20,214 Km'de ki Çinli
Telefon çekimi olduğundan,resimlerin kalitesi berbat kusura kalmayın...
---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:38 ----------
Arkadaşlar ben hız göstergesinin üzerindeki şeffaf poşeti söktüm ve şimdi bulanık gözüküyor hatta hiç göstermiyor

onu nasıl düzeltiriz.
Ayrıca uzun bayırlardan inerken fren boşalıyor yani sıkmıyor hidroilk doldurulan yeri açıp kapatınca düzeliyor sanırım hava alıyor.
Egsoz deseniz sesinden duramıyorum. adam akıllı servis yok baştan savma hepsi, motordan soğuttular resmen
edit: 2900 km deyim.
Benim resimde dikkat ettiysen,göstergelerin,rengi kırmızı değil,orjinali değişmiş..
İlk sahibinden kaynaklı bir sorun diye tahmin ediyorum.
Garantisi devam ediyorsa,servise ısrar et,o da olmadı,Mondiali ara..
Kullanım kitapçığı elinde varsa,fren kaliplerindeki havanın nasıl boşaltılacağı yazıyor...
O da olmadı yine servise,fren işi şakaya gelmez,Allah korusun sıkıntı çıkarır.
Egzoza gelince,bu çinlilerde sıkıntı hep aynı.
Ben egzozu değiştirdim ama yine ses devam ediyor.
Çaresi,egzoz saplamalarınıdaki vidaları sık sık,sıkmak,olmadı daha kaliteli vidalar ile değiştirmek.
2-3 Tl tutar bu vida değişikliği hadi bilemedin maksimum 5 Tl...
---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:53 ----------
s.a aranıza yeni katıldım yaklaşık 1.5 senedir takip ediyorum bu sayfayı.
ben zc hastasıyım.
yaklaşık 1.5 sene önce kh 100 vardı 4 vites.
babama sorla sattırıp zc aldım.
yaklaşık 2 katını yakıyor.
yakısıklılığına ve 3.şaseye değer.
çok sağlam babam 95 kg ben 90 + arkada tam dolu 70 kg römork pazardan gelirken test edmek için uzun bi rampayı 60 km hızla tam gaz çıktım.
30 tl lik castrol edge 0/30 tam sentetik yağ %10 performansı arttırdı yakıtta kendini gösterdi.
su an 3280 km de.
power 1 de kullandım yarı sentetik 10/40 motoru yoruyor.
sıfır olduğu için piston ile silindir arası dar ince yağ gerekiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------
inal sedeki sorun değil ben öyle ustanın taa... neyse
motorunun rölanti ayarı düşük.
100-200 devir yükselt.
sorun çözülecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------
arkadaşlar şimdik zc m resimlerini çekitim nasıl eklerim bu sayfaya .
Resim için imageshack.com'a girin,ücretsiz üye olun,sonra resimleri yükleyin.
Resimler yüklendikten sonra paylaşmak için linklerden,doğrudanı seçin.
Burada Image kutusuna linki yapıştırın...