üst kapak aşınmış aşırı zorlanmış falan dedi servis kardeşim.bakalım kesin ne olduğu çarşamba gunu belli olacak
Aldıktan 2 gun snra arıza yapsa inanın hiç koymazdı ama ewe gelir gelmezde bozulmaz ki arkadaş ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
ayakla çalışmıyodu marş mtoru da canawar gibi ceviriyodu yani statör demek oluyo
Aldıktan 2 gun snra arıza yapsa inanın hiç koymazdı ama ewe gelir gelmezde bozulmaz ki arkadaş ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
ayakla çalışmıyodu marş mtoru da canawar gibi ceviriyodu yani statör demek oluyo