Tolga yazdığın modellerin hepsi aynıymış. Spyder 350 bakmıştım bende.
Bende çok merak ediyordum ve Regal'in yedek parça getiren bayisine girip farkları var mı diye sordum.
Sadece üretim serilerini ve kullanılacak yedek parçayı bulmak için verilmiş kodlar olduğunu söyledi.
Yani bizim klasik Tofaş'ın kuş serisine verdi Doğan S, Doğan SL, Doğan SLX gibi üzerinde donanım farkını anlatan ibareler değilmiş!
Tüm seriler Spyder 250, 350 kasalar aynı, Daytona 250, 350 yine kasalar aynı sadece motor farkları var.
Bu arada Regal Raptor fanlarının oluşturduğu bir sayfa var, orada daha detaylı bilgiler mevcut.
Burası Regal konusunda çok hareketsiz, sanırım kullanım tarzı oturmuş olduğu için diğer site tercih ediliyor olabilir.
Kullanım konusunda bir tecrübem yok, senin kullandığın 0 mıydı vitesten atan?