RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
@Maskeli, şöyle bir ihtimal de var, gelen motorların düzeneği 55W ı kaldıracak şekilde olabilir, sadece ampul 35W olarak takılıp gönderilmiş olabilir... Bir de benim ampul-tesisat uyumuna laf ediyon amma, gidiyon iridyum buji takmaya çalışıyon... :farao: Şu yazıyı alıntı yaparak sana armağan ediyorum,


VE



Ayrıca şuna da bir göz at derim;
İbret.... 1 :p

Bir de "Sana Yağ" olarak da Shell Advance VSX tavsiye ediyorum. 10-40 yada 15-50 gibi seçenekleri var. Çok da makul fiyata, ~15TL gibi. Önceki motorumda ve bu motorda kullanmıştım, gayet bildiğin yağ işte, sorun olmamıştı. Fiyatı da makuldür, kolay bulunur... Shell'in bir sloganı vardır zaten;

Yağ nasıl olmalıdır;
Kolay ulaşılabilir (Easy)
Çabuk (quick)
Ucuz (cheap)

:cherry:
Maskeli değil makseli :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Yanlışlıkla aynı mesajı yazmışım yine, ee silemiyoruz da... İşte böyle saçmaladım(editledim :))
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
... Bir de "Sana Yağ" olarak da Shell Advance VSX tavsiye ediyorum. 10-40 yada 15-50 gibi seçenekleri var. Çok da makul fiyata, ~15TL gibi. Önceki motorumda ve bu motorda kullanmıştım, gayet bildiğin yağ işte, sorun olmamıştı. Fiyatı da makuldür, kolay bulunur... Shell'in bir sloganı vardır zaten;

Yağ nasıl olmalıdır;
Kolay ulaşılabilir (Easy)
Çabuk (quick)
Ucuz (cheap)

:cherry:

Repsol aldım kilosu 30 gayme 500km sonra değiştirdim , çıkan yağı görseniz üleyn bune 10 numara yağ gibi bir şey çıktı. Yine repsol koydum 30 gayme daha verdik (1.2Lt koydum) bakalım 1000de yine aynı olursa aklı polattan yağı şelden alırız.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
en iyisi olsun dersen bende motul yada ipone tavsiye ederim, yağ değiştirme mesajımda fotosu vardı hatırlarsan.
tabi litresi 30 lira olan yağ bizim motorda ne kadar gerekli tartışmaya açık.

---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:03 ----------

siyanür kardeşim iridyum bujiler hakkında verdiğin yazıları okudum ve tırstım şimdi
benim motora da iridyum buji taktığını söylemişti usta acaba zararı olurmu gerçi çalışması normal 35 lira verdim bi de buji için
çıkarıp orjinal bujimi taksam?
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
@Maskeli, şöyle bir ihtimal de var, gelen motorların düzeneği 55W ı kaldıracak şekilde olabilir, sadece ampul 35W olarak takılıp gönderilmiş olabilir... Bir de benim ampul-tesisat uyumuna laf ediyon amma, gidiyon iridyum buji takmaya çalışıyon... :farao: Şu yazıyı alıntı yaparak sana armağan ediyorum,


VE



Ayrıca şuna da bir göz at derim;
İbret.... 1 :p

Bir de "Sana Yağ" olarak da Shell Advance VSX tavsiye ediyorum. 10-40 yada 15-50 gibi seçenekleri var. Çok da makul fiyata, ~15TL gibi. Önceki motorumda ve bu motorda kullanmıştım, gayet bildiğin yağ işte, sorun olmamıştı. Fiyatı da makuldür, kolay bulunur... Shell'in bir sloganı vardır zaten;

Yağ nasıl olmalıdır;
Kolay ulaşılabilir (Easy)
Çabuk (quick)
Ucuz (cheap)

:cherry:

Birader senin işin gücün yok mu yaw, forumu alt üst ediyosun akşama kadar, sana maaş veriyolar bi de :silent: :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Syanur' Alıntı:

hani geçen gün, baahauz un orda modifiyeli bi MR gördüm dediydin ya, baptın elemanla görüştün mü ?

aklıma şu geldi;

önce CDI ünitesini değiştirmiş heralde arkadaş.

8500 den sonra ya çıktığı hiç olmuyordu aletin, CDI i değiştirdikten sonra 10 000 devirlere geldiğini yazmışmış.

gerçi bizimkiler kesiciye giriyor. 10 000 devir i görüyoruz.

bende önümüzdeki sezon başına kadaran karbüratör, cdi felan böyle birkaç malzeme alayım diyorum.

sezon başı ya herro ya merro derim girerim.

gerçi cdi ve karbüratör değiştirmek yakıt sarfiyatını artırmaktan başka bi işe yaramaz heralde. CC aynı kalınca yani.

Belki hızlanma artar ama son hızı felan bilemedim şimdi.


ne biliyim o 150 MR sahibi motora iyice bakıp güzelleştirince içim gaynadı. benimde eski motorum o idi, belki ondandır :)



@bufujamal burdaki servistekiler o işlere bakıyorlar felan demişti ama son olayları paylaşmadı.

---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

bak arkadaşın biri egzos korumalarını gri ye boyamış.

bu çok güzel olmamış sanırım. ben beyaza boyayacam :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-sifirdan-farksiz-1000-km-de-103539917/detay
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Syanur' Alıntı:

hani geçen gün, baahauz un orda....

aklıma şu geldi;
,
,
,
[/COLOR]bak arkadaşın biri egzos korumalarını gri ye boyamış.

bu çok güzel olmamış sanırım. ben beyaza boyayacam :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...k-sifirdan-farksiz-1000-km-de-103539917/detay

Çakal... :) Öncelikle aklına gelen şey benim de aklıma geldi. Gerçi sonradan düşündüm, benim beyin ile ilgili bir sıkıntım yok hani :cherry: Ama o arkadaşa mutlaka danışalım derim. Biraz bilgi alırız, fikir ediniriz. Hen senin hem benim motor için. :cat: O cdi ünitesi hangi motorlara uygun, seninkine uyarmı vs, vs,. Adam DOHC motora çevirmiş aleti... :sunny:

Ve eksoz koruma boyası güzel durmuş evet. Ve beyaz olursa daha da güzel olur katılıyorum. O koruma parçası nikelajlı olmasın da, bana hertürlü uyar :)

@Sgurdal Dün gece Osramları taktım. Ama foto felan çekemedik. Yani en azından kıyaslama için çekemedik. Eskisini sökmemizle yenisi takmamız 1-2 dakka sürdü, unuttuk resim çekmeyi. :pale: Ama şöyle söyleyim, aradaki fark 15 TL için fazla hatta çok fazla. Ben 50 TL bile verirdim bu fark için. Ama gel gelelim uzun yolda yani hızımız 80~90 iken, gece sürüşünde yine benim için yeterli bir görüş sağlamayacaktır. Ama olsun eskisinde daha iyi aydınlattığı kesin. Şimdi bunu okuyan "bazı arkadaşlar" hemen başlar, "yahu bir göreyim, dur bir deneyeyim, dur eskisini takalım bir kıyaslıyalım, hımm....." diye...:mrgreen: Adının son harfi mustafa :p
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşın birinde uzun felan diyo, hac kere gitti geldiyse :)


Yok far yetmiyormusta neymiste felan. Özenti la iste :D
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
ampül iyi diyosun yani sevindim senin adına
bir çift de power ledli sis tak sen ona bak nasıl oluyor
üstteki yazdığım buji işi için ne diyorsun?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
1çift led farı ~40 gündür bekliyorum. Zaten mustafanın konusuna da yazdım. Yanlız bizim bir F650 ye taktık benzer bişeyler. Bildiğin sis farı hani. Kocaman yuvalı felan, epey de güçlü. Sonra mercek aldık. Epey topladı ışığı, öncesinde çok dağıtıyordu. Şehir içinde muazzam işe yarıyor doğrusu. Ama o motorla gecenin 12 sinde aksaraydan ankaraya gelmiştim. Ledler çok işe yaramıyor yine. Yani uzun yolda uzun fardan başkası yalan. Onun için çift far ve ayrı bir uzun far bölmesi olması gerek. Bizim motorlarda uzun ve kısa far aynı bölmede çalışıyor. O yüzden 2 si de tam verimli olamıyor. Daha çok kısa far kullanımına göre iç kısmı tasarlıyorlar. Yani büyük hacimli motorlar gibi olamaz hiçbir zaman. Buji işini de ben pek tercih etmiyorum işte. Önceki motorumda almıştım. Hem usta böyle söyleyince, hem de araştırınca felan öyle kenara bıraktım bujiyi, aldığımla kaldım :mrgreen:

Mustaaa, dur sana ÖM atayım şu gümrük olayı için...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879

hee benim :mrgreen: bi ilan vereyim dursun kenarda dedim bakarsın güzel bi teklif gelir belli mi olur

---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:12 ----------

aha bendeki led farlar bunlar
foto eski motoruma ait ama sisler aynı

2eoktgz.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
makzeli kardeşim, stop etme olayını ne yaptın halledebildin mi, belki karbüratör ayarından olabilir bu durum. Benim eski motorda da oluyordu. Karbüratör ayarı bozuktu. (As200gy idi).

yok abi. karbüratör işimizi çözecekmi çözemeyecek mi bilemedik.

hava ayarı felan hiç bişeye dokanmadık.

sen naptın mcx i satmışsın heralde, önümüzdeki sezonu mu bekleyecen ?

---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

hee benim :mrgreen: bi ilan vereyim dursun kenarda dedim bakarsın güzel bi teklif gelir belli mi olur

---------- Post added at 13:22 ---------- Previous post was at 13:12 ----------

aha bendeki led farlar bunlar
foto eski motoruma ait ama sisler aynı

http://i48.tinypic.com/2eoktgz.jpg

çoh şekil duruyo bu str ler :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
yok abi. karbüratör işimizi çözecekmi çözemeyecek mi bilemedik.

hava ayarı felan hiç bişeye dokanmadık.

sen naptın mcx i satmışsın heralde, önümüzdeki sezonu mu bekleyecen ?

Sattım gitti vallahi, zorunluluktan oldu biraz. Evet bekliycem, Yaza doğru ya 125lik ya da 250lik bişeyler alıcam, duruma bağlı :) Bir türlü buluşmalara gezilere de gelemedim. Seyahatlerim çok oldu. Tat alamadan gitti matür :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abi. karbüratör işimizi çözecekmi çözemeyecek mi bilemedik.

hava ayarı felan hiç bişeye dokanmadık.

sen naptın mcx i satmışsın heralde, önümüzdeki sezonu mu bekleyecen ?

Sattım gitti vallahi, zorunluluktan oldu biraz. Evet bekliycem, Yaza doğru ya 125lik ya da 250lik bişeyler alıcam, duruma bağlı :) Bir türlü buluşmalara gezilere de gelemedim. Seyahatlerim çok oldu. Tat alamadan gitti matür :)


250 lik tavsiye ederim.

düşük cc de iken adamın gözü hep bi yukarda oluyo :)

benimkide 162 cc den 200 cc ye gözkırptı :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
blog girdisi http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/10/beyaz-ampul-degisikligi.html

Evet arkadaşlar.

Sırf farketdilmek için Xeon takayım dedim.

H7 xeon aldım ama giriş yeri H4 e göreymiş. H4 aldım o da olmadı. Yerine oturdu ama motor çalışırken bi yanıyor bi yanmıyordu.

takamadım yani. En sonunda gittim 15 TL Alman malı Narva marka bir ampül aldım.

Beyazı en kuvvetli olan bu imiş. Bundan sonra da philips osram deneyeceğim.

Sonuç aşağıdaki gibi;


aldığım ampül

IMAG0698.jpg




önceki hali ( orjinal sarı ampül )

IMAG0700.jpg



sonraki hali ( narva german malı beyaz ampül ile )

IMAG0701.jpg




önden görünüş

IMAG0702.jpg




kısa beyaz far görüntüsü

IMAG0704.jpg




kısa ile uzun beraber

IMAG0705.jpg




sadece uzun

IMAG0706.jpg



almak isteyenler için fikir olabilir ;)


bu kadar :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
uzunda sarı ampulmü var tekmi aldın?
aydınlatma düşmemiş sanırım eğer öyleyse bende alayım
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzunda sarı ampulmü var tekmi aldın?
aydınlatma düşmemiş sanırım eğer öyleyse bende alayım

aydınlatma da değişiklik olmadı. hatta yolda iken daha fazla alanı aydınlattı.

Uzun ampülü değiştirmedim. Orjinal halinde duruyor.


yağmur yaparsa diye değiştirmedi. Hem selektör yapınca iki farklı renk daha dikkat çeker felan, aklıma geldi işte :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst