RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5 bin liraya 250cc alınacak tek motor hyosung gt 250 derim. çift silindir 29 beygir kaslı görüntü.

bence bundan 1-2 sene önceydi dediğiniz. artık 5000 e temiz bulmak zor.


Bu arada Titanic 200 e son bir şans vermeyi düşünüyorum.

200 cc lik elden jikleli bir karbüratör alıp taktıracağım, düzelirse önümüzdeki sezona 250 cc yükselteceğim. hatta 299 cc bile olabilir eğer uyarsa !
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
kalbüratör değiştir ama bence silindir hacmini büyütmene hiç gerek yok kaç beygir fark edecek ki sanki? fazladan yaktığın benzin alacağın beygir gücünü karşılamaz bence.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kalbüratör değiştir ama bence silindir hacmini büyütmene hiç gerek yok kaç beygir fark edecek ki sanki? fazladan yaktığın benzin alacağın beygir gücünü karşılamaz bence.

Facebook 150 MR grubunda, hatta bu forumda da Kuzey isimli biri :) 150 MR ye DOCH motor yapmış, 232 cc.

20 yıldır kullanıcıymış, Vmax 1400 üm var diyo. 6 vites yapacam 150 MR yi diyo :)

kafam gidip gidip geliyo :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
evet arkadaşlar RKS titanic 200 için Michelin Pilot Sporty satıyorum uygun fiyat kaçırmayın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...orty-arka13070-17-on10080-17-104258819/detay/

Hayırdır, neden satıyorsun? Ebatları uysa idi, almayı düşünürdüm. Bir de nereden almıştın lastikleri? Üretim tarihleri gayet yeni 28-12. Nereden aldıysan ben de oradan sipariş edeyim diyorum hani, net üzerinden alırsam bir da tarihten kazıklanmayalım...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Hayırdır, neden satıyorsun? Ebatları uysa idi, almayı düşünürdüm. Bir de nereden almıştın lastikleri? Üretim tarihleri gayet yeni 28-12. Nereden aldıysan ben de oradan sipariş edeyim diyorum hani, net üzerinden alırsam bir da tarihten kazıklanmayalım...

sen mesajları kaçırdın galiba bi kaç gündür yoksun :)
rks yi sattım ben, lastikleri ondan satıyorum. cbf 150 aldım.
lastikleri bursa bey moto dan aldım. gerçi o nerden aldı bilmiyorum ama yeni gelmiş lastikler.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Eh iyi ozaman, size hayırlı satışlar beyler :cherry:

Yok uymuyor mustafa...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
fiyatına göre çok güzel çekimi, biraz ses zayıf gibi ama oldukça iyi gibi, güle güle kullan bataryasını nasıl yaptın ?
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyatına göre çok güzel çekimi, biraz ses zayıf gibi ama oldukça iyi gibi, güle güle kullan bataryasını nasıl yaptın ?

Abi bataryaciya gittim fuji nin bilmem ne bataryası felan derken tuttum batarya yerini gösterdim adam direk çıkarttı verdi :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya Bu Unilli lastiklerinin hakkını yememek lazım arkadaşlar.

Herkese tavsiye ederim.

ya artık ben yollara alıştım ya da Lastik Gayet iyi yani.

Virajlar haricinde tüm zeminde zorladığım halde sıkıntı olmadı Allah a şükür.

kışın kullanancaklara tavsiye ederim kesinlikle. Hem 150 TL hemde güvenli...

---------- Post added at 18:28 ---------- Previous post was at 17:01 ----------



bu da gece çekimi

gijital gösterge galp galp :)

[YT]pcviLIi7cpA[/YT]
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
maskeli kardeşim nerde bu rks kullananlar bak ben sattım motoru burada senden başka paylaşım yapan kalmadı :farao:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
elimizde olan bu.

olur inş. paylaşan :)

Ben paylaşayım mı? Bende RKS200 almayı düşünüyorum, aranıza katılabilir miyim acaba? :mrgreen: Neyse ben paylaşımda bulunmayayım çünkü yazınca çok uzun yazdı diyolar sonra :p

Bakalım hangimizin motoru türünü son örneği olacak ilerleyen yıllarda... Ben kendi motorumdan hiç umutlu değilim, yıllarca ankaradaki tek "MondiMoto" kullanan tek kişi olucam sanırım :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben paylaşayım mı? Bende RKS200 almayı düşünüyorum, aranıza katılabilir miyim acaba? :mrgreen: Neyse ben paylaşımda bulunmayayım çünkü yazınca çok uzun yazdı diyolar sonra :p

Bakalım hangimizin motoru türünü son örneği olacak ilerleyen yıllarda... Ben kendi motorumdan hiç umutlu değilim, yıllarca ankaradaki tek "MondiMoto" kullanan tek kişi olucam sanırım :)

hacı ilerkeyen yıllarda bu motor haa laa bende olur mu bilmiyorum :)


la şu videolar nerde la. senin motura bindiğim video. yalan oldu gitti anasını satiim.

osman abi gatakule mi yapıyo ? noldu o iş ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ya Bu Unilli lastiklerinin hakkını yememek lazım arkadaşlar.

Herkese tavsiye ederim.

ya artık ben yollara alıştım ya da Lastik Gayet iyi yani.

Virajlar haricinde tüm zeminde zorladığım halde sıkıntı olmadı Allah a şükür.

kışın kullanancaklara tavsiye ederim kesinlikle. Hem 150 TL hemde güvenli...
Dedim unilli çok iyi ama denemeyen inanmıyor :)
 
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
34
rks 200 almayı düşünüyorum tüm yorumları okuyamadım ama genel olarak güç serilik yol tutuşu kalite ve kullanım açısından önerirmsnz ?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
rks 200 almayı düşünüyorum tüm yorumları okuyamadım ama genel olarak güç serilik yol tutuşu kalite ve kullanım açısından önerirmsnz ?

şu forumda en ayrıntılı incelemesi olan motosikletlerden birisi, kullanıcı arkadaş tüm detayları , uygulmaları yazmış, ilk 1000 km izlenimleri için tıkla

videolarıda var, birazcık araştırsan cevaplarını bulacaksın.:jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst