TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
mrb arkadaşlar kışlık pantolon almak istiyorum, nereden ve nasıl bişey alayım.temiz 2.el de olabilir..
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
13
Mrhaba arkadaşlar bi sorum olucak apacha almadan önce elimdeki motorla her türlü fantazimi gerçekleştirmek istiyorum :D:queen: şimdi sorum ise

KUBA CG 100 SPORT motor var bende dişlileriyle oynicamda ne tavsiye edersiniz performans arttırmak için ne önerirsiniz ? bide şöyle bişey okudum forumda inandırı gelmesede
performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.:sunny:

şimdiden tşk edirm
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Mrhaba arkadaşlar bi sorum olucak apacha almadan önce elimdeki motorla her türlü fantazimi gerçekleştirmek istiyorum :D:queen: şimdi sorum ise

KUBA CG 100 SPORT motor var bende dişlileriyle oynicamda ne tavsiye edersiniz performans arttırmak için ne önerirsiniz ? bide şöyle bişey okudum forumda inandırı gelmesede
performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.:sunny:


şimdiden tşk edirm

senin apache ye ihtiyacın yok. böyle devam et.
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
s.a. arkadaşlar,

bir konuda fikriniz lazım acilen. aşağıdaki motoru ciddi ciddi almayı düşünüyorum. arkadaş bu siteden midir onu da bilemiyorum ancak siz de ilanı inceleyip fikrinizi letirseniz çok sevinirim. sizca bu donanıma ve motora biçilen rakam fazla mıdır? gerçi ramço nun yeni motorunu 3750 tl ye sattıgını düşünürsek bana çok geldi ama sizlerin fikrini de dinlemek isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cok-temiz-tvs-rtr-150-apache-93183561/detay
selamlar,
dogan avcı

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:12 ----------

sbr kardeş ne diyorsun??
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ön 25 arka 29 artçılıda 32 olması lazım arka salıncakta yazıyordu sol tarafta
teşekkür ettim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

Mrhaba arkadaşlar bi sorum olucak apacha almadan önce elimdeki motorla her türlü fantazimi gerçekleştirmek istiyorum :D:queen: şimdi sorum ise

KUBA CG 100 SPORT motor var bende dişlileriyle oynicamda ne tavsiye edersiniz performans arttırmak için ne önerirsiniz ? bide şöyle bişey okudum forumda inandırı gelmesede
performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.:sunny:

şimdiden tşk edirm
senin kuba böyleyse apache sana yavaş gelir:)
bu arada arkadaşlar orjinal lastiklerini kullanmayıp değiştirmiş olan ve lastikler elinde olan varsa alabilirim:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
biraz sinirli yazmışım kusura bakma bugğn 5 benzinlikçi gezdim lastik şişirmek içim hepsi bozuktu 6.da tam şişircem kısa yapmışlar arabanın sağ lastiğine yetişmedi geri alıyorum lavuğun tek işimiz acele biz şişirelim sen sonra yap demez mi hay dedim sizin pompanızasa acele işinizede sinirlendim çıktım benzinlikten:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

Mrhaba arkadaşlar bi sorum olucak apacha almadan önce elimdeki motorla her türlü fantazimi gerçekleştirmek istiyorum :D:queen: şimdi sorum ise

KUBA CG 100 SPORT motor var bende dişlileriyle oynicamda ne tavsiye edersiniz performans arttırmak için ne önerirsiniz ? bide şöyle bişey okudum forumda inandırı gelmesede
performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.:sunny:

şimdiden tşk edirm
bujiden performans alamazsınızda hava filtresi ve kat iptaliyle güzel performans elde etmişsiniz apachede oynama yapmazsanız tatmin etmez o zaman orjinal haliyle 125 127 gibi hız yapıyor dik rampalarıda kaptırıp gelirsen 115 e kadar düşüyorum
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
s.a. arkadaşlar,

bir konuda fikriniz lazım acilen. aşağıdaki motoru ciddi ciddi almayı düşünüyorum. arkadaş bu siteden midir onu da bilemiyorum ancak siz de ilanı inceleyip fikrinizi letirseniz çok sevinirim. sizca bu donanıma ve motora biçilen rakam fazla mıdır? gerçi ramço nun yeni motorunu 3750 tl ye sattıgını düşünürsek bana çok geldi ama sizlerin fikrini de dinlemek isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cok-temiz-tvs-rtr-150-apache-93183561/detay
selamlar,
dogan avcı

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:12 ----------

sbr kardeş ne diyorsun??


mrb km göre bence fiyatı yüksek bide bu ilana bak http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-2011-tvs-apache-93671026/detay daha iyi geldi bana pazarlık payı mutlaka vardır.
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
evet ben de aynı düşüncedeyim dostum. ben bu ilanı görmedim yaw. çok mersi bi görüşelim bakalım.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selamun aleyküm arkadaşlar.
Bana SHEL ADVANCE ULTRA 15.50 motor yağı gönderebilecek olan varmı?
Alanyada dolaşmadık shell bırakmadım ama yok. Getirtebilirmiyiz dedim yoğun talep olması gerekiyor filan şuan yağ ihtiyacımız yok dediler. Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
biraz sinirli yazmışım kusura bakma bugğn 5 benzinlikçi gezdim lastik şişirmek içim hepsi bozuktu 6.da tam şişircem kısa yapmışlar arabanın sağ lastiğine yetişmedi geri alıyorum lavuğun tek işimiz acele biz şişirelim sen sonra yap demez mi hay dedim sizin pompanızasa acele işinizede sinirlendim çıktım benzinlikten:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------


bujiden performans alamazsınızda hava filtresi ve kat iptaliyle güzel performans elde etmişsiniz apachede oynama yapmazsanız tatmin etmez o zaman orjinal haliyle 125 127 gibi hız yapıyor dik rampalarıda kaptırıp gelirsen 115 e kadar düşüyorum
önemli değil ben öyle algılamadım zaten:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
s.a. arkadaşlar,

bir konuda fikriniz lazım acilen. aşağıdaki motoru ciddi ciddi almayı düşünüyorum. arkadaş bu siteden midir onu da bilemiyorum ancak siz de ilanı inceleyip fikrinizi letirseniz çok sevinirim. sizca bu donanıma ve motora biçilen rakam fazla mıdır? gerçi ramço nun yeni motorunu 3750 tl ye sattıgını düşünürsek bana çok geldi ama sizlerin fikrini de dinlemek isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cok-temiz-tvs-rtr-150-apache-93183561/detay
selamlar,
dogan avcı

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:12 ----------

sbr kardeş ne diyorsun??

bence biraz pahalı gibi,,dediğin gibi ramçonun motoru o paraya gittiyse bu biraz fazla.. bide 2. sahibi olması biraz kıllandırdı.. sanki bi kusuru vardıda ilk sahibi bu adama sattı, bu adamda elinden çıkarmaya çalışıyor gibi.. ama belli olmaz tabii,, belkide dediği gibi sağlamdır motor.. bide cbf le, phantomla felan takas etme sebebini anlamadım??
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
valal aslında şeytanın biri de git sıfır al diyor ama ne bileyim. sıfırın sana maliyeti ne oldu ?? plaka vs dahil girsek yani.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
selamun aleyküm arkadaşlar.
Bana SHEL ADVANCE ULTRA 15.50 motor yağı gönderebilecek olan varmı?
Alanyada dolaşmadık shell bırakmadım ama yok. Getirtebilirmiyiz dedim yoğun talep olması gerekiyor filan şuan yağ ihtiyacımız yok dediler. Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar
Yunus kardeş o yağ maalesef zor bulunur ben shell bölge müdürü ile bile muhattap oldum 3 4 sene önce yardımcı olmaya çalıştı ben mail atınca ama bulamadım.
en son yeni sanayideki antalya toptancısına gittim buzkıran dı adı tahminim. ilk gittiğimde 1 tane aldım hemde baya ucuza sonraki denemelerimde alamadım koli olarak veririrz dediler 10 lu koli galiba.nerden baksan 10 tl ucuza geliyor.
http://www.turkoilmarket.com/ bu siteden sipariş ver benimde aklımda burası var. elf yarı sentetik yağı denemek istiyorum öncelikle totalde vardı
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
valal aslında şeytanın biri de git sıfır al diyor ama ne bileyim. sıfırın sana maliyeti ne oldu ?? plaka vs dahil girsek yani.

4150 motor,, 130 kusur trafige verdim galiba tam hatrlamıorum..113 sigorta. .ve plaka masrafı.. bence gücün varsa sıfır al.. onun heyecanı yeter:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

selamun aleyküm arkadaşlar.
Bana SHEL ADVANCE ULTRA 15.50 motor yağı gönderebilecek olan varmı?
Alanyada dolaşmadık shell bırakmadım ama yok. Getirtebilirmiyiz dedim yoğun talep olması gerekiyor filan şuan yağ ihtiyacımız yok dediler. Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar

ben ilk bakımda o yağı kullandım.. istersen cumartesi gunu alıp gönderebilirim
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
4500 tl yi gözden çıkart diyorsun yani müdür. bakalım. nasip.bunun için en fazla ayırdığım rakam aslında 3500 tl. 2 çocuk + masraflar olunca maalesef kendi zevkimize en son sıra gelebiliyor.

mesut, görüştüm arkadaşla. pazarlık da yapıldı. ancak mahallelerinden bir arkadaşa söz vermiş bulunmuş kardeşimiz. bu akşam parayı getirirse motoru vereceğim dedi. bir pürüz çıkarsa yarın sana bilgi veririm dedi. nasip kısmet. bakacağız. yarın ola hayrola.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
acaba benim motoru kim aldı...
ramazan kardeşim merhaba ismim selami motorun ben aldım merak etme gözüm gibi kullanıyorum kurye falan deyilim işe gidip gelmede kullanıyorum bu arada geçmiş olsun ameliyat geçirmissin askerliğn ne kadar kaldı seninle tanışmak isterim izet dayıyla tanıştım çok iyi bir insan çok sevdim babana slm söyle kendine iyi bak hayırlı teskereler.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
o zaman iş değişirz.. tabiki evlatlarının rızkını motora yatırma.. ben maaşı aldığım gün, tamamını motora nakit verdim, kalanını taksit yaptırdım.. şimdi 5 parasız dolaşıyorum..ama kimseye karşı bir sorumluluğum yok.. senin durumun farklı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst