@Maskeli, şöyle bir ihtimal de var, gelen motorların düzeneği 55W ı kaldıracak şekilde olabilir, sadece ampul 35W olarak takılıp gönderilmiş olabilir... Bir de benim ampul-tesisat uyumuna laf ediyon amma, gidiyon iridyum buji takmaya çalışıyon... :farao: Şu yazıyı alıntı yaparak sana armağan ediyorum,
VE
Ayrıca şuna da bir göz at derim;
İbret.... 1
Bir de "
Sana Yağ" olarak da
Shell Advance VSX tavsiye ediyorum. 10-40 yada 15-50 gibi seçenekleri var. Çok da makul fiyata, ~15TL gibi. Önceki motorumda ve bu motorda kullanmıştım, gayet bildiğin yağ işte, sorun olmamıştı. Fiyatı da makuldür, kolay bulunur... Shell'in bir sloganı vardır zaten;
Yağ nasıl olmalıdır;
Kolay ulaşılabilir (Easy)
Çabuk (quick)
Ucuz (cheap)
:cherry: