...
benimde şu dikkatimden hiç kaçmıyo hani
sizler de hiç foto felan koymuyonuz![]()
bizde aynı sorun var mustafa hep bizden resimler
http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2012/305/6/3/dscn1731_001_by_mehmetmumtaz-d5jo43n.jpg
sorma abi şu koca forumda bi sen bi ben
şaka bi yana sizin moturlar da çok hoşuma gidiyo ama polatınkini bakim dedim, boyum yetmedi
polat la geçen gün geziye gittik, yazık garibim sürekli ayakta gibiydi![]()
sorma abi şu koca forumda bi sen bi ben
şaka bi yana sizin moturlar da çok hoşuma gidiyo ama polatınkini bakim dedim, boyum yetmedi
polat la geçen gün geziye gittik, yazık garibim sürekli ayakta gibiydi![]()
Hiçte bilem, o benim agressif stayla sürüşümden ötürü öyleydi... Yoksa bizim seleye diyecek laf yok!(Çünkü sele diye bişey yok :mrgreensorma abi şu koca forumda bi sen bi ben
şaka bi yana sizin moturlar da çok hoşuma gidiyo ama polatınkini bakim dedim, boyum yetmedi
polat la geçen gün geziye gittik, yazık garibim sürekli ayakta gibiydi
birazda seleden kaynaklanıyor çok rahatsız bir tasarım var sorma
Hiçte bilem, o benim agressif stayla sürüşümden ötürü öyleydi... Yoksa bizim seleye diyecek laf yok!(Çünkü sele diye bişey yok :mrgreen
Bir dahaki sefere ben tutayım motoru da, sen binŞaka bir yana, harbi sür benim motoru bir ara, yukarda olmanın keyfini tat...
önceki hali ( orjinal sarı ampül )
http://1.bp.blogspot.com/-8TZfJAVf5FI/UJF_xSyrknI/AAAAAAAABUc/wmlGONU3swk/s640/IMAG0700.jpg
sonraki hali ( narva german malı beyaz ampül ile )
http://2.bp.blogspot.com/-uRePwM3nhjY/UJGAGEsAaCI/AAAAAAAABUk/NXxGHos40fw/s640/IMAG0701.jpg
Hacım, ilk hali daha güzelmiş valla... Sizin orjinal ampüller kaç W ??(üzerinde yazar). Ben de benim osramları çekeyim bari, eskisini takayım da kıyaslama yapayım...Resim koyayım... Laf ediyorlar sonra... Madem benzin koyamıyoz motorumuza bazı arkadaşlar gibi, biz de resim koyalım![]()
Valla, 1,63 boyundaki hatun kiş(kız arkadaşım) sürdü bu motoru... O kadar söylüyorum...
makseli avatar değişince artık tanımıyorum seni :mrgreen:
ben her benzinliğe gittiğimde 30 liralık alıyorum, kilometreyi sıfırlarım, 170km de benzin biter. hiç şaşmaz.
Demek senin motor zam mam tanımıyor !![]()















ön maşa yanlardaki gündüz farları..
maskeli kardeşim sen kaşındın fotoya boğacam seni :mrgreen:
29 ekim Bursa Enduro kortejimizden 2 fotom var
[url]http://img547.imageshack.us/img547/6712/58000101512194105288171.jpg[/URL]
[url]http://img15.imageshack.us/img15/5153/22371210151219410828817.jpg[/URL]
---------- Post added at 18:12 ---------- Previous post was at 18:08 ----------
bunlar da yaklaşık 1 ay öncesinden bir kafede otururken mini mini kediler birden motorun tepesine çıkıp oynamaya başladılar hiç karışmadım kedileri severim :joker:
zaten gece motoru dışarda bırakıyorum hep kediler geziyor üzerinde her sabah silmek zorunda kalıyorum
[url]http://img839.imageshack.us/img839/5096/img0586zu.jpg[/URL]
[url]http://img528.imageshack.us/img528/633/img0587lk.jpg[/URL]
[url]http://img811.imageshack.us/img811/5808/img0588xx.jpg[/URL]
[url]http://img809.imageshack.us/img809/2088/img0589mf.jpg[/URL]
[url]http://img248.imageshack.us/img248/8681/img0590k.jpg[/URL]
[url]http://img100.imageshack.us/img100/4694/img0591ug.jpg[/URL]
---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:12 ----------
bunlarda eski motorumdan kalan 3 ledli power ledler (by Mst Tec H)
[url]http://img59.imageshack.us/img59/9681/img0662fr.jpg[/URL]
[url]http://img545.imageshack.us/img545/153/img0663rx.jpg[/URL]
---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:14 ----------
gelelim dealextreme sitesinden sipariş verdiğim parçalara
uzun bir bekleme süresinden sonra elime ulaştı (yaklaşık 50 gün)
fiyatlar müthiş, 1 dolarlık tek bir ürün bile isteseniz ücretsiz kargo ile yolluyorlar
yağ kapağının yerine takılan sıcaklığı gösteren bir parça hoşuma gitti ama altında uzun bir çubuk olduğu için bizimkine uyacakmı bakıcam artık. Fiyatı: 4,9 $
[url]http://img69.imageshack.us/img69/2603/img0665y.jpg[/URL]
[url]http://img837.imageshack.us/img837/6373/img0667jo.jpg[/URL]
bu da 12v çakmak adaptörü. marine tipi kapaklı su geçirmez, kablosunun üzerinde sigorta var, telefonumu şarj etmek için kullanıcam onun dışında navigasyon gibi cihazların şarjı içinde kullanılabilir. Fiyatı: 6,7 $
[url]http://img20.imageshack.us/img20/7254/img0668oc.jpg[/URL]
[url]http://img51.imageshack.us/img51/9056/img0669lm.jpg[/URL]
[url]http://img809.imageshack.us/img809/5115/img0670yt.jpg[/URL]
Abi bu topiği takip edeyorum arasırada bursa'da korteje giderken bursa mt olarak .. aramıza katılan sendin galiba yolda kırmızı bir rks görmüştük hatta ilk resimde arkandakilerin çoğu bursa mt üyesi![]()