden lafda demiyorlar.yakında yeni bir şipariş açagım koreye parça lazom olan haber versin.bende bazı yedek parçalar mevcut acil lazım olana tedarikli olup istiyene maliyetine gönderiyorum.
elimde olanlar yag,hava filitreleri efı nin hava filitreside mevcut.debriyaj teli,fren ve debriyaj balataları devridaim pompası,manifold lastikleri,koruma demirleri,öncam demiri,conjoktör,benzin musluğu,km re sensörü, vs mevcut bilginize
Şuan Anatolian Eagles MK&Anadolu Kartalları MK kulübümüzdeki motorlar arasında GV 650 11 adet ile lider durumda :bounce: bize artık kulüp indirimi yaparsın değilmi..:cherry:
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Şuan Anatolian Eagles MK&Anadolu Kartalları MK kulübümüzdeki motorlar arasında GV 650 11 adet ile lider durumda :bounce: bize artık kulüp indirimi yaparsın değilmi..:cherry:

ooo harika siz şu isminizi tashih edelim gurp ismi AGUİLLA ANADOLU olarak değiştirilmiş tir SİZE İNDİRİM hewr zaman va zaten ayrıca yanında çay ikramı yeterki gelin adaşım.
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
ooo harika siz şu isminizi tashih edelim gurp ismi AGUİLLA ANADOLU olarak değiştirilmiş tir SİZE İNDİRİM hewr zaman va zaten ayrıca yanında çay ikramı yeterki gelin adaşım.

yok..yok..ismimiz Anatolian Eagles MK&Anadolu Kartalları MK olarak devam..Diğer marka Cruıser kullanan kardeşlerimizde var nihayetinde..bu onları yok saymak gibi olur bu bakımdan var olan isme aynen devam..ayrıca hem ismimizi hemde sırt yamamızdaki sembolü seviyoruz..Çay için şimdiden teşekkürler... :wiinkk:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
Merhaba Arkadaşlar... İtalyadan memleketteki gv 650 hasretiyle yabancı forum sitelerine göz atıyordumki birde ne göreyim. Gv 650 pro "2013" Modelinin 20 Kasımda yayınlanan Motorcycle.com'daki inceleme yazısına denk geldim..Makalede, Motorun teknik verilerinden, gaz tepkisinden ve Harley Davidson Abd Satış Koordinatörü ve Moto haber editörü Alan Cathcart 'ın Hyosung Motor Company'e Gv 650 tasarımı ile ilgili yazdığı "Teşekkürler Hyosung" ibareli tebrik mektubundan ve V-rod'a olan benzerliğine değinilmiş.. Aslında bizlerin bildiğini bir nevi tekrarlayan bir yazı olmuş. Yazı çok uzun olduğundan Özet çevirisini sizlerle paylaşmak istedim. İlgilenenler için aşağıdaki linke tıklayarak yazının tamamını okuyabilir.
http://www.motorcycle.com/manufacturer/2013-hyosung-gv650-aquila-pro-review-91470.html

Bu arada tüm arkadaşların yeni yılını tebrik ederim. Mutlu Yıllar..Umarım 2013 kazasız belasız sorunsuz bir yıl olur Tüm Motosiklet severler için :flower:
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
3
öncelikle herkese selamlar arkadaşlar
foruma yeni üye oldum.hysong gv 650 motor almayı düşünüyorum.uzun zamandır araştırıyorum sağlıklı bi bilgiye ulaşamadım.yardımcı olusanız sevinirim.bu motorun distribitörlüğünü global motordan sonra kanuni yapıyor sanırım. parça anlamında sıkıntı yaşarmıyız acaba motoru alsam? bi sıkıntı olduğunda muhatap bulmakta sıkıntı yaşar mıyım? şunu da belirtmek istiyorum.bu topic deki bi çok sayfayı okumaya çalıştım soruma cevap bulabilmek için ama hakverirsiniz ki 246 sayfa da az değil:)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
öncelikle herkese selamlar arkadaşlar
foruma yeni üye oldum.hysong gv 650 motor almayı düşünüyorum.uzun zamandır araştırıyorum sağlıklı bi bilgiye ulaşamadım.yardımcı olusanız sevinirim.bu motorun distribitörlüğünü global motordan sonra kanuni yapıyor sanırım. parça anlamında sıkıntı yaşarmıyız acaba motoru alsam? bi sıkıntı olduğunda muhatap bulmakta sıkıntı yaşar mıyım? şunu da belirtmek istiyorum.bu topic deki bi çok sayfayı okumaya çalıştım soruma cevap bulabilmek için ama hakverirsiniz ki 246 sayfa da az değil:)

özet olarak şunu diyeyim motor alınabilir parça sıkıntısı yaşamazsın çok motordan daha rahat parça temin ediyoruz aynı hacimdeki bir honda dan daha çabuk parça bulabilirsin kendini biraz tanıtırsan daha çok yardımcı olabiliriz nerde yaşıyorsun vs gibi daha çok bilgi için arma motoruna yazıp bu sahifelerden istediğin bilgiye veya bana tel açabilirsin yardımcı olmıya çalışırım.


ARKADAŞLAR YENİ GÜNLER ESKİSİNDEN DAHA GÜZEL ARIZASIZ KAZASIZ OLSUN DİLERİM
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
öncelikle herkese selamlar arkadaşlar
foruma yeni üye oldum.hysong gv 650 motor almayı düşünüyorum.uzun zamandır araştırıyorum sağlıklı bi bilgiye ulaşamadım.yardımcı olusanız sevinirim.bu motorun distribitörlüğünü global motordan sonra kanuni yapıyor sanırım. parça anlamında sıkıntı yaşarmıyız acaba motoru alsam? bi sıkıntı olduğunda muhatap bulmakta sıkıntı yaşar mıyım? şunu da belirtmek istiyorum.bu topic deki bi çok sayfayı okumaya çalıştım soruma cevap bulabilmek için ama hakverirsiniz ki 246 sayfa da az değil:)
Gerek kanuniden gerekse yurt dışından her türlü parçayı bulabilirsin bir sıkıntı yok..İstanbulda isen tavsiye edebileceğimiz Usta lar da var.. sıkıntın olmaz..
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
3
anladım çok teşekkür ederim.
motorumu aldıktan sonra daha aktif olarak forumda yer alıcam ve yardımlarınıza ihtiyacım olacak
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
47
Evet kış geldimi motora binememek adama zaten koyuyor birde arıza oldumu daha çekilmez bir durum. Buradaki tamircilerin hiç biri pompanın değişimini yaparım demeyince kendim yapmaya karar verdim. Birde işlerimin yoğunluğu kesilirse tam olucak. Lokma takımını hallettim. Çekiç pense tornavida vs. tamam. Tek eksik sekman pensesi onuda tamamladımmı her tarafını sökerim ben :). Yanlız parça fiyatı deyip geçmeyin takımda lazım sökmek için. Buda iyi masraf :) Ama ustaların bu rezilliğinden sonra ben birdaha motorumu hiçbirine teslim etmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst