Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Tüm sorularını cevaplayamayacağım :silent: Fakat bildiklerimde yardımcı olmak isterim.

1- Bu motor fanı tahminen kaç derecede açıyor? --- Kaç derecede açtığını bilemiyorum fakat çok nadir açar. Hatta bir yerden sonra düşünebilirsin acaba müşürü mü bozuldu nedir diye :) o kuşkun olmasın şimdiden uyarayım. Motor çok sıcağa ve düşük devirlerde + sürekli vites değişimine maruz kalmadıkça kolay kolay fan açmıyor.

2- Bazı devirlerde motordan bir tıkırtı sesi geliyor, gazı açınca veya kapatınca yani devri yükseltince veya düşürünce ses kesiliyor. Neden olabilir? ---- Zincirini gerdir :)

3- Bu motor kaç lt. yağ ve kaç lt. soğutma suyu alır? ---- Motorun teknik verilerinde (Kitapçığında vs.) yazıyor olsa gerek..

4- Bu motorda hangi bujiyi kullanmayı tavsiye edersiniz?

5- Yakıt deposunun altından motorun en altına uzanan bir boru var içi boş. Ne işe yarar bu boru? --- Yakıt tahliye borusu olsa gerek. Motor emniyet için yan yattığında yakıtı boşaltır...

6- Arkaya orjinal plastik kutu çantalarından almak istiyorum ancak Ali Usta'da 400 lira. Daha ucuza bulunur mu? --- Araştırırsan çok daha ucuzlarını da bulabilirsin.

7- Motor yağı kalite bir markanın ( Castrol, Mobil vs) 10W-40 modeli olsa uygun mudur yada ne tavsiye edersiniz?

8- Motorla ilgili başka tavsiyeleriniz var mıdır? --- Hayırlı olsun :mrgreen:
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
102
Tüm sorularını cevaplayamayacağım :silent: Fakat bildiklerimde yardımcı olmak isterim.

1- Bu motor fanı tahminen kaç derecede açıyor? --- Kaç derecede açtığını bilemiyorum fakat çok nadir açar. Hatta bir yerden sonra düşünebilirsin acaba müşürü mü bozuldu nedir diye :) o kuşkun olmasın şimdiden uyarayım. Motor çok sıcağa ve düşük devirlerde + sürekli vites değişimine maruz kalmadıkça kolay kolay fan açmıyor.

2- Bazı devirlerde motordan bir tıkırtı sesi geliyor, gazı açınca veya kapatınca yani devri yükseltince veya düşürünce ses kesiliyor. Neden olabilir? ---- Zincirini gerdir :)

3- Bu motor kaç lt. yağ ve kaç lt. soğutma suyu alır? ---- Motorun teknik verilerinde (Kitapçığında vs.) yazıyor olsa gerek..

4- Bu motorda hangi bujiyi kullanmayı tavsiye edersiniz?

5- Yakıt deposunun altından motorun en altına uzanan bir boru var içi boş. Ne işe yarar bu boru? --- Yakıt tahliye borusu olsa gerek. Motor emniyet için yan yattığında yakıtı boşaltır...

6- Arkaya orjinal plastik kutu çantalarından almak istiyorum ancak Ali Usta'da 400 lira. Daha ucuza bulunur mu? --- Araştırırsan çok daha ucuzlarını da bulabilirsin.

7- Motor yağı kalite bir markanın ( Castrol, Mobil vs) 10W-40 modeli olsa uygun mudur yada ne tavsiye edersiniz?

8- Motorla ilgili başka tavsiyeleriniz var mıdır? --- Hayırlı olsun :mrgreen:

Cihan54, ilgine çok teşekkür ederim. Cevaplarından yola çıkarak bir kaç kısa sorum ve yorumum olacak.

1 - Zincir sesi eski motorumda vardı bi dönem. Bu yüzden zincir çarpma sesi olmadığını düşünüyorum. Motor bloğunun içinden geliyor sanki takırtı gibi.. Krank rulmanlarından korkuyorum..

2 - Motorumu yeni aldım. Sağ fan zaten bozuktu biliyordum. Uzun yol geldim. Öğle sıcağıydı geçen hafta, motoru zorlamadan 80-90 ile geldim. Ancak sol fan her 10 dk. da bir devreye girip 3-4 dakika çalışıp duruyordu. Acaba benim müşürümün açma derecesi mi düşük?

3 - Kutu çantaları ucuza nerden bulabilirim? Bir öneriniz var mı ?

teşekkürler.

Cihan.
 
Katılım
31 Ocak 2012
Mesajlar
36
selam arkadaşlar
birtane 2006 model 250E-9 buldum yarın bakmaya gidicem inş.
sizlere sorum nelerine bakmalıyım bu motorda kronik sorunlar varmıdır alırken dikkat etmem gereken şeyler nelerdir bi yardımcı olursanız sevinirim
şimdiden teşekkürler
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
102
selam arkadaşlar
birtane 2006 model 250E-9 buldum yarın bakmaya gidicem inş.
sizlere sorum nelerine bakmalıyım bu motorda kronik sorunlar varmıdır alırken dikkat etmem gereken şeyler nelerdir bi yardımcı olursanız sevinirim
şimdiden teşekkürler

Vites geçişleri rahat mı?
Egzosdan siyah duman atıyor mu?
Karbüratörün kıyısından köşesinden akıntı yapmışmı?
Rölantide çalıştır, fanlar devreye girene kadar bekle. İkiside aynı anda çalışmaya başlamalı.
Elektrik sistemini tek tek dene.
Zincirinin sesinden eski mi yeni mi olduğunu anlarsın biraz motordan anlıyorsan.
Motor yan kapak vidalarına bak açılmışmı daha önce anlarsın.
daha çok şey var aslında ama en önemli şey mekaniktir unutma. dış görünüş yaptırılabilir kolayca..

---------- Post added at 11:16 ---------- Previous post was at 11:11 ----------

250 E9 Kırmızı orjinal çantalarından ve takma demirinden arıyorum. Sıfır veya ikinci el ( temiz olmak şartıyla ) Bileniniz varsa söyler mi acaba ? :)
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
vibrasyon sorunu devam mi raptorun..2012 lerde balaşor diye birşey var ve titreşim yok diyorlar...? var mı bilgisi olan
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
2011 sonrası modellerde balansör var doğrudur drakyuz.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
212
peki ne kadar işe yaramış titreşimi nasıl 2011 sonrasının...anladığım kadarıyla en büyük problemi bu...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Valla ben titreşimli (2010 spyder) kullanıyorum. 2012 titreşimsizine de bindim. Aradaki farkı anlatmak için nasıl bir örnek versem bilmiyorum :mrgreen: Ama %90 titreşimi kesmişler öyle söyliyim. :bounce:
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
20
arkadaşlar herkese slm.motor hayatım regal 125le başladı 250 ile davam etti sonra t gidon aldım ondan sonrada rüyalarıma giren fazer a kavuştum ardından o gidince şehir içi ufak bişey aldım veee bugün itibariyle daytona350 kullanıcısıyım.Şimdiden hoşbulduk diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

bugün motorun kasasını kendim açtım herşeyini kendim topladım usuuull usul zevkle 9A sulu aküyü attım 12A kuru akü taktım.Zenon taktım gidon acısını manetleri vites fren pedallarını ince ince ayarladım antifrizii ve yağını boşaltıp ikisinide shell koydum tüm vidalaarına kutusundan çıkan yapıştırıcı tarzı gevşemeyi önleyen sıvıdan sürdüm zincirini lastiklerini vs tek tek uğraşarak zevkle elden geçirdim.karbratörde yakıt hava ayarrı senkron ayarı(ustanında yardımıyla) ve ince bir rölantiyle neredeyse harley gibi pata pata pata saymaya başlamazmı ...bittim ya .Ve evet artık test zamanıydı fazer dahil hiçbir motor bu denli mutlu etmemişti beni nebilim serde chopper varya belki ondan.Müthiş haz aldım sakin kullanım sessiz ve dengeli. Gaz açtınmı fena denmiycek kadar torklu ve stabil rahat kendinden emin bir oturuş pozisyonu sağlıyo ses olarak olgun insanlara iyi ama egsoz açmak şart görsellikmi....Bben ferraye bile böyle bakıldığını görmedim.Bi kafenin önüne çektim işlek bi yr karşısına oturdum bi s..g..r yaktım sayısız insan sayısız bakış (önce motora sonra dönüp sürücüsünü arar şekilde...)sayısız hayranlık arda bir iki ukala(kendilerinde bilmem ne olduğu halde) tarifsiz hazzz.İlk defa aldım için acaba diye bi düşünce uyandırmayan heybetli bi serseri.. Şimdilik orjinal borcu bitince oynamaya başlarız hadi hayırlısı

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

BU ARDA ESKİ SPAYDIRA BİNMİŞTİM TİTREŞİM ONA GÖRE NEREDEYSE YOK DENECEK KADAR,BALANSÖR İŞE YARAMIŞ

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
Arkadaşlar,2012 regal daytona alıp da gidonu(direksiyonu) (yanılmıyorsam ya kartal yada çaylak diyebiliriz) değiştirmek isteyen olursa lütfen bana ulaşsın.ben de asya ghost var ve gidon benim için biraz uzak kalıyor.(bel fıtığım olduğu için sorun oluşturuyor).yedek parça olarak sordum ancak en erken 1,5 ay süre verdiler.ilgilenler için telefonum:505.633 86 33 adım,can alper,denizli
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
173
http://img88.imageshack.us/img88/3031/sdc11671m.jpg" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:09 ----------

sdc11671m.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Bu modelden almayı düşünüorum. Yakıt durumu nasıl ? 100 km de kaç lt yakıo sizinkiler ? Parça sıkıntısı oluyor mu.parçalar pahalı mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:06 ----------

Yakıt durumunu şehir içi rölantide 50-60 km/s baz alarak söylein
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
dadyw için radyatör

Arkadaşlar selam. Bir tanıdığa radyatör gerekti, 250cc motoru için. Kim satar nerden bulunur biliyor musunuz?
Sagolun..
 
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
9
selamlar olsun arkadaşlar. DD 250E-9B almayı planlıyorum. ancak spyder gibi tekeri öne doğtu değil. bunu yaptırabiliyor muyuz? ve tekerleri istediğimiz kadar büyütme olasılığımız nedir, nelere bağlıdır?
 
Katılım
2 Tem 2011
Mesajlar
12
selamlar olsun arkadaşlar. DD 250E-9B almayı planlıyorum. ancak spyder gibi tekeri öne doğtu değil. bunu yaptırabiliyor muyuz? ve tekerleri istediğimiz kadar büyütme olasılığımız nedir, nelere bağlıdır?

Yaptırabılecegını sanmıyorum. Bunlarla ugrasmak yerıne neden spyder almıyosun kı? :)
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
80
egsoz ihtiyacım var arkadaşlar elinde olan varsa kesilmiş tüp halinde egsozda olabilir.05052496446
 
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
83
arkadaşlar bi sorunum var kafam çok karışık regal raptor 250E-9B ile bisan lifan 250 arasında kaldım bir hafta içinde karar vermem gerekiyor. sizce hangisini tercih etmeliyim? hem şehir içi hem uzun yolda kullanıcam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst