- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
birkaç kişinin motorlarda sorun vardı birisinin jantı yamuktu heralde garantiden değiştiler bunları duyduktan sonra tvsden soğudum zaten cbf150 yağ yakmasıyla meşhur ybr125in sıkıntısı yok ama ya insan bir arka amortisöre bakar yani o yüzdende ybrden de soğudum var mı beni tvsye ısıtıcak vatandaş![]()
ya arkadaşım motordan soğuma sebeplerine bi bakarmısın lütfen.. sen resmen motor almamak için kendine bahane uyduruyorsun.. hiç bir motor mükemmel değildir zaten..jantında problem olduğu için garantiden değiştirilen bir motoru almamak ne demek ya?? sen apache sakın alma zarıl zarıl titriyo... cbf hiç alma yağ yakıyor kitlersin motoru.. ybr desen oda çelimsiz onuda geç..çin malları zaten çok dandik alınmaz..yüksek cc li japon almaya kalksan onlarda çok pahalı bütçe yetmez... akbil alıp iett kullansan bu sıcakta hiç çekilmez, akbilde alınmaz yani..sen en iyisi evinde otur.