Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
18
Kısmetse bugün öğleden sonra 150 zc'me kavuşuyorum :) İstanbul Tuzla'daki mondail bayisinden (Üçerler motor) gerçekten çok memnunum kapıma kadar getiriyorlar motosikleti ve ekstralarla :) Sıfır olarak alıyorum 2010 model ama 2012 trafiğe çıkışlı olacak :) Rodajını nasıl yapmalıyım ? Okudum forumdan ama değişik yorumlar gelmiş farklı siteleride gezdim ordada aynı bu konuda şu kardeşinizi aydınlatında elimizde kalmasın sonra makine :)

hayırlı ugurlu olsun kardeş.. kazasız belasız bin

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

PROFİL RESMİ NASIL EKLENİYOR BURAYA BULAMADIM Bİ TÜRLÜ PROFİLİMDE
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Bugün saat 2 itibarı ile elime geçen mondial 150 ZC ile 38 km yol yaptım ve çok memnunum resimlerde en kısa zamanda yüklenecektir :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bugün saat 2 itibarı ile elime geçen mondial 150 ZC ile 38 km yol yaptım ve çok memnunum resimlerde en kısa zamanda yüklenecektir :)
Hadi tekrar hayırlı olsun kardeşim :)

Rodaj hızlarını buldum yazayım;

0-150 Km'de : 30 Km/ Hız
151-300 Km'de : 40 Km Hız
301-800 Km'de : 50 Km Hız
801-15000 Km'de : 60 Km Hız


İlk 3000 Km de maksimum hız 80 km

*** Devir hızını daima farklı tutun,aynı devirde uzun süre kullanmayın ani gaz verme ve 1500 Km'ye kadar dipgaz yapmayın da yazıyor..


Sonrasında yapıştır gitsin :mrgreen:
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
zc nin katologunda gezinirken şanzuman yağı olayı dikkatimi çekti.
6 ay veya 4000 km de değiştirin yazıyor
ben hiç değiştirmedim acaba bi zararı varmı.
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Hadi tekrar hayırlı olsun kardeşim :)

Rodaj hızlarını buldum yazayım;

0-150 Km'de : 30 Km/ Hız
151-300 Km'de : 40 Km Hız
301-800 Km'de : 50 Km Hız
801-15000 Km'de : 60 Km Hız


İlk 3000 Km de maksimum hız 80 km

*** Devir hızını daima farklı tutun,aynı devirde uzun süre kullanmayın ani gaz verme ve 1500 Km'ye kadar dipgaz yapmayın da yazıyor..


Sonrasında yapıştır gitsin :mrgreen:

Biraz araştırdım bende buldum sonra yaladım yuttum bunları İnşallah sıkıntımız çıkmaz :) Uğraşıp buldun sanada teşekkür ederim kardeşim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
zc nin katologunda gezinirken şanzuman yağı olayı dikkatimi çekti.
6 ay veya 4000 km de değiştirin yazıyor
ben hiç değiştirmedim acaba bi zararı varmı.
Yok hocam onu ben sormuştum gereksiz birşey demişti usta.
21,500 Km oldu daha değişmedi..

Biraz araştırdım bende buldum sonra yaladım yuttum bunları İnşallah sıkıntımız çıkmaz :) Uğraşıp buldun sanada teşekkür ederim kardeşim :)
Rica ederim kardeşim ne demek.
Rodajı denildiği gibi yaparsan,nazik kullanırsan sorun pek çıkmaz..
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Ya arkadaşlar şimdi benim motor rodaj aşamasında ya bugün 50 km'lik bir yola gittim mecburen ana yolda gittiğimden dolayı hiç köklemeden gazı sakin sakinde olsa ara sıra 70,80 km hıza ulaştım bu bir zarar verir mi motora ? Birde gazdan elimi çektiğimde '' tıssss '' diye bir ses geliyor bir sorun arz eder mi ? Sanırım motordan geliyor devri birden düştüğü için ama tam anlayamadım . Son bir şey daha ne tür benzin koymak gerekir forumlarda scooterlara 97 kurşunsuz performans arttırır diye okumuştum bende 97 kurşunsuz koydum sizce doğru mu ?
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Açıldıktan sonra yani rodaj tamamlandıktan sonra sesi yapmayacak mı ?
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
hocam arka lastiğin yananı 70 al son hızda değişiklik olur.
bende değiştirmeyi düşünüyorum
öne 130/60r/13
arka 130/70r/13

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

bu gün şanzuman yağını değiştirdim.
yağ talaşlıydı.
110 ml mobil sentetik 75w90 numara yağı enjektörle doldurdum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Amin kardeşim amin :) Benimkinin de şu rodajı bir bitse artıkta bende basıp dağ , bayır , çimen , çayır gezsem :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Amin kardeşim amin :) Benimkinin de şu rodajı bir bitse artıkta bende basıp dağ , bayır , çimen , çayır gezsem :)
İns kardesim su rodaj konusu sıkıntılıdır ama az kalmıştır senin ya,500 Km oldu mu :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst