Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
Arkadaşlar merhabalar. Size bir sorum olacak ilgilenirseniz sevinirim. Bir kaç aydır 250 Regal Raptor araştırıyorum uzun ömürlü ve rahat bir motor olduğu fikrindeyim bir de sizlere sorayım dedim. Mct kullanıcısıyım bu arada şikayetçi olduğum konu hız 70-80 ile rahat gidebiliyosun mct'de 90-100 dediğinde bağırıyor kendinden geçiyor acaba bu Regal Raptor'da da varmıdır? İkincisi bu motorun bakımları ağırmıdır yani ne biliyim ekstradan bir şeyler çıkarır mı ? Bir de yakıtı ne durumdadır bilgi verebilecek bir arkadaşımız çıkarsa çok sevinirim. Kalın sağlıcakla.

Bir de enjeksiyonmu olan modeli var mı bunun arkadaşlar ?

bildiğim kadarıyla enjeksiyon olan modeli yok spt 350 gibi bir model vardı adını yanlış hatırlamış olabilirim onda enjeksiyon var ama

oda cruiser değil. Seyir hızı olarak en ideal kullanım 80 - 100 arası ses çok az çıkıyor ve motora yeterince hakimsiniz 100 km den sonra ses incelmeye başlıyor

ve gaz tepkisi azalıyor 110 dann sonra titreşim başlıyor 120 den sonra aynalar o kadar titriyor ki hiçbir şey gözükmüyor 130 a doğru herşey titriyor

rüzgar sizi motordan atmaya çalışıyor. Bu arada 130 yapmak içinde hafif eğimli bir yol gerekiyor :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
bildiğim kadarıyla enjeksiyon olan modeli yok spt 350 gibi bir model vardı adını yanlış hatırlamış olabilirim onda enjeksiyon var ama

oda cruiser değil. Seyir hızı olarak en ideal kullanım 80 - 100 arası ses çok az çıkıyor ve motora yeterince hakimsiniz 100 km den sonra ses incelmeye başlıyor

ve gaz tepkisi azalıyor 110 dann sonra titreşim başlıyor 120 den sonra aynalar o kadar titriyor ki hiçbir şey gözükmüyor 130 a doğru herşey titriyor

rüzgar sizi motordan atmaya çalışıyor. Bu arada 130 yapmak içinde hafif eğimli bir yol gerekiyor :)

Benim eski motorum regaldi, şehir içinde 100-110 öyle çook fazla sıkıntı hissettirmiyor ama uzun olda 100e çıktığında titreşimi acayip hissediyorsun, her saat zorunlu olarak mola vermek zorundasın, inanılmaz bel ağrısı yapıyor. Yakıtı çok ekonomik, bir depo yakıtla 400 km gidiyordum ortalama. Ban hiç öyle ağır bakım gibi ekstra gibi bir sorun çıkarmamıştı ama artık birsürü sorundan sonra motora lanet edip yakan arkadaşlarımı da tanıyorum, biraz şans işi bunlar.
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
yakıt konusuna gelince şimdiye kadar olan rekorum şehir dışı 80 km sabit hız rüzgarsız havada tek kişi 100 km de 2.7- 2.8 litre

şehir içi sakin trafik sakin kullanım 3.5 litre sıkışık trafik gergin sinirler 4.5 litre
 
Katılım
12 Ara 2009
Mesajlar
434
Selam Arkadaşlar...

Uygun fiyatlı, düzgün kullanılmış bir Regal Raptor arıyorum bilginize... T gidonlu, 250E-9B modeli ilk tercihimdir ama olmazsa da fark etmez...

Keyifli forumlar...
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
2
Herkese merhaba arkadaşlar ;
Motorumu yeni aldım ve ona uygun çeneden açilabilir 200 - 250 tl arası bir kask almak isitiyorum..Siyah regal raptor 250E-9B model için bu fiyat araliğinda sizce en uygun kask hangisi ?? Venom v210 ve ls2 delta kasklarından sizce hangisi daha iyi ??Alacağim ilk kask olması itibari ile biraz acemiyim yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar..Tekrar herkeze selamlar, saygılar ve hayırlı geceler...
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
Herkese merhaba arkadaşlar ;
Motorumu yeni aldım ve ona uygun çeneden açilabilir 200 - 250 tl arası bir kask almak isitiyorum..Siyah regal raptor 250E-9B model için bu fiyat araliğinda sizce en uygun kask hangisi ?? Venom v210 ve ls2 delta kasklarından sizce hangisi daha iyi ??Alacağim ilk kask olması itibari ile biraz acemiyim yardımlarınızı bekliyorum arkadaslar..Tekrar herkeze selamlar, saygılar ve hayırlı geceler...

motorun hayırlı olsun motorunla ilgili iyi kotu çirkin eksik fazla ne gordunse paylaşabilirmisin 2010 dahil titreşim yok diyorlar ne kadar doğru
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
5
merhabalar.regal raptor bakıyorum fakat çoğu motorcuya danıştım alma parça sıkıntılı sorunlu motorlar diyorlar kafamı karıştırıyorlar.keeway V motorlara bakıyorum 250 liklere onlarada parçası yok bilmemne diyorlar.sizce ne yapmalıyım.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
merhabalar.regal raptor bakıyorum fakat çoğu motorcuya danıştım alma parça sıkıntılı sorunlu motorlar diyorlar kafamı karıştırıyorlar.keeway V motorlara bakıyorum 250 liklere onlarada parçası yok bilmemne diyorlar.sizce ne yapmalıyım.
regallerde parça sıkıntısı olmadığını biliyorum (eski motorum)
keeway e bulaşma derim regalin sağlamlığı yanında keeway her an sorun çıkartabilir
temiz bir regal raptor on numara dır :wiinkk:
ama vibrasyonu çoktur haberin olsun
 
Katılım
11 May 2010
Mesajlar
173
Arkadaşlar merhaba bende 200 km de 2.el bir dd 350 e6 sahibiyim ama çok ciddi bir vibrasyon sorunum var motor çok sallıyor birde 2 egzos dan senkron ses gelmiyor sol egzos dan garip bir tangırtı sesi gibi birşey geliyor bunun nedeni ne olabilir ? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ...
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
Arkadaşlar merhaba bende 200 km de 2.el bir dd 350 e6 sahibiyim ama çok ciddi bir vibrasyon sorunum var motor çok sallıyor birde 2 egzos dan senkron ses gelmiyor sol egzos dan garip bir tangırtı sesi gibi birşey geliyor bunun nedeni ne olabilir ? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler ...

bujisine baktırmanı tavsiye ediyorum , patlamışsa genelde yapıyor bizim motorlarda , bende de yaptı değiştirdim düzeldi...
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
4
HERKESE MERHABA;
RR 125dde nasıl bi motordur.Görüntü olarak güzel bişeye benziyor.Ancak uzun yol performansı nasıldır?Ayrıca çok masraf çıkarırmı.150 lik scooter kullanıyorum.Başlangıç için uygun olurmu?yorumlarınızı bekliyorum.teşekkür ederim...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Oldukça temiz olduğu belli hayırlı satışlar dilerim :) Dikiz aynalarını kaça aldığını sorabilir miyim?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
hmm saolasın.. Hayırlı olsun şimdiden...
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
1
SATILIK REGAL RAPTOR 250 CC E 9 2010 MODEL 14.06.2011 TRAFİĞE CIKISLI 7500 KM DE
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
102
250 E9 hakkında sorularım

Arkadaşlar Merhaba,

Geçtiğimiz hafta 2008 model ancak 2010 trafiğe çıkışlı 1500 KM de bir RR 250 E9 aldım. Motor yeni olduğundan sizlerin tecrübelerine dayanarak bazı sorularım olacak.

1- Bu motor fanı tahminen kaç derecede açıyor ?
2- Bazı devirlerde motordan bir tıkırtı sesi geliyor, gazı açınca veya kapatınca yani devri yükseltince veya düşürünce ses kesiliyor. Neden olabilir ?
3- Bu motor kaç lt. yağ ve kaç lt. soğutma suyu alır?
4- Bu motorda hangi bujiyi kullanmayı tavsiye edersiniz?
5- Yakıt deposunun altından motorun en altına uzanan bir boru var içi boş. Ne işe yarar bu boru?
6- Arkaya orjinal plastik kutu çantalarından almak istiyorum ancak Ali Usta'da 400 lira. Daha ucuza bulunur mu ?
7- Motor yağı kalite bir markanın ( Castrol, Mobil vs) 10W-40 modeli olsa uygun mudur yada ne tavsiye edersiniz?
8- Motorla ilgili başka tavsiyeleriniz var mıdır ?

Saygılarımla.

Cihan ÜRÜT / BURSA

---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:50 ----------

HERKESE MERHABA;
RR 125dde nasıl bi motordur.Görüntü olarak güzel bişeye benziyor.Ancak uzun yol performansı nasıldır?Ayrıca çok masraf çıkarırmı.150 lik scooter kullanıyorum.Başlangıç için uygun olurmu?yorumlarınızı bekliyorum.teşekkür ederim...

RONİN, RR başlangıç için en ideal motordur. Türkiye'de pek tanınmıyor diğer çinli rakiplerine göre pahalı olduğu için ama şöylede bir gerçek var ki pahalı olması keyfi değil. Regal bu fiyatı hakediyor bence. BAşlangıç için 250 cc idealdir. Ancak scooterdan sonra vitesli ve cruiser tarzı bi motoru sevebilirmisin ona karar vermen gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst