Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
7
üst kapak aşınmış aşırı zorlanmış falan dedi servis kardeşim.bakalım kesin ne olduğu çarşamba gunu belli olacak :)
Aldıktan 2 gun snra arıza yapsa inanın hiç koymazdı ama ewe gelir gelmezde bozulmaz ki arkadaş ya :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

ayakla çalışmıyodu marş mtoru da canawar gibi ceviriyodu yani statör demek oluyo :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Baya bir gözüm kalmış sanırım ya :) Üzüldüm sattıktan hemen sonra böyle yapmasına ama satmak banada yaramadı motorsuz kaldım günlerdir :(
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
hocam bujiden olabilir.
bende zc m satıp honda pcx almayı düşünüyorum.
benzin yetiştiremiyorum canavara.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:24 ----------

Uğur kardeş 410. sayfada varyatör misketleri ağırlaştı demişsin nerden aldın kaça aldın merak ettim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
hocam bujiden olabilir.
bende zc m satıp honda pcx almayı düşünüyorum.
benzin yetiştiremiyorum canavara.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:24 ----------

Uğur kardeş 410. sayfada varyatör misketleri ağırlaştı demişsin nerden aldın kaça aldın merak ettim.

Hocam onları arka varyatörü komple değiştirirken usta ücretsiz taktı,kalkışlarda hantallaşıyor motor,ama yüksek hızlarda daha az devir çeviriyor.
Örneğin 85 ile giderken 7500 devir gibi..
 
Katılım
27 Tem 2012
Mesajlar
7
arkadaşlar motoruma kavuştum. 150 tl werdim onarım işine.usta silindir kapağı,sekman falan değişti dedi.(ustanın yalancısıyım)yağ değişmiş.şuan gayet güzel makine.. Aşırı zorlamadan kaynaklanıyormuş.bu şekilde...
Motoru tazyikli suyla yıkıyor musunuz?yıkasak bişey olur mu?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
arkadaşlar motoruma kavuştum. 150 tl werdim onarım işine.usta silindir kapağı,sekman falan değişti dedi.(ustanın yalancısıyım)yağ değişmiş.şuan gayet güzel makine.. Aşırı zorlamadan kaynaklanıyormuş.bu şekilde...
Motoru tazyikli suyla yıkıyor musunuz?yıkasak bişey olur mu?

Vay anası arkadaş,yeni motorda sekman mı değişir :silent:
Neyse kardes hayırlısı diyelim,sakin kullanmak iyidir bu motoru.
Tazyikli suyu ben çok tavsiye etmem,ama tekerlekleri falan yıkamakta sakınca yok..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu aksam toplam 100 km D.Dere-Tütünçiftlik arasında zc,ben ve artçımla gayet guzel yol yaptık :)
80'i geçmemesi ve 1 lt/25 km benzin ortalaması dısında hersey iyiydi :)
Ön varyatörü değiştirince baya +10 km kadar hız artısı olur diye dusunmekteyim..
21,600 km'yi gectik...
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Bu aksam toplam 100 km D.Dere-Tütünçiftlik arasında zc,ben ve artçımla gayet guzel yol yaptık :)
80'i geçmemesi ve 1 lt/25 km benzin ortalaması dısında hersey iyiydi :)
Ön varyatörü değiştirince baya +10 km kadar hız artısı olur diye dusunmekteyim..
21,600 km'yi gectik...

Birlikte sürmek nasip olmadı şu ZC'leri ama sen hakkını iyi verdin o makinanın be kardeşim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Birlikte sürmek nasip olmadı şu ZC'leri ama sen hakkını iyi verdin o makinanın be kardeşim :)
Nasip kardeşim de sunu anladım 250 cc şart artık bana kesmiyor beni :)
Hem neredeyse 250 cc kadar yakıyor,benzin açısından da koymaz 250'lik bana :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Tarzını söyle kardeşim bakalım hemen :)
Kardeşim muayne,sigorta,üni harcı vs cok para lazım bana,zc ile devam malesef :pale:

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:51 ----------

Hala zc alıp hemde 0 falan kullanan bu hatayı yapan arkadaşlar var mı ya..

Şu an 150 cc çinli scooterlar içinde en uygunu zc..
Diğerleri 3000 Tl'den baslıyor..
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
zc leri sata sata bitiremediler demekki. kaç gemi geldilerse. bir de merak ediyorum 2010 ve sonrasında sattıkları zc ler de üretim 2007 mi hala. eğer öyleyse adamlar baya bir stok yapmılar.
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Kardeşim muayne,sigorta,üni harcı vs cok para lazım bana,zc ile devam malesef :pale:

---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:51 ----------



Şu an 150 cc çinli scooterlar içinde en uygunu zc..
Diğerleri 3000 Tl'den baslıyor..

Dikkatle özenle kullanırsan gerçekten iyi şuan 2000 liraya sıfır motor nerde bulabilirsin ? Bütçe gereği bazen iyi olmasa da sabretmek zorunda kalırsın .

Kardeşim çalıştın o kadar halledemedin mi ? Bencede artık 150 az gelecektir bana büyüt ki birlikte şehir şehir gezelim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
zc leri sata sata bitiremediler demekki. kaç gemi geldilerse. bir de merak ediyorum 2010 ve sonrasında sattıkları zc ler de üretim 2007 mi hala. eğer öyleyse adamlar baya bir stok yapmılar.

Alayı 2007 üretim :)

Dikkatle özenle kullanırsan gerçekten iyi şuan 2000 liraya sıfır motor nerde bulabilirsin ? Bütçe gereği bazen iyi olmasa da sabretmek zorunda kalırsın .

Kardeşim çalıştın o kadar halledemedin mi ? Bencede artık 150 az gelecektir bana büyüt ki birlikte şehir şehir gezelim :)

150 cc yetmiyor kardesim, vitesli 150 cc alsak en fazla +20 km avantajım olur,zc uygun yolda aslan gibi 85-90 gidiyor ki gosterdiği hızla gps arasında cok ufak fark var.
250 ccyi bende cok istiyorum ama bakalım hayırlısı :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Alayı 2007 üretim :)



150 cc yetmiyor kardesim, vitesli 150 cc alsak en fazla +20 km avantajım olur,zc uygun yolda aslan gibi 85-90 gidiyor ki gosterdiği hızla gps arasında cok ufak fark var.
250 ccyi bende cok istiyorum ama bakalım hayırlısı :)
Yarın 250 MCT satışını alıcam inşallah kardeşim :) Cumartesi günü bir tur atarsın :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Sağolasın kardeşim bir sıkıntı çıksa bile minibüsle gelip artçın olcam cumartesi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst