RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
senin depoda her zaman full kardeşim sizin orda benzin ucuz galiba dikkatimden kaçmıyor değil :mrgreen:
ben daha 1 kere "fulle" diyemedim 17 litre depo..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sabah akşam evden işe - işten eve gelip gidiyorum.

o yüzden benzinliğe gidince dolduruyorum. İllaki alacam yani o benzini.

3-5 kez gitmektense dolduruyorum hep :)

FULL kart aldım bide FULL den :D fulluyorum çıkıyorum. el mecbur yani

hep fullediğim zamana denkgeliyordur



benimde şu dikkatimden hiç kaçmıyo hani

sizler de hiç foto felan koymuyonuz :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
...

benimde şu dikkatimden hiç kaçmıyo hani

sizler de hiç foto felan koymuyonuz :)

bizde aynı sorun var mustafa hep bizden resimler :)

dscn1731_001_by_mehmetmumtaz-d5jo43n.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
sorma abi şu koca forumda bi sen bi ben :)

şaka bi yana sizin moturlar da çok hoşuma gidiyo ama polatınkini bakim dedim, boyum yetmedi :(

polat la geçen gün geziye gittik, yazık garibim sürekli ayakta gibiydi :)

birazda seleden kaynaklanıyor çok rahatsız bir tasarım var sorma
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sorma abi şu koca forumda bi sen bi ben :)

şaka bi yana sizin moturlar da çok hoşuma gidiyo ama polatınkini bakim dedim, boyum yetmedi :(

polat la geçen gün geziye gittik, yazık garibim sürekli ayakta gibiydi :)

bazıları vardır konuları ayakta tutar... sizler eksik olmayın...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
sorma abi şu koca forumda bi sen bi ben :)
şaka bi yana sizin moturlar da çok hoşuma gidiyo ama polatınkini bakim dedim, boyum yetmedi :(
polat la geçen gün geziye gittik, yazık garibim sürekli ayakta gibiydi :)
birazda seleden kaynaklanıyor çok rahatsız bir tasarım var sorma
Hiçte bilem, o benim agressif stayla sürüşümden ötürü öyleydi... Yoksa bizim seleye diyecek laf yok!(Çünkü sele diye bişey yok :mrgreen:)
Bir dahaki sefere ben tutayım motoru da, sen bin :) Şaka bir yana, harbi sür benim motoru bir ara, yukarda olmanın keyfini tat...

önceki hali ( orjinal sarı ampül )
IMAG0700.jpg

sonraki hali ( narva german malı beyaz ampül ile )
IMAG0701.jpg


Hacım, ilk hali daha güzelmiş valla... Sizin orjinal ampüller kaç W ??(üzerinde yazar). Ben de benim osramları çekeyim bari, eskisini takayım da kıyaslama yapayım...Resim koyayım... Laf ediyorlar sonra... Madem benzin koyamıyoz motorumuza bazı arkadaşlar gibi, biz de resim koyalım :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiçte bilem, o benim agressif stayla sürüşümden ötürü öyleydi... Yoksa bizim seleye diyecek laf yok!(Çünkü sele diye bişey yok :mrgreen:)
Bir dahaki sefere ben tutayım motoru da, sen bin :) Şaka bir yana, harbi sür benim motoru bir ara, yukarda olmanın keyfini tat...

önceki hali ( orjinal sarı ampül )
http://1.bp.blogspot.com/-8TZfJAVf5FI/UJF_xSyrknI/AAAAAAAABUc/wmlGONU3swk/s640/IMAG0700.jpg
sonraki hali ( narva german malı beyaz ampül ile )
http://2.bp.blogspot.com/-uRePwM3nhjY/UJGAGEsAaCI/AAAAAAAABUk/NXxGHos40fw/s640/IMAG0701.jpg

Hacım, ilk hali daha güzelmiş valla... Sizin orjinal ampüller kaç W ??(üzerinde yazar). Ben de benim osramları çekeyim bari, eskisini takayım da kıyaslama yapayım...Resim koyayım... Laf ediyorlar sonra... Madem benzin koyamıyoz motorumuza bazı arkadaşlar gibi, biz de resim koyalım :)


süremesine sürerim de durmak istersem düşerim :)

orcinaller 35 W yazıyodu. Osram yazıyomuydu hatırlamıyom
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla, 1,63 boyundaki hatun kiş(kız arkadaşım) sürdü bu motoru... O kadar söylüyorum...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla, 1,63 boyundaki hatun kiş(kız arkadaşım) sürdü bu motoru... O kadar söylüyorum...

ii o zaman :) sorun yok.

Bu Pazar bi yerlere gidek, Ankara MT başlığında yazıyom.


Bu arada bizim Uzun far da var. Kısa far ın orjinal halinden daha da uzunları ışıtıyo o yüzden Beyaz kalsın şimdilik.

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/109284-narva-marka-beyaz-ampul.html

burda philips ve osram tavsiyeler var istersen bi bak ;)

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 12:47 ----------

avatarı mı değiştirdim :)

robotumsu gibi oldu :D
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
makseli avatar değişince artık tanımıyorum seni :mrgreen:
ben her benzinliğe gittiğimde 30 liralık alıyorum, kilometreyi sıfırlarım, 170km de benzin biter. hiç şaşmaz.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
foto konusunda haklısın ama ne bileyim motor hep aynı motor işte neyini çekeyim :)
sisleri çektim bugün akşam eve gidince atarım

---------- Post added at 14:29 ---------- Previous post was at 14:26 ----------

Demek senin motor zam mam tanımıyor ! :)

heheh ya çaktırma işte ufak ufak zamlarla 30 liralık benzinde ne farkeder 1 kilometre oynar heralde
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
maskeli kardeşim sen kaşındın fotoya boğacam seni :mrgreen:
29 ekim Bursa Enduro kortejimizden 2 fotom var





---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

bunlar da yaklaşık 1 ay öncesinden bir kafede otururken mini mini kediler birden motorun tepesine çıkıp oynamaya başladılar hiç karışmadım kedileri severim :joker:
zaten gece motoru dışarda bırakıyorum hep kediler geziyor üzerinde her sabah silmek zorunda kalıyorum













---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:12 ----------

bunlarda eski motorumdan kalan 3 ledli power ledler (by Mst Tec H)





---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

gelelim dealextreme sitesinden sipariş verdiğim parçalara
uzun bir bekleme süresinden sonra elime ulaştı (yaklaşık 50 gün)
fiyatlar müthiş, 1 dolarlık tek bir ürün bile isteseniz ücretsiz kargo ile yolluyorlar :)

yağ kapağının yerine takılan sıcaklığı gösteren bir parça hoşuma gitti ama altında uzun bir çubuk olduğu için bizimkine uyacakmı bakıcam artık. Fiyatı: 4,9 $





bu da 12v çakmak adaptörü. marine tipi kapaklı su geçirmez, kablosunun üzerinde sigorta var, telefonumu şarj etmek için kullanıcam onun dışında navigasyon gibi cihazların şarjı içinde kullanılabilir. Fiyatı: 6,7 $





 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha şöyle ya.

el alem motur görsün motuur :D


bi de nereye taktın o çakmaklığı ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Ben o sıcaklıklı yağ kapağını anlamadım.... Beğendim ama anlamadım... Bana alt tapa yerine takılacakmış gibi geldi ama ozaman da nasıl okuycaz, ne anladım? Yandaki yağ filtresinin kapağını kapatacak kadar da büyük değil.... :silent: Ne ayaksın bilaaadel! derler buna bizim orada ... :)

Buarada imzanadaki motorlar şimdi dikkatimi çekti. Hepsine sahip oldunmu, kaç km??
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
maskeli kardeşim sen kaşındın fotoya boğacam seni :mrgreen:
29 ekim Bursa Enduro kortejimizden 2 fotom var

[url]http://img547.imageshack.us/img547/6712/58000101512194105288171.jpg[/URL]

[url]http://img15.imageshack.us/img15/5153/22371210151219410828817.jpg[/URL]

---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:08 ----------

bunlar da yaklaşık 1 ay öncesinden bir kafede otururken mini mini kediler birden motorun tepesine çıkıp oynamaya başladılar hiç karışmadım kedileri severim :joker:
zaten gece motoru dışarda bırakıyorum hep kediler geziyor üzerinde her sabah silmek zorunda kalıyorum

[url]http://img839.imageshack.us/img839/5096/img0586zu.jpg[/URL]

[url]http://img528.imageshack.us/img528/633/img0587lk.jpg[/URL]

[url]http://img811.imageshack.us/img811/5808/img0588xx.jpg[/URL]

[url]http://img809.imageshack.us/img809/2088/img0589mf.jpg[/URL]

[url]http://img248.imageshack.us/img248/8681/img0590k.jpg[/URL]

[url]http://img100.imageshack.us/img100/4694/img0591ug.jpg[/URL]

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:12 ----------

bunlarda eski motorumdan kalan 3 ledli power ledler (by Mst Tec H)

[url]http://img59.imageshack.us/img59/9681/img0662fr.jpg[/URL]

[url]http://img545.imageshack.us/img545/153/img0663rx.jpg[/URL]

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

gelelim dealextreme sitesinden sipariş verdiğim parçalara
uzun bir bekleme süresinden sonra elime ulaştı (yaklaşık 50 gün)
fiyatlar müthiş, 1 dolarlık tek bir ürün bile isteseniz ücretsiz kargo ile yolluyorlar :)

yağ kapağının yerine takılan sıcaklığı gösteren bir parça hoşuma gitti ama altında uzun bir çubuk olduğu için bizimkine uyacakmı bakıcam artık. Fiyatı: 4,9 $

[url]http://img69.imageshack.us/img69/2603/img0665y.jpg[/URL]

[url]http://img837.imageshack.us/img837/6373/img0667jo.jpg[/URL]

bu da 12v çakmak adaptörü. marine tipi kapaklı su geçirmez, kablosunun üzerinde sigorta var, telefonumu şarj etmek için kullanıcam onun dışında navigasyon gibi cihazların şarjı içinde kullanılabilir. Fiyatı: 6,7 $

[url]http://img20.imageshack.us/img20/7254/img0668oc.jpg[/URL]

[url]http://img51.imageshack.us/img51/9056/img0669lm.jpg[/URL]

[url]http://img809.imageshack.us/img809/5115/img0670yt.jpg[/URL]

Abi bu topiği takip edeyorum arasırada bursa'da korteje giderken bursa mt olarak .. aramıza katılan sendin galiba yolda kırmızı bir rks görmüştük hatta ilk resimde arkandakilerin çoğu bursa mt üyesi :D
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Abi bu topiği takip edeyorum arasırada bursa'da korteje giderken bursa mt olarak .. aramıza katılan sendin galiba yolda kırmızı bir rks görmüştük hatta ilk resimde arkandakilerin çoğu bursa mt üyesi :D

hehe doğrudur yolda 4-5 motorun arasında kaldım selamlaştık falan :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst