ön 25 arka 29 artçılıda 32 olması lazım arka salıncakta yazıyordu sol taraftaarkadaşlar lastik havaları kaç olmalı. (tvs orjinal lastiklerinin)
Mrhaba arkadaşlar bi sorum olucak apacha almadan önce elimdeki motorla her türlü fantazimi gerçekleştirmek istiyorum:queen: şimdi sorum ise
KUBA CG 100 SPORT motor var bende dişlileriyle oynicamda ne tavsiye edersiniz performans arttırmak için ne önerirsiniz ? bide şöyle bişey okudum forumda inandırı gelmesede
performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.:sunny:
şimdiden tşk edirm
teşekkür ettimön 25 arka 29 artçılıda 32 olması lazım arka salıncakta yazıyordu sol tarafta
senin kuba böyleyse apache sana yavaş gelirMrhaba arkadaşlar bi sorum olucak apacha almadan önce elimdeki motorla her türlü fantazimi gerçekleştirmek istiyorum:queen: şimdi sorum ise
KUBA CG 100 SPORT motor var bende dişlileriyle oynicamda ne tavsiye edersiniz performans arttırmak için ne önerirsiniz ? bide şöyle bişey okudum forumda inandırı gelmesede
performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.:sunny:
şimdiden tşk edirm
biraz sinirli yazmışım kusura bakma bugğn 5 benzinlikçi gezdim lastik şişirmek içim hepsi bozuktu 6.da tam şişircem kısa yapmışlar arabanın sağ lastiğine yetişmedi geri alıyorum lavuğun tek işimiz acele biz şişirelim sen sonra yap demez mi hay dedim sizin pompanızasa acele işinizede sinirlendim çıktım benzinliktenteşekkür ettim![]()
bujiden performans alamazsınızda hava filtresi ve kat iptaliyle güzel performans elde etmişsiniz apachede oynama yapmazsanız tatmin etmez o zaman orjinal haliyle 125 127 gibi hız yapıyor dik rampalarıda kaptırıp gelirsen 115 e kadar düşüyorumMrhaba arkadaşlar bi sorum olucak apacha almadan önce elimdeki motorla her türlü fantazimi gerçekleştirmek istiyorum:queen: şimdi sorum ise
KUBA CG 100 SPORT motor var bende dişlileriyle oynicamda ne tavsiye edersiniz performans arttırmak için ne önerirsiniz ? bide şöyle bişey okudum forumda inandırı gelmesede
performans tip hava filresi ve buji takıp, eksozdaki 2 perde ve katalitik konvertörü iptal edip şu an motoru 9 beygire dayattım.Ön dişliyide 15 yaptım.Şu an motor en dik virajlarda rahat iki kişi kaldırıyor ve hızı da düzde 140 rahat geçiyor.:sunny:
şimdiden tşk edirm
s.a. arkadaşlar,
bir konuda fikriniz lazım acilen. aşağıdaki motoru ciddi ciddi almayı düşünüyorum. arkadaş bu siteden midir onu da bilemiyorum ancak siz de ilanı inceleyip fikrinizi letirseniz çok sevinirim. sizca bu donanıma ve motora biçilen rakam fazla mıdır? gerçi ramço nun yeni motorunu 3750 tl ye sattıgını düşünürsek bana çok geldi ama sizlerin fikrini de dinlemek isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cok-temiz-tvs-rtr-150-apache-93183561/detay
selamlar,
dogan avcı
---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:12 ----------
sbr kardeş ne diyorsun??
önemli değil ben öyle algılamadım zatenbiraz sinirli yazmışım kusura bakma bugğn 5 benzinlikçi gezdim lastik şişirmek içim hepsi bozuktu 6.da tam şişircem kısa yapmışlar arabanın sağ lastiğine yetişmedi geri alıyorum lavuğun tek işimiz acele biz şişirelim sen sonra yap demez mi hay dedim sizin pompanızasa acele işinizede sinirlendim çıktım benzinlikten
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
bujiden performans alamazsınızda hava filtresi ve kat iptaliyle güzel performans elde etmişsiniz apachede oynama yapmazsanız tatmin etmez o zaman orjinal haliyle 125 127 gibi hız yapıyor dik rampalarıda kaptırıp gelirsen 115 e kadar düşüyorum
s.a. arkadaşlar,
bir konuda fikriniz lazım acilen. aşağıdaki motoru ciddi ciddi almayı düşünüyorum. arkadaş bu siteden midir onu da bilemiyorum ancak siz de ilanı inceleyip fikrinizi letirseniz çok sevinirim. sizca bu donanıma ve motora biçilen rakam fazla mıdır? gerçi ramço nun yeni motorunu 3750 tl ye sattıgını düşünürsek bana çok geldi ama sizlerin fikrini de dinlemek isterim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-cok-temiz-tvs-rtr-150-apache-93183561/detay
selamlar,
dogan avcı
---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:12 ----------
sbr kardeş ne diyorsun??
Yunus kardeş o yağ maalesef zor bulunur ben shell bölge müdürü ile bile muhattap oldum 3 4 sene önce yardımcı olmaya çalıştı ben mail atınca ama bulamadım.selamun aleyküm arkadaşlar.
Bana SHEL ADVANCE ULTRA 15.50 motor yağı gönderebilecek olan varmı?
Alanyada dolaşmadık shell bırakmadım ama yok. Getirtebilirmiyiz dedim yoğun talep olması gerekiyor filan şuan yağ ihtiyacımız yok dediler. Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar
görüşebildin mi?evet ben de aynı düşüncedeyim dostum. ben bu ilanı görmedim yaw. çok mersi bi görüşelim bakalım.
valal aslında şeytanın biri de git sıfır al diyor ama ne bileyim. sıfırın sana maliyeti ne oldu ?? plaka vs dahil girsek yani.
selamun aleyküm arkadaşlar.
Bana SHEL ADVANCE ULTRA 15.50 motor yağı gönderebilecek olan varmı?
Alanyada dolaşmadık shell bırakmadım ama yok. Getirtebilirmiyiz dedim yoğun talep olması gerekiyor filan şuan yağ ihtiyacımız yok dediler. Yardımınıza ihtiyacım var arkadaşlar
ramazan kardeşim merhaba ismim selami motorun ben aldım merak etme gözüm gibi kullanıyorum kurye falan deyilim işe gidip gelmede kullanıyorum bu arada geçmiş olsun ameliyat geçirmissin askerliğn ne kadar kaldı seninle tanışmak isterim izet dayıyla tanıştım çok iyi bir insan çok sevdim babana slm söyle kendine iyi bak hayırlı teskereler.acaba benim motoru kim aldı...