RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dedim unilli çok iyi ama denemeyen inanmıyor :)

birde zaten kışın ve ıslak zeminlerde normalden fazla dikkatliyizdir.

yani dikkatli olmamız gerekir.

madem dikkatli olacaksam en pahalısını almanın anlamı ne o zaman dimi :)

---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:19 ----------

şu forumda en ayrıntılı incelemesi olan motosikletlerden birisi, kullanıcı arkadaş tüm detayları , uygulmaları yazmış, ilk 1000 km izlenimleri için tıkla

videolarıda var, birazcık araştırsan cevaplarını bulacaksın.:jocolor:

abi amerika oyunları bunlar :)

şaka bi yana, biz o kadar erinmedik bunları yazarken ederken,

insanlar 4-5 bin TL para verecekleri motor hakkında araştırmaya eriniyorlar !
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
arkadaşlar motora ön cam nerden bulabilirim cbf 600 ya da vfr800x in ki kadar olsun yeter ya da nereye yaptıra bilirim bir fikri olan var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------

hangi modelin on cami bizim motosiklete uyar bilgisi olan var mi arkadaslar.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi ara ön cam ile ilgili foto atmıştım.

o fotolara dikkatli bakıp araştırabilirsin ;)

bu arada ben bi örnek buldum xeon için: hem mavi hemde şeffaf o_O yanıyomuş

aha işte bu
139121301461213.jpg
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
o diil de 10 gün kullandım sadece şimdi depoda duruyor..
yazık oldu o kadar para verdim alıcı da bulamıyorum şimdi.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
titanic 200 için michelin pilot sporty lastik sadece 10 gün kullanılmış
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
:) Baktım ben çoktan olmuyor... 70/110 ön - 70/140 arka...:wiinkk:

farketmez ajan olur her türlü :)
tabanı 1 cm küçük sadece 80/100 ön - 70/130 arka
ama kullanmana engel değil kesinlikle.
sen alıcı ol yaparız güzellik bak 2012/28. hafta lastikler :D

---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:20 ----------

kaca satiyorsun uygun gelirse alirim ozelden teklifini sunabilir misin

sahibinden e ilan koydum bakabilirsiniz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ty-arka130-70-17-on100-80-17-104258819/detay/

bu fiyata sahibinden üzerinden 3 taksit / world karta 6 taksit alabilirsiniz.
peşin almak isterseniz bir miktar daha indirim yaparım.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler Bizim Ankara da ki servis e yeni bi usta gelmiş.

Karbüratör deki şamandıradan kaynaklı dedi bizim stop etme problemi için.

baya iddialıdı.

bakalım hafta sonuna kadaran bi götürecem, bi de o ellesin mıncıklasın moturu.

karbüratör almayı düşünmüyorum artık. Alırsam makineyi yükseltme için alırım.


250 felan değil, en az 299 cc felan yaptırırım bu makineyi artık. Gideri var yani :)

( 150 MR 300 cc olmaz olamaz. Olsa da olmaz gibi yani o yüzden gideri var dedim. )


eğerki bu adam stop problemini çözerse 300 cc yapma olayını da güzel bi şekilde halleder diyerekten düşünüyorum. Hatta 6 fites bilem yaptırabilirim ( eğer uygun malzemeler bulabilirsem )

ama

aklımda şu var.

bizim dijital gösterge sorun çıkarmasın ?

niye diyebilirsiniz?

Gösterge sadece gösterge mi ? değil mi ?

yani makinenin beyni ( CDI ) direk göstergeye bir veri gönderiyor mu gönder miyor mu ?

bunu bilemiyorum. Çünkü Motor arıza lambası var gösterge de.

Şimdi 300 cc yapacakkene gösterge-beyin sorun olmasın ?

Ha şuna da açığım;

yerim lan beyninini göstergesini.

gerekirse beyni de, göstergeyi de farı da değiştiririm.

ama ne zaman 300 cc başarılı bir şekilde çalışırsa.

nolur, goç gibi aslan gibi evladiyelik olur.

bence çoh da güzel olur çohda iyi olur.

nası polat ? ii mi sence

---------- Post added at 16:50 ---------- Previous post was at 16:47 ----------

ha niye gittim servis e ?

Vites çubuğunun orda birşey çıktı, taktım yine çıktı.

onun için :) kaynatarak çözüm bulundu. eyw dedim...

motor aksamı ile ilgili olmadığından çok önemsemiyorum.

montajdan kaynaklı olabilir. 6500 civarına gelmiş başka bir motor da da aynı oluyo olursa hoş olmaz bu durum...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Benim hoşuma gitti düşüncelerin. A.Ağaoğlu gibi adamsın, kimse seni anlamıyor ama sen "insanlar mutlu olsun istiyorsun" :) Cidden tuttum ama düşünceni. Yahu millet dışarda neler yapıyor, elin çinlileri, hindileri, iranlılar bilem... Neyse, ben okey verdim :)

Yanlız beyinden yana sıkıntın olmasın, ben konuşurum kendisiyle. Gösterge hızı tekerden alıyor bağımsız olarak. Devir de ateşlemeden alıyor, beyinden alıyor galiba ama ateşleme sayısını sayıyor sonuçta. Bişey değişmez. Eh zaten fardı, sinyaldi felan alakası yok. O konuda sıkıntı çıkmaz yeğen...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim hoşuma gitti düşüncelerin. A.Ağaoğlu gibi adamsın, kimse seni anlamıyor ama sen "insanlar mutlu olsun istiyorsun" :) Cidden tuttum ama düşünceni. Yahu millet dışarda neler yapıyor, elin çinlileri, hindileri, iranlılar bilem... Neyse, ben okey verdim :)

Yanlız beyinden yana sıkıntın olmasın, ben konuşurum kendisiyle. Gösterge hızı tekerden alıyor bağımsız olarak. Devir de ateşlemeden alıyor, beyinden alıyor galiba ama ateşleme sayısını sayıyor sonuçta. Bişey değişmez. Eh zaten fardı, sinyaldi felan alakası yok. O konuda sıkıntı çıkmaz yeğen...

eyw. pampa :)

Beyin zaten değişecek ya.

Olmadı Stunt makinesi gibim kullanırım göstergesiz - farsız :p

yeterki 300 cc olsun :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bu motor evladiyelik olabilir yedek parçaları bulunduğu sürece. Ama 300cc yaparsanız 2 yıl dayanması bile zor tek silindirli motorda 300cc ciddi güç. Yüksek kaliteli ve kusursuz işlenmiş parçalar şart. Siz o cg'leri 300cc'ye çıkartan apaçilere bakmayın onların motoru onlara 5 bin km dayansa yeter de artar bile.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motor evladiyelik olabilir yedek parçaları bulunduğu sürece. Ama 300cc yaparsanız 2 yıl dayanması bile zor tek silindirli motorda 300cc ciddi güç. Yüksek kaliteli ve kusursuz işlenmiş parçalar şart. Siz o cg'leri 300cc'ye çıkartan apaçilere bakmayın onların motoru onlara 5 bin km dayansa yeter de artar bile.

yaw ben öyle motoru zorlayarak binecek biri değilim. yani stunt gibi işlere girecek değilim.

Şehir içi ev-iş arası ve arasıra da Ankara çevresi geziler. Bu kadar.

ayrıca Patlarsa 1-2 yılda yine patlasın :) baktık kısa zaman gidiyor 250 cc ye çekerim.

amaç zaten bu işlerle uğraşıyo olmak. yoksa sorunsuz makine istesem giderim bi japon italyan biner dolaşırım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst