beyler Bizim Ankara da ki servis e yeni bi usta gelmiş.
Karbüratör deki şamandıradan kaynaklı dedi bizim stop etme problemi için.
baya iddialıdı.
bakalım hafta sonuna kadaran bi götürecem, bi de o ellesin mıncıklasın moturu.
karbüratör almayı düşünmüyorum artık. Alırsam makineyi yükseltme için alırım.
250 felan değil, en az 299 cc felan yaptırırım bu makineyi artık. Gideri var yani
( 150 MR 300 cc olmaz olamaz. Olsa da olmaz gibi yani o yüzden gideri var dedim. )
eğerki bu adam stop problemini çözerse 300 cc yapma olayını da güzel bi şekilde halleder diyerekten düşünüyorum. Hatta 6 fites bilem yaptırabilirim ( eğer uygun malzemeler bulabilirsem )
ama
aklımda şu var.
bizim dijital gösterge sorun çıkarmasın ?
niye diyebilirsiniz?
Gösterge sadece gösterge mi ? değil mi ?
yani makinenin beyni ( CDI ) direk göstergeye bir veri gönderiyor mu gönder miyor mu ?
bunu bilemiyorum. Çünkü Motor arıza lambası var gösterge de.
Şimdi 300 cc yapacakkene gösterge-beyin sorun olmasın ?
Ha şuna da açığım;
yerim lan beyninini göstergesini.
gerekirse beyni de, göstergeyi de farı da değiştiririm.
ama ne zaman 300 cc başarılı bir şekilde çalışırsa.
nolur, goç gibi aslan gibi evladiyelik olur.
bence çoh da güzel olur çohda iyi olur.
nası polat ? ii mi sence
---------- Post added at 16:50 ---------- Previous post was at 16:47 ----------
ha niye gittim servis e ?
Vites çubuğunun orda birşey çıktı, taktım yine çıktı.
onun için

kaynatarak çözüm bulundu. eyw dedim...
motor aksamı ile ilgili olmadığından çok önemsemiyorum.
montajdan kaynaklı olabilir. 6500 civarına gelmiş başka bir motor da da aynı oluyo olursa hoş olmaz bu durum...