TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
bende 2011 rtr 150 ile aranıza katıldım arkadaşlar 3,750 ye aldım 13000 de motor çok temiz..bunda önceki motorum cbr 125 r dı açıcası korkarak aldım ama iyi ki de almışım :::))))

hayırlı uğurlu olsun hoşgeldin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------

ya ultra olup olmadığını tam hatırlamıyorum ama sorar öğrenirim.. filtre ile beraber 30 tl verdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------


memnunmusun bari cbr dan sonra:)

kardeşim sana zahmet bi soruver ultra olması benim için çok önemli. Senden haber bekliyorum
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
arkadaş 116 km ile radara girmişim (km halatı koptu) Apache 2010 model ile... 150 Tl ceza yedik iyi mi ? Bu fazla değil mi ya?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ramazan kardeşim merhaba ismim selami motorun ben aldım merak etme gözüm gibi kullanıyorum kurye falan deyilim işe gidip gelmede kullanıyorum bu arada geçmiş olsun ameliyat geçirmissin askerliğn ne kadar kaldı seninle tanışmak isterim izet dayıyla tanıştım çok iyi bir insan çok sevdim babana slm söyle kendine iyi bak hayırlı teskereler.

YABANCIYA GİTMEMEsi sevindirici... ayarları tam anlamı ile doğru noktasında güzel b ir motora sahip oldun.. rodajı itina ile yapıldı aklına bişey gelmesin..zaten fiyatıda uygun yani bana göre piyasasında gitti.. tepe tepe kullan...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
motor alanlara hayırlı olsun bugün 3 adet cbf haşat ettim rodaj döneminde yediğim tokatların intikamını alıyorum:) hihohayy:flower:
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Çantaya 6 kilo persil koydum 2 kiloda ıvır zıvır ve unuttum eve doğru yola çıktım 2 saat sonra dreksıyon bırden yalpaladı tek elle kullandıgımda bayada salladı tırstım nedenini bulamadım bi 1km kadar sonra aklıma geldi rahatladım cbf deilde onlara alıştım artık mct baydım dün bir heybetle geçti yanımdan korktum vallahi noluyo bakım dedim yapıstım arkasına xenon u caktım baktım gidemiyor attım ayaklarımı koruma demirlerine genelde cbf e tokadı basarken yaparım adam motorun üstüne yattı birden rüzgar almasını engellemek için ne güldüm ama
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Çantaya 6 kilo persil koydum 2 kiloda ıvır zıvır ve unuttum eve doğru yola çıktım 2 saat sonra dreksıyon bırden yalpaladı tek elle kullandıgımda bayada salladı tırstım nedenini bulamadım bi 1km kadar sonra aklıma geldi rahatladım cbf deilde onlara alıştım artık mct baydım dün bir heybetle geçti yanımdan korktum vallahi noluyo bakım dedim yapıstım arkasına xenon u caktım baktım gidemiyor attım ayaklarımı koruma demirlerine genelde cbf e tokadı basarken yaparım adam motorun üstüne yattı birden rüzgar almasını engellemek için ne güldüm ama

bende 2 gündür 150 cc lik asya tokatlıyorum :) ışıklarda denk geldi 1 tane 150 asya 1 tane 125 lık asya 2 tanede ybr. Onlar aralarında konuşuyorlar ben hiç dönüp bakmıyorum bile.. Yeşil ışık yandı debriyajı salmamla motor en öne fırladı zaten benim. Baktım asyada basıyor 2. Vıteste yan yana gıdıyoruz ben 9bınde degıstırıyorum vıtesı ama cocuk resmen yakıyor motoru :) 3. Vıtese taktık hala yanyana gıdıyoruz 4e bi çaktım motoru bide 5 numaralı bakışı çaktım :) :) uzadım gittim yanından diğer ışıklara vardımm beklemeye başladım. Yanıma geldi durdu motoru bi inceledi abi motorunda iyi gidiyormuş iyi açmıssın diyor :) eee dedim olacak okadar apache bu :}

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

herhehehheheheh cbf ler anca apache nin dumanını yutar....

tozunu demek istedin galiba ramço :) dumanlayanlar hep cbf ler oluyorya o yüzden :) :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
ama 5. viteste bazen uzamıyor yani 3 ve 4. vitesteki gibi devirlenmiyo bazende sanki 3.vitesdeymiş gibi devir hız yükseliyo bi anda bu olayı çözemedim rüzgar falan diyorum ama pekde öyle gelmiyo 5de bazen yemiyo boğulup kalıyo. diğer viteslerde yapmıyo keçi gibi uzuyo. şimdiye kadarki en yüksek gördüğüm sürat 131 kmh.


dayımda c4 var yanlıştır len bunun göstergesi dedi bi deneme yaptık onunki yanyana giderken 2 km fazla gösteriyodu:) dayı senin göstergeler çakma çıktı fazladan yazıyo çin malımı bu falan takılıyorum:) mutlu ediyo bu motor sahibini:thumleft:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
ama 5. viteste bazen uzamıyor yani 3 ve 4. vitesteki gibi devirlenmiyo bazende sanki 3.vitesdeymiş gibi devir hız yükseliyo bi anda bu olayı çözemedim rüzgar falan diyorum ama pekde öyle gelmiyo 5de bazen yemiyo boğulup kalıyo. diğer viteslerde yapmıyo keçi gibi uzuyo. şimdiye kadarki en yüksek gördüğüm sürat 131 kmh.


dayımda c4 var yanlıştır len bunun göstergesi dedi bi deneme yaptık onunki yanyana giderken 2 km fazla gösteriyodu:) dayı senin göstergeler çakma çıktı fazladan yazıyo çin malımı bu falan takılıyorum:) mutlu ediyo bu motor sahibini:thumleft:
rüzgardandır. veya vitesi değiştirdiğin devire göredir.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
bence rüzgardan değil karbüratörle oynamak lazım gibime geliyor ama tırsıyorum oynayamam bulgurumdan olmıyım sonra:) açılıcak daha abisi açılıcak daha 1300km de. ellerinizden öper.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
bu motor tam olarak kaç km de açılıyor. benim motor 1250 km de. 1000 bakımında 90-100 ü fazla geçme dediler.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bence rüzgardan değil karbüratörle oynamak lazım gibime geliyor ama tırsıyorum oynayamam bulgurumdan olmıyım sonra:) açılıcak daha abisi açılıcak daha 1300km de. ellerinizden öper.
açılır daha 10bin kmye doğru açılıyor motor benimkisi arap atı gibi açıldı. sübaplar alışmış ses var azcık ama makine iyi gidiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

bu motor tam olarak kaç km de açılıyor. benim motor 1250 km de. 1000 bakımında 90-100 ü fazla geçme dediler.
tam km veremicem ama 7 8 binden sonra daha iyi gibi sanki, düz yolda yatmadan 120 125 sabit gidebiliyorsun ve bu hız 150cc için iyi bence
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
276
arkadaşlar!! tvs apache nin kullanım kılavuzunu nerden bulabilirim...internette ve bu sitede araştırdım bulamadım da....?
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Tecrübe ile sabittir 6000 7000 km sonra kendine geliyor bu alet birden anlıyor insan biseylern degistigini hele 20000 den sonra sakıyor bülbül gibin maşallah 20000 km bakımına dikkat bunların kesinlikle değişmesi bana göre şart benim motorda en azından zincir seti ön arka dişli arka lastik takozu ismini bilmiyorum jantın göbeğinde ki lastik ön kaldıran iyi bilir debriaj teli gaz teli arka fren balatası onfren balatası bunlar kontrol edilir ön arka lastik buji yağ yağ filitresi hava filitresi yok bende meşhur çorabım var akumuz hala sağlam olması lazım 18000 küsur du sanırım marş rublesini değiştirmek zorunda kaldım garanti karşılamış tı servis 150lira istedi garanti dışı dedi mail attım isotlara servis çağırdı gel yapalım ücretsiz diye yani bunlara dikkat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst