Narva marka beyaz ampül

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
blog girdisi http://rkstitanic200.blogspot.com/2012/10/beyaz-ampul-degisikligi.html

Evet arkadaşlar.

Sırf farketdilmek için Xeon takayım dedim.

H7 xeon aldım ama giriş yeri H4 e göreymiş. H4 aldım o da olmadı. Yerine oturdu ama motor çalışırken bi yanıyor bi yanmıyordu.

takamadım yani. En sonunda gittim 15 TL Alman malı Narva marka bir ampül aldım.

Beyazı en kuvvetli olan bu imiş. Bundan sonra da philips osram deneyeceğim.

Sonuç aşağıdaki gibi;


aldığım ampül

IMAG0698.jpg




önceki hali ( orjinal sarı ampül )

IMAG0700.jpg



sonraki hali ( narva german malı beyaz ampül ile )

IMAG0701.jpg




önden görünüş

IMAG0702.jpg




kısa beyaz far görüntüsü

IMAG0704.jpg




kısa ile uzun beraber

IMAG0705.jpg




sadece uzun

IMAG0706.jpg



almak isteyenler için fikir olabilir ;)


bu kadar :)

---------- Post added at 01:17 ---------- Previous post was at 00:59 ----------

Uzun ampülü değiştirmedim. Orjinal halinde duruyor.


yağmur yaparsa diye değiştirmedi. Hem selektör yapınca iki farklı renk daha dikkat çeker felan, aklıma geldi işte :D
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
İsterseniz xenon bağlantısı ile ilgili yardımcı olabilirim.Beyaz ampul görüntü itibari ile güzel ancak aydınlatmada zayıf.Hiçbiri xenonun yerini tutamaz.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İsterseniz xenon bağlantısı ile ilgili yardımcı olabilirim.Beyaz ampul görüntü itibari ile güzel ancak aydınlatmada zayıf.Hiçbiri xenonun yerini tutamaz.

yok verdim gitti zaten de yine bi deneyecek olursam bilgi sahibi olayım.

Hem bilmeyen arkadaşlar için yine yazın siz ;)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
motosiklete xenon takıcaksanız ve uzun süre sorun yaşamak istemiyorsanız yapacağınız birkaç değişiklikle hepsini halledebilirsiniz.

Montaj için 2 metre kadar 2 mm veya 2.5 mm kablo
Far rölesi
Bant
Balansı sabitlemek için kelepçe.


Tavsiyem balansı deponu altına su almayacak bir yere koymanız.
Sokete uygun ampul kullanın.Çin işi motorların soketleri farklı olduğundan uydurma yapıyorlar sağlıklı olmuyor.
Röleyide su almayacak bir yere koyarsanız sorun yaşamazsınız.

Röleyi bağlarken mümkünse arka stoptan alın elektriği.(Röle elektirik çekmez sisteme yük bindirmez.Kontrol için kullanıyoruz.)Röle için aldığımız kabloya bir adet anahtar koyarsak daha sağlıklı olur..Bu işlem farın elektriği azaldığında farın yanıp sönmesini engellemek için.
Balansın - kutubunu şasenin sağlam bir yerinden almalısınız.
Balansla ampul arasındaki kabloları düzgün oturtmalısınız.Şaseye yol açarsa balansa zarar verebilir.


Şimdilik aklıma gelen bu kadar :) Umarım işinize yarar
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Hocam bundan sonra ampul değiştirecekseniz ya osram cool blue alın,yada philips diamond vision.Ben arabamda sislerde osram,kısa farlarda philips diamond vision kullanıyorum.Osram cool blue bildiğin xenon gibi,çok memnunum.philips diamond vision da gayet iyi.osram 35 lira,philips de 65 filandı.dene derim
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
osram night breaker öneririm. ya da 4500k 35w xenon... eğer ucuza iyi ışık ve polis tarafından farkedilmeyen bir xenon istiyorsanız en sağlıklısı bu ikisi...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
muayene için xenonu birkaç günlüğüne sökeceğim

elimde osram nightbreaker h4 var.

xenonla beraber osramın da 2 resmini çekip buraya atarım.

xenon gibisi yok ama. önüm gündüz resmen. gece uzun yolda iyi oluyor. 3 tane 50 metre taşının önünü görebiliyorum 100 metredeki çukurları yani. uzunu açınca 7-8 tane bu taşlardan görüyorum. ama önüme az düşüyor. önlere taktığım sisleri de açınca 350-400 metre önüm gündüz gibi :)

karşıdan araç gelmediği sürece tabi.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
xenon gibisi yok ama. önüm gündüz resmen. gece uzun yolda iyi oluyor. 3 tane 50 metre taşının önünü görebiliyorum 100 metredeki çukurları yani. uzunu açınca 7-8 tane bu taşlardan görüyorum. ama önüme az düşüyor. önlere taktığım sisleri de açınca 350-400 metre önüm gündüz gibi :)

karşıdan araç gelmediği sürece tabi.

Hey maşallah.... :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst