- Katılım
- 7 Nis 2005
- Mesajlar
- 1,905
VAyrıca Sissy Barı yok ve siperlik yok....
Bunlar yurtdışından makul fiyatlar ile getirilebiliyor.
VAyrıca Sissy Barı yok ve siperlik yok....
Hepinize selam.Ben yaklaşık iki aydır motor araştırıyorum, en son kararım venox 250 idi fakat 250cc olması beni düşündürüyordu.Bu gece birden bu konuyu okumaya başladım ve resmen fikrim değişti, anlatılanlara göre harika bir makina.Sanırım en geç iki ay içinde bende bir gv650 sahibi olacağım ve aranıza katılma şerefine ulaşacağım.Hepinizin aklında bulunsun 2. el temiz max 9000tl(malum öğrenciyim uzun süredir sabırla para biriktiriyorum) civarında gv650 arıyorum.
saygılar sevgiler
Hepinize selam.Ben yaklaşık iki aydır motor araştırıyorum, en son kararım venox 250 idi fakat 250cc olması beni düşündürüyordu.Bu gece birden bu konuyu okumaya başladım ve resmen fikrim değişti, anlatılanlara göre harika bir makina.Sanırım en geç iki ay içinde bende bir gv650 sahibi olacağım ve aranıza katılma şerefine ulaşacağım.Hepinizin aklında bulunsun 2. el temiz max 9000tl(malum öğrenciyim uzun süredir sabırla para biriktiriyorum) civarında gv650 arıyorum.
saygılar sevgiler
Arkadaşlar size bir sorum olacak. Acaba yolda 60 km hız ile giderken depodaki benzin tükense ve karbüratöre yakıt gitmese motorsiklet üzerinde ki sürücüye nasıl bir etkisi olur? Teşekkürler..
Arkadaşlar size bir sorum olacak. Acaba yolda 60 km hız ile giderken depodaki benzin tükense ve karbüratöre yakıt gitmese motorsiklet üzerinde ki sürücüye nasıl bir etkisi olur? Teşekkürler..
Naci hocam verdiğiniz ilanların ilk 3 tanesinde 10.000 km üstü yol yapmışlar ama bu kullanıcıları bu formda hiç göremedik. Son ilandaki ise sıfır sayılır gayet güzel. Paylaşım için teşekkürler.![]()
Teşekkür ederim Naci63
Vıceroy ve Emrah ve Haluk bey... Şu an 2008 model sıfır enjeksiyonlu GV650 ile ciddi pazarlık içindeyim.....Ama aksesuarsız... Ve bunun Sissy Barını ve siperliği nasıl ve nereden temin edebiliriz... Çünkü eşim için Sissy Bar çok önemli...

Teşekkürler dostum GV650 ile ilgili objektif olarak herşeyi söyledim.Daha bir aydır bu motora sahibim ve uzun sürede kullanmak istiyorum.Eskişehirdesiniz sizde galiba.Sürekli sıkıldıkça atlarım motora adalara giderim.Sizinlede görüşmeyi çok isterim hem eğer almazsanız GV650 yi yakından görürsünüz.Yağışın kesildiği ilk hafta sonu oradayım.
Evet eskişehirdeyim, her zaman beklerim gelin misafirim olun(bu aralar hava biraz soğuk ne yazıkki malum eskişehir soğuk bitmiyor.)Ya motor çok hoşuma gidiyor ama servis nasıl acaba eskişehirde, araştırdım çok bilgi bulamadım kütahyada nasıl var mı iyi bir servis,usta.Sonuçta kütahya çok yakın gerekirse gelir orada hallettiririm sorun yaşarsam.
Haluk abi müthiş bir aksesuar çıkarmışsınız ortaya.Ahşap gibi görünüyor üstelikelinize sağlık gerçekten:rendeer:
dostum hyo servis eskişehirde var bakım için bende oraya gelmeyi düşünüyorum.Burdaki ustalarda fena değil ama servisinde bakım yapması lazım diye üşünüyorum.Yolun düşerse bende kesin bekliyorum:cat: