- Katılım
- 3 Haz 2011
- Mesajlar
- 1,176
Arkadaşlar merhabalar. Size bir sorum olacak ilgilenirseniz sevinirim. Bir kaç aydır 250 Regal Raptor araştırıyorum uzun ömürlü ve rahat bir motor olduğu fikrindeyim bir de sizlere sorayım dedim. Mct kullanıcısıyım bu arada şikayetçi olduğum konu hız 70-80 ile rahat gidebiliyosun mct'de 90-100 dediğinde bağırıyor kendinden geçiyor acaba bu Regal Raptor'da da varmıdır? İkincisi bu motorun bakımları ağırmıdır yani ne biliyim ekstradan bir şeyler çıkarır mı ? Bir de yakıtı ne durumdadır bilgi verebilecek bir arkadaşımız çıkarsa çok sevinirim. Kalın sağlıcakla.
Bir de enjeksiyonmu olan modeli var mı bunun arkadaşlar ?
bildiğim kadarıyla enjeksiyon olan modeli yok spt 350 gibi bir model vardı adını yanlış hatırlamış olabilirim onda enjeksiyon var ama
oda cruiser değil. Seyir hızı olarak en ideal kullanım 80 - 100 arası ses çok az çıkıyor ve motora yeterince hakimsiniz 100 km den sonra ses incelmeye başlıyor
ve gaz tepkisi azalıyor 110 dann sonra titreşim başlıyor 120 den sonra aynalar o kadar titriyor ki hiçbir şey gözükmüyor 130 a doğru herşey titriyor
rüzgar sizi motordan atmaya çalışıyor. Bu arada 130 yapmak içinde hafif eğimli bir yol gerekiyor