Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
68
arkadaşlar foruma katılım yavaşladı sanırım uğrayanlar varsa facebook ramzey qm 250 sayfamıza da bekleriz ((((linki kopyala adres çubuğuna yapıştır)))) https://www.facebook.com/groups/108970105819607/
 
Katılım
3 Haz 2014
Mesajlar
6
S.a. beyler ben belirli bir zamandır forumu takip ediyorum önceden hiç motor tecrübem olmadı tarzımı bile net belirleyemedim chopper tarzı regal almak istiyorum ama böyle buluşmalarınız filan olmuyormu diğer modellere bakıyorum resim koyuyorlar buluşma ayarlıyorlar ws ws ortamda önemli merak ettim sadece :)
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar,
Sorular ve cevaplar sizede çok dağınık gelmiyormu? :sunny:
Bide daha önce söylenmiş ama herkes çok aceleci ben dahil :)
Farklı sorunları farklı başlıklara açsak, ne biliim markayı belirttikten sonra mesela YAKIT, ŞANZIMAN, FREN, EGSOZ, ELEKTRİK, GENEL vs.. gibi nasıl olur?
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
28
Şuan hyo gt250r kullanıcısıyım satıp rr350 cc almayı düşünüyorum ancak aklımda bazı sorular var her hafta sonu toplamda 750 km yol yapıyorum hyoyla bu yol çok yorucu olduığundan rr350 almayı düşünüyorum hemde cc büyütmüş olurum ama pek bilgi bulamadım forumlarda da eski koularda pek bilgi yok 2012 model üstü düşünüyorum acaba hafta sonu 750 km gibi yolda ne kadar yakıt yakarım ve çekişi nasıl acaba ben 100 kiloyum artçı olarakta 70-80 kilo taşır mı?Çekişi nasıl sollamalarda problem olur mu ve hiç durmadan 300 km yol yapabilir miyim?

Vereceğiniz bilgilerden dolayı şimdiden teşekkür ediyorum ben de raptor riders ailesine katılmaktan mutluluk duyacağım...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arka jant takas etmek isteyen var mı? :p ege bölgesinden.

R64anY.jpg
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
189
Regallerde şanzıma sorunu var diyorlar,üstünüde örtüyorlarmış.. gerçi şimdi arkadaşlar kendi malını kötülemez, sıfır almayı düşünüyorum. Yardımcı olacak birileri varmı?
 
Katılım
24 Nis 2014
Mesajlar
4
Arkadaslar lutfen yarım edın...60ı 70 ı gecınce hafıf bır ruzgarda bıle motor altımdan kayacak gıbı oluyor sebebı nedır...lastıklerın ıcındekı teller kopmustur dıyorlar ama mantıklı gelmedı.gram motor zevkım kalmadı aynı şeyi yaşayan bırı varsa cozumunu bılen varsa lutfen yardım etsın.Şimdiden cok saolun
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Fan / Radyatör / Hararet müşürünüz hakkında detay rica edeceğim , forumdaşlar ölçüleri nedir ( vida yiv çapı ) , Fan'ı kaç derecede devreye almakta.

Bağladığınız soket mümkün ise resmi, şayet bulunmaması durmunda daha ucuza muadili müşür?
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Arkadaslar lutfen yarım edın...60ı 70 ı gecınce hafıf bır ruzgarda bıle motor altımdan kayacak gıbı oluyor sebebı nedır...lastıklerın ıcındekı teller kopmustur dıyorlar ama mantıklı gelmedı.gram motor zevkım kalmadı aynı şeyi yaşayan bırı varsa cozumunu bılen varsa lutfen yardım etsın.Şimdiden cok saolun

lastik hava basınçlarını bir kontrol eder misiniz ?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Bugün küçükyalı da 34VLN09 plaka (yanlış hatırlıyor olabilirim) sınava giderken denk geldik çok güzel sesi vardı motorun hatta harley sandım sonra Arkadaş söyledi,
Buralardaysan cevabını beklerim.
Selamlar
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Bugün küçükyalı da 34VLN09 plaka (yanlış hatırlıyor olabilirim) sınava giderken denk geldik çok güzel sesi vardı motorun hatta harley sandım sonra Arkadaş söyledi,
Buralardaysan cevabını beklerim.
Selamlar
egzoz arayışındayım. Orijinal mi, nasıl egzoz oldğunu anlasak iyi olurdu
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Bizim emektar 250E-9 un enjeksiyonlusu çıkmış haberi olan var mı ? Ben bilmiyordum

http://www.xtrememoto.com.au/regal.html
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
bu motor nasıl dd250e-9 modelini almayı düşünüyorum 2006 model var bi tane motorda bi tane fan motoru yok bütün yedek parçaları rahatlıkla bulunurmu. nerde bulunur ve satıcının söylediğine göre motor hiç fan açmamış hep kısa mesafe kullanmış 15 km kadar o yüzden fan açmıyormuş doğrumu.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bu motor nasıl dd250e-9 modelini almayı düşünüyorum 2006 model var bi tane motorda bi tane fan motoru yok bütün yedek parçaları rahatlıkla bulunurmu. nerde bulunur ve satıcının söylediğine göre motor hiç fan açmamış hep kısa mesafe kullanmış 15 km kadar o yüzden fan açmıyormuş doğrumu.
kolay kolay fan açmıyor doğrudur da zırt pırt fan müşürü bozuluyor belkide bozuk olduğundan açmıyor.fan motoru orjinal servisinde 160 tl idi ama sitesinde 100 tl olan konjektörü ben 15 tl ye aldım.rialli motorda tüm parçaları var hemen hemen.
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
kolay kolay fan açmıyor doğrudur da zırt pırt fan müşürü bozuluyor belkide bozuk olduğundan açmıyor.fan motoru orjinal servisinde 160 tl idi ama sitesinde 100 tl olan konjektörü ben 15 tl ye aldım.rialli motorda tüm parçaları var hemen hemen.

Sagolasin kardesim cevabin icin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst