TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
birkaç kişinin motorlarda sorun vardı birisinin jantı yamuktu heralde garantiden değiştiler bunları duyduktan sonra tvsden soğudum zaten cbf150 yağ yakmasıyla meşhur ybr125in sıkıntısı yok ama ya insan bir arka amortisöre bakar yani o yüzdende ybrden de soğudum var mı beni tvsye ısıtıcak vatandaş :)

ya arkadaşım motordan soğuma sebeplerine bi bakarmısın lütfen.. sen resmen motor almamak için kendine bahane uyduruyorsun.. hiç bir motor mükemmel değildir zaten..jantında problem olduğu için garantiden değiştirilen bir motoru almamak ne demek ya?? sen apache sakın alma zarıl zarıl titriyo... cbf hiç alma yağ yakıyor kitlersin motoru.. ybr desen oda çelimsiz onuda geç..çin malları zaten çok dandik alınmaz..yüksek cc li japon almaya kalksan onlarda çok pahalı bütçe yetmez... akbil alıp iett kullansan bu sıcakta hiç çekilmez, akbilde alınmaz yani..sen en iyisi evinde otur.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ya arkadaşım motordan soğuma sebeplerine bi bakarmısın lütfen.. sen resmen motor almamak için kendine bahane uyduruyorsun.. hiç bir motor mükemmel değildir zaten..jantında problem olduğu için garantiden değiştirilen bir motoru almamak ne demek ya?? sen apache sakın alma zarıl zarıl titriyo... cbf hiç alma yağ yakıyor kitlersin motoru.. ybr desen oda çelimsiz onuda geç..çin malları zaten çok dandik alınmaz..yüksek cc li japon almaya kalksan onlarda çok pahalı bütçe yetmez... akbil alıp iett kullansan bu sıcakta hiç çekilmez, akbilde alınmaz yani..sen en iyisi evinde otur.
Aynen katiliyorum dikkatb ediyorumda şimdiki nesil motorların orasına burasına bok atmaktan motor alamıyorlar..Ya paraya kıyıp motosiklete veremiyorlar yada almak istiyorlar ama bi yandanda korkuyorlar..Böyle kişiye inazuma 5 bin lira desen o motora 5 bin lira verilirmi 2 tane eksoz koymuş one öyle 90 lı yıllardaki gibi der eminim..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Aynen katiliyorum dikkatb ediyorumda şimdiki nesil motorların orasına burasına bok atmaktan motor alamıyorlar..Ya paraya kıyıp motosiklete veremiyorlar yada almak istiyorlar ama bi yandanda korkuyorlar..Böyle kişiye inazuma 5 bin lira desen o motora 5 bin lira verilirmi 2 tane eksoz koymuş one öyle 90 lı yıllardaki gibi der eminim..

kanka ah bu yeni nesil....
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ramazan tvs yı mi sattın ybr yı mı ben konu dışında kaldım galiba haberim yok
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Bak bu daha ıyı.şekilli Benim aile yarın antalya ya geliyor ben davam işe
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
bugün öğlen saatlerinde sultanbeyliden topkapıya geçtim motorla ordan bakırköy ordan beşiktaş ve geri dönüş 200km yol yaptım sıcak diyye de mont giymedim şuanda kollarım kıpkırmızı denizde yanmışım gibi sızım sızım sızlıyor keşke uzun kollu bişey giyseydim yanıyooom
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst