Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Evet.. Doğrudur.. Ama nasıl.. Mesela ben bugün az kaldı GV650 alıcaktım. Ama Sissy Bar ve siperlik yoktu. Eşim Sissy bar olmadan binmez... Nasıl ve ne kadar sürede gelir..
 
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
70
Hepinize selam.Ben yaklaşık iki aydır motor araştırıyorum, en son kararım venox 250 idi fakat 250cc olması beni düşündürüyordu.Bu gece birden bu konuyu okumaya başladım ve resmen fikrim değişti, anlatılanlara göre harika bir makina.Sanırım en geç iki ay içinde bende bir gv650 sahibi olacağım ve aranıza katılma şerefine ulaşacağım.Hepinizin aklında bulunsun 2. el temiz max 9000tl(malum öğrenciyim uzun süredir sabırla para biriktiriyorum) civarında gv650 arıyorum.

saygılar sevgiler
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Hepinize selam.Ben yaklaşık iki aydır motor araştırıyorum, en son kararım venox 250 idi fakat 250cc olması beni düşündürüyordu.Bu gece birden bu konuyu okumaya başladım ve resmen fikrim değişti, anlatılanlara göre harika bir makina.Sanırım en geç iki ay içinde bende bir gv650 sahibi olacağım ve aranıza katılma şerefine ulaşacağım.Hepinizin aklında bulunsun 2. el temiz max 9000tl(malum öğrenciyim uzun süredir sabırla para biriktiriyorum) civarında gv650 arıyorum.

saygılar sevgiler

Sahibinden.com sitesine girip bu motorlara bakabilir ve size uygun bir fiyata da bulabilirsiniz. Hatta bence üst limitinizin üstündeki fiyatlarda bulunan motor sahipleriyle pazarlık ederek, şanslı iseniz, kendi limitlerinize de çekip o motoru alabilirsiniz. Hem de aksesuarlı. İşte birkaç örnek:

http://www.sahibinden.com/tum_akses...bir_makina-40WQQaXQQ6648129WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/13_000_km_2006_model-01WQQaXQQ8422321WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/kazasiz_s...ung_gv_650-89WQQaXQQ7315767WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/1000_km_d...e_takasli-30WQQaXQQ12367979WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar size bir sorum olacak. Acaba yolda 60 km hız ile giderken depodaki benzin tükense ve karbüratöre yakıt gitmese motorsiklet üzerinde ki sürücüye nasıl bir etkisi olur? Teşekkürler..
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Naci hocam verdiğiniz ilanların ilk 3 tanesinde 10.000 km üstü yol yapmışlar ama bu kullanıcıları bu formda hiç göremedik. Son ilandaki ise sıfır sayılır gayet güzel. Paylaşım için teşekkürler.:)
Husnun aramıza hoş geldin. Elbette 250cc motora vereceğin paraya gv650 tercih etmen gayet mantıklı olacaktır.:cat:
selka dostum 250cc supershadowda söylediğin başıma gelmişti. Tekler gibi yaparak motor bayıldı,arka teker kilitlenmedi. GV650 de benzin göstergesi olduğundan ve tam dolu depo gezme hastalığımdan bu tip bir tecrübe yaşamadım. :bounce:
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Güzel makine İzmirde bayide yakından inceleme fırsatım oldu ama henüz kullanma tecrübem olmadı,benim Aprilia Atlantic 500 cc ile takas düşünebilirim kafa kafaya olursa ciddi düşünürüm tarz değiştireyim hep aynı tarzmı kullanıcaz demi ama :p
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Hepinize selam.Ben yaklaşık iki aydır motor araştırıyorum, en son kararım venox 250 idi fakat 250cc olması beni düşündürüyordu.Bu gece birden bu konuyu okumaya başladım ve resmen fikrim değişti, anlatılanlara göre harika bir makina.Sanırım en geç iki ay içinde bende bir gv650 sahibi olacağım ve aranıza katılma şerefine ulaşacağım.Hepinizin aklında bulunsun 2. el temiz max 9000tl(malum öğrenciyim uzun süredir sabırla para biriktiriyorum) civarında gv650 arıyorum.

saygılar sevgiler

hoşgeldiniz model ve cc seçimini kendini içinizde masaya yatırarak karar verin.Daha önceki motor tecrübenizi bilmiyorum ama cc seçimi, ilk önce karar vermeniz gereken nokta...İyi araştırmalar ;)

Arkadaşlar size bir sorum olacak. Acaba yolda 60 km hız ile giderken depodaki benzin tükense ve karbüratöre yakıt gitmese motorsiklet üzerinde ki sürücüye nasıl bir etkisi olur? Teşekkürler..

selçuk abi merhabalar,

dediğiniz duruma gelince karbüratörde ki benzin birden tükenmez.120 ile giderken benzinin bitse dahi tam olarak karbiratördeki yakıt bitmediği için tekleme hızda azalma meydana gelir ve bu şekilde devam ederseniz teklemeler artar ve debraja bastığınızda motor stop etmiş olur ve elinizi debriyajdan ayırmadan güvenli bir şekilde motorun kendi hızıyla sağa çekersiniz.Tecrübeyle denenmiştir.Öyle birden motor kitleme yapmaz.....
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
70
Hoşbulduk teşekkür ederim.Motor konusunda tecrübem var 650cc başlangıç motorum olmayacak yani.Tek sorun seçenek çok karar vermek güç, ama bu güzel forum ve siz güzel insanlar sayesinde fazlasıyla bilgi ediniyoruz.Çok sağolun
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Teşekkürler dostum GV650 ile ilgili objektif olarak herşeyi söyledim.Daha bir aydır bu motora sahibim ve uzun sürede kullanmak istiyorum.Eskişehirdesiniz sizde galiba.Sürekli sıkıldıkça atlarım motora adalara giderim.Sizinlede görüşmeyi çok isterim hem eğer almazsanız GV650 yi yakından görürsünüz.Yağışın kesildiği ilk hafta sonu oradayım.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar size bir sorum olacak. Acaba yolda 60 km hız ile giderken depodaki benzin tükense ve karbüratöre yakıt gitmese motorsiklet üzerinde ki sürücüye nasıl bir etkisi olur? Teşekkürler..

Benim başıma shadow'da geldi benzer bir durum. 100 km hızla giderken ana depo bitti ve motordan ani bir güç kesilmesi ve horrrr diye bir ses geldi hatta bir kamyon sollamış ve tekrar sağ şeride geçmiştim. Yedeğe çevirmekte (motoru daha yeni aldığımdan dolayı biraz acemilik var) biraz vakit aldı. Ama yedekteki benzin karbüratöre gittiğinde hızım 60 km civarında idi ve motor tekrar çalışarak devam etti. Eğer debriyajı sıksaydım motoru durdurmak zorunda kalacaktım. Yani kısaca eğer trafikte arkadan gelen aracın sizin için bir tehlike arzetme durumu yoksa en kısa zamanda sağa çekersiniz. Motorun kilitlemesi dolayısıyla arka tekerin kilitlemesi şeklinde ifade edilen "şehir efsanesi" en azından bu motorlar için doğru değil. Ama önce debriyajı sıkıp motorla tekeri birbirinden ayırır sonra motor viteste iken tekrar debrijajı bırakırsanız, o zaman belki alt viteslerde arka teker kilitleyebilir.

Naci hocam verdiğiniz ilanların ilk 3 tanesinde 10.000 km üstü yol yapmışlar ama bu kullanıcıları bu formda hiç göremedik. Son ilandaki ise sıfır sayılır gayet güzel. Paylaşım için teşekkürler.:)

Birşey değil Viceroy hocam. Son motor benim de favorim ama arkadaşın para kısıtı olması nedeniyle mecburen biraz km yapmış motorları önermek durumunda kaldım.

Teşekkür ederim Naci63

Birşey değil. Zaten forumların amacı yardımlaşmak.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Vıceroy ve Emrah ve Haluk bey... Şu an 2008 model sıfır enjeksiyonlu GV650 ile ciddi pazarlık içindeyim.....Ama aksesuarsız... Ve bunun Sissy Barını ve siperliği nasıl ve nereden temin edebiliriz... Çünkü eşim için Sissy Bar çok önemli...

Selçuk daha öncede bahsettiğim gibi ben ön cama kadar herşeyi kendim yapacağım. koruma demiri acildi. onu hemen yaptım. sonra çanta ihtiyacım oldu onunda yan çantaları yaptım. ama arkaya başlayacakken bir tembellik geldi ve yan çantalarım öyle kaldı yan çantaların henüz montajı yapılmamış bir resmini koyayım. arka sisy barı da kendin yapabilirsin. yani kısacası aslında biraz uğraş biraz yardımla aksesuarlarını tamamlayabilirsin. bu konuda sana yardımcı olurm. ve o 800- 1000 TL lik malzemeyi max 250-300 TL ye mal edersin.

 
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
70
Teşekkürler dostum GV650 ile ilgili objektif olarak herşeyi söyledim.Daha bir aydır bu motora sahibim ve uzun sürede kullanmak istiyorum.Eskişehirdesiniz sizde galiba.Sürekli sıkıldıkça atlarım motora adalara giderim.Sizinlede görüşmeyi çok isterim hem eğer almazsanız GV650 yi yakından görürsünüz.Yağışın kesildiği ilk hafta sonu oradayım.

Evet eskişehirdeyim, her zaman beklerim gelin misafirim olun(bu aralar hava biraz soğuk ne yazıkki malum eskişehir soğuk bitmiyor.)Ya motor çok hoşuma gidiyor ama servis nasıl acaba eskişehirde, araştırdım çok bilgi bulamadım kütahyada nasıl var mı iyi bir servis,usta.Sonuçta kütahya çok yakın gerekirse gelir orada hallettiririm sorun yaşarsam.

Arkadaşlar,mümkün olduğunca her yere yazıyorum burayada yazmak istedim.Ben grafiker/illustratör ve profesyonel çizerim yani istediğiniz her türlü desen,tasarım,logotyp,amblem,tipografik tasarım vb...isteklerinizi bilgisayar ortamında her türlü formatta rahatlıkla yapabilirim.(maddi bir beklentim yok,biraz faydam olursa ne mutlu bana)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Haluk abi müthiş bir aksesuar çıkarmışsınız ortaya.Ahşap gibi görünüyor üstelik :p elinize sağlık gerçekten:rendeer:

Evet eskişehirdeyim, her zaman beklerim gelin misafirim olun(bu aralar hava biraz soğuk ne yazıkki malum eskişehir soğuk bitmiyor.)Ya motor çok hoşuma gidiyor ama servis nasıl acaba eskişehirde, araştırdım çok bilgi bulamadım kütahyada nasıl var mı iyi bir servis,usta.Sonuçta kütahya çok yakın gerekirse gelir orada hallettiririm sorun yaşarsam.

dostum hyo servis eskişehirde var bakım için bende oraya gelmeyi düşünüyorum.Burdaki ustalarda fena değil ama servisinde bakım yapması lazım diye üşünüyorum.Yolun düşerse bende kesin bekliyorum:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
70
Haluk abi müthiş bir aksesuar çıkarmışsınız ortaya.Ahşap gibi görünüyor üstelik :p elinize sağlık gerçekten:rendeer:



dostum hyo servis eskişehirde var bakım için bende oraya gelmeyi düşünüyorum.Burdaki ustalarda fena değil ama servisinde bakım yapması lazım diye üşünüyorum.Yolun düşerse bende kesin bekliyorum:cat:

çok sevindim buna.umarım kaliteli bir servisdir.eskiden sık gelirdim kütahyada üniversite arkadaş vardı mezun oldu gelemez olduk.inşallah şu motoru bir alayım değil kütahya akdenize kadar ineceğim:D
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Bende servisin iyi olduğunu umuyorum.Bir kaç kez telefon görüşmesi yaptım bende son konuşmasında servisin ST&Kanuni olduğunu söyledi ama hyolarada her zaman bakarım zaten aynı motorlar dedi.Gezi fikriniz kulağa hoş geliyor umarım gerçekleşir...
 
Katılım
9 Şub 2009
Mesajlar
70
Valla umarım tahmin ettiğim ST&Kanuni servisi değildir.Geçen gün kardeşimin motorunu değiştirmek için gittik.Açıkcası çok uyanık tipler,burunları biraz havada güler yüzlü gibiler ama samimi gelmiyor insana.Gerçi eskişehirdeki servisler bir elin parmağını geçmediği için hepsi ayrı problemli ve havalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst