- Katılım
- 9 Nis 2012
- Mesajlar
- 271
İns kardesim su rodaj konusu sıkıntılıdır ama az kalmıştır senin ya,500 Km oldu mu :mrgreen:
300 oldu kardeşim yarın İzmit'e gideceğim 2 gün içinde buluruz herhalde 500 ü :mrgreen:
İns kardesim su rodaj konusu sıkıntılıdır ama az kalmıştır senin ya,500 Km oldu mu :mrgreen:
traktör gibi egsozdan cıkma bir ses deil silah gibi patlıyor hızlı giderken gazı bıraktımı pat pat diye silah sıkmış gibi patlıyor ondan bahsediyorum
bujini değiştir. sorun çözülmezse buji piposu buji kablosu ve ateşlemem bobini.
aslında sorun senin elektrik sisteminde de olabilir. lambaların normal yanıyorsa buradan sonra yazdıklarımı boşver.
elektronikçiden multimetre alıp altı çizgili v konumuna getir. ölçme çubuklarını akünün kutup başlarına değdir.
motor çalışmıyorken 12v gösteriyorsa akün sağlam düşükse akü ölü.
motor çalışırken biraz sonra 13.8-14 volt gösteriyorsa konjüktörün sağlam. fazlaysa yanmış.
13 volttan düşükse statörün yanmış.
inşallah statör (yani motorun elektriğini üreten kısım) yanmamıştır.
O klasiktir kardeşim "cızırtı" sesiDaha fotoğraf çekemedim ama arkaya çanta taktırdım ve 700 km oldu az önce açılmaya başladı motor yavaştan hissettiriyorBir düşük devirde mesela 3000'de ya egsozdan yahut motordan garip bir ses geliyor . Ama 70 , 80 civarı hızda ses kesiliyor . Sizde de oluyor mu ?
O klasiktir kardeşim "cızırtı" sesi
Onun pek çaresi yok,ama sıkıntı yapacak bir sorun da değil.
Ama civatacıdan oradaki civataları daha kalitelisiyle değiştirmeni ve 500 kmde bir sıkmanı onerebilirim.
Atahan Bey gerçekten motorumuzun hiç bir farkı yokElcikler farklı bir tek gördüğüm kadarı ile
Birde sende Osmanlı turası var benimde arkada çanta kendi eklerimizi çıkarsak motordan ayırt edemem gerçekten çok yeni duruyor
Rüzgarın eksik olmasın İnşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
Ses çok canımı sıkıyor benim ya ama arada yapıyor onu yani sürekli yapmıyor .
Hiç sıkılma kardeşim,al 16 numara anahatarı sık sıkabildiğin kadar.
Bugun biraz drift yaptım,verdim ayarı virajlarda :queen:
Sonra bi baktım yolda kalmısım,benzin hortumu yerinden cıkmıs,bakıma goturmek lazım 22,000 oldu neredeyse..:mrgreen:
Atahan Bey gerçekten motorumuzun hiç bir farkı yokElcikler farklı bir tek gördüğüm kadarı ile
Birde sende Osmanlı turası var benimde arkada çanta kendi eklerimizi çıkarsak motordan ayırt edemem gerçekten çok yeni duruyor
Rüzgarın eksik olmasın İnşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
Ses çok canımı sıkıyor benim ya ama arada yapıyor onu yani sürekli yapmıyor .