Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
traktör gibi egsozdan cıkma bir ses deil silah gibi patlıyor hızlı giderken gazı bıraktımı pat pat diye silah sıkmış gibi patlıyor ondan bahsediyorum
Egzoz manifoldu ile alakalı olabilir.
Veya pis benzinin içinde su varsa o buharlaşıp patlama yapabiliyormuş.(Servis söyledi)
Bence sorun edilecek birşey değil ama içinize sinmiyorsa egzozun motora bağlandığı yerleri bir kontrol edin belki kaçak,vida gevşemesi vardır.
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
s.a aranıza yeni katıldım yaklaşık 1.5 senedir takip ediyorum bu sayfayı.
ben zc hastasıyım.
yaklaşık 1.5 sene önce kh 100 vardı 4 vites.
babama sorla sattırıp zc aldım.
yaklaşık 2 katını yakıyor.
yakısıklılığına ve 3.şaseye değer.
çok sağlam babam 95 kg ben 90 + arkada tam dolu 70 kg römork pazardan gelirken test edmek için uzun bi rampayı 60 km hızla tam gaz çıktım.
30 tl lik castrol edge 0/30 tam sentetik yağ %10 performansı arttırdı yakıtta kendini gösterdi.
su an 3280 km de.
power 1 de kullandım yarı sentetik 10/40 motoru yoruyor.
sıfır olduğu için piston ile silindir arası dar ince yağ gerekiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

inal sedeki sorun değil ben öyle ustanın taa... neyse
motorunun rölanti ayarı düşük.
100-200 devir yükselt.
sorun çözülecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

arkadaşlar şimdik zc m resimlerini çekitim nasıl eklerim bu sayfaya .
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
89
Arkadaşlar ben hız göstergesinin üzerindeki şeffaf poşeti söktüm ve şimdi bulanık gözüküyor hatta hiç göstermiyor :) onu nasıl düzeltiriz.
Ayrıca uzun bayırlardan inerken fren boşalıyor yani sıkmıyor hidroilk doldurulan yeri açıp kapatınca düzeliyor sanırım hava alıyor.
Egsoz deseniz sesinden duramıyorum. adam akıllı servis yok baştan savma hepsi, motordan soğuttular resmen

edit: 2900 km deyim.
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
sedat kardeş pasta sür.
normalde garantiden değişiyor ama servisi gelecek diyor başka bişey demiyor.
senin motor 2006 yada 2007
üzerindeki jelatinin ömrü 1-2 sene sonra kemikleşiyor yapıştırıcı gösterge camında kalıyor(plastik)
ben pasta sürdüm servisi uyuz gelecek diyor gelmiyor.1,5 senedir bekliyorum gerek kalmadı ama gelirse yedek olur.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
20,214 Km'de ki Çinli :)
Telefon çekimi olduğundan,resimlerin kalitesi berbat kusura kalmayın...

010720121457.jpg

010720121456.jpg

010720121451.jpg

010720121449.jpg


---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:38 ----------

Arkadaşlar ben hız göstergesinin üzerindeki şeffaf poşeti söktüm ve şimdi bulanık gözüküyor hatta hiç göstermiyor :) onu nasıl düzeltiriz.
Ayrıca uzun bayırlardan inerken fren boşalıyor yani sıkmıyor hidroilk doldurulan yeri açıp kapatınca düzeliyor sanırım hava alıyor.
Egsoz deseniz sesinden duramıyorum. adam akıllı servis yok baştan savma hepsi, motordan soğuttular resmen

edit: 2900 km deyim.

Benim resimde dikkat ettiysen,göstergelerin,rengi kırmızı değil,orjinali değişmiş..
İlk sahibinden kaynaklı bir sorun diye tahmin ediyorum.
Garantisi devam ediyorsa,servise ısrar et,o da olmadı,Mondiali ara..

Kullanım kitapçığı elinde varsa,fren kaliplerindeki havanın nasıl boşaltılacağı yazıyor...
O da olmadı yine servise,fren işi şakaya gelmez,Allah korusun sıkıntı çıkarır.

Egzoza gelince,bu çinlilerde sıkıntı hep aynı.
Ben egzozu değiştirdim ama yine ses devam ediyor.
Çaresi,egzoz saplamalarınıdaki vidaları sık sık,sıkmak,olmadı daha kaliteli vidalar ile değiştirmek.
2-3 Tl tutar bu vida değişikliği hadi bilemedin maksimum 5 Tl...

---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:53 ----------

s.a aranıza yeni katıldım yaklaşık 1.5 senedir takip ediyorum bu sayfayı.
ben zc hastasıyım.
yaklaşık 1.5 sene önce kh 100 vardı 4 vites.
babama sorla sattırıp zc aldım.
yaklaşık 2 katını yakıyor.
yakısıklılığına ve 3.şaseye değer.
çok sağlam babam 95 kg ben 90 + arkada tam dolu 70 kg römork pazardan gelirken test edmek için uzun bi rampayı 60 km hızla tam gaz çıktım.
30 tl lik castrol edge 0/30 tam sentetik yağ %10 performansı arttırdı yakıtta kendini gösterdi.
su an 3280 km de.
power 1 de kullandım yarı sentetik 10/40 motoru yoruyor.
sıfır olduğu için piston ile silindir arası dar ince yağ gerekiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

inal sedeki sorun değil ben öyle ustanın taa... neyse
motorunun rölanti ayarı düşük.
100-200 devir yükselt.
sorun çözülecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

arkadaşlar şimdik zc m resimlerini çekitim nasıl eklerim bu sayfaya .

Resim için imageshack.com'a girin,ücretsiz üye olun,sonra resimleri yükleyin.
Resimler yüklendikten sonra paylaşmak için linklerden,doğrudanı seçin.
Burada Image kutusuna linki yapıştırın...
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
photo0001sv.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

photo0015es.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

photo0014lt.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

photo0007us.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

photo0014.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

photo0009aq.jpg


far hariç her yeri led dir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

photo0016xh.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:27 ----------

photo0002yu.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

photo0003d.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

http://img21.imageshack.us/img21/8697/photo0004fo.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

photo0005wg.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

http://img833.imageshack.us/img833/3483/photo0008pr.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

http://img833.imageshack.us/img833/3483/photo0008pr.jpg
 
Katılım
1 Tem 2012
Mesajlar
15
photo0006t.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

photo0008ps.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------

o kadar emek gitti

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

kopyasphoto0001.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

photo0002jp.th.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

photo0003b.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

photo0004fs.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

photo0005uy.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

photo0008zn.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

photo0009dl.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

photo0014zc.jpg

photo0016c.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

photo0002ka.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

photo0007zj.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

photo0015wj.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

ben orjinal egzosu kestirdim. ucuna japon malı sus taktırdım.
hava filitresini basınçlı hava ile temizledim
fanın önündeki nikelaji çıkarttım
castrol edge 0/30 tam sentetik yağ koydum
ful dolu depo ile 182 km yol yapıyor 22 tl ye
(45 km ortalama hız)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Kırmızı renk bu motosiklete acaip yakışıyor.
Gri de bence çok güzel.
Mavi ve turuncu renkleri hep itici geliyor bu motorda bana.
Ama benim renk de mavi :mrgreen:
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
18
çekişi ve hızı arttırmak için ne yapmak gerekir.. hangi nedenlerden dolayı çekiş ve hız düşer
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
çekişi ve hızı arttırmak için ne yapmak gerekir.. hangi nedenlerden dolayı çekiş ve hız düşer
Kayış eskimişse,ön varyatör-arka varyatör yıpranmışsa,karbüratör ayarlarında sorun varsa,hava filtresi kirliyse son hız düşer,çekişte azalma olur..
Fakat bu scooterın cekişini benle birlikte yolculuk yapan tüm yakınlarım çok beğendiler...
5500 devirde maksimum torku alabiliyorsunuz..
Tork canavarı diyenler bile vardı :queen:
Yukarıda soylediklerim daha cok son hızı etkiler...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Kamera aparatı olsaydı,dip gaz kalkışı çekip,videoyu eklemek istiyordum.
10-15 saniye de 65-70'e cıkıyor bizim tork canavarı :)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
150
Sorun atesleme sisteminden kaynaklanıyor.

---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:14 ----------

Sedat gösterge camının cözümü 1500 su zımparası alıyorsun su ile zımparalıyorsun saha sonra zımparadan matlasan yüzeyi pasya veya poliş ile parlatıyorsun bu uygulamyı farlara da uygulayabilirsin.Fren konusuna gelince ben o sorunu fren tamir setinini degiserek halletim link i inceleyebilirsin GEcmiş olsun..
http://www.scooter.web.tr/forumlar/100-scooter-fren-sistemleri/12189-disk-fren-ust-merkez-tamir-takimi-degisimi.html
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Kısmetse bugün öğleden sonra 150 zc'me kavuşuyorum :) İstanbul Tuzla'daki mondail bayisinden (Üçerler motor) gerçekten çok memnunum kapıma kadar getiriyorlar motosikleti ve ekstralarla :) Sıfır olarak alıyorum 2010 model ama 2012 trafiğe çıkışlı olacak :) Rodajını nasıl yapmalıyım ? Okudum forumdan ama değişik yorumlar gelmiş farklı siteleride gezdim ordada aynı bu konuda şu kardeşinizi aydınlatında elimizde kalmasın sonra makine :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Kısmetse bugün öğleden sonra 150 zc'me kavuşuyorum :) İstanbul Tuzla'daki mondail bayisinden (Üçerler motor) gerçekten çok memnunum kapıma kadar getiriyorlar motosikleti ve ekstralarla :) Sıfır olarak alıyorum 2010 model ama 2012 trafiğe çıkışlı olacak :) Rodajını nasıl yapmalıyım ? Okudum forumdan ama değişik yorumlar gelmiş farklı siteleride gezdim ordada aynı bu konuda şu kardeşinizi aydınlatında elimizde kalmasın sonra makine :)
hayırlı olsun batuhan ıslatalım kutlayalım..:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Kısmetse bugün öğleden sonra 150 zc'me kavuşuyorum :) İstanbul Tuzla'daki mondail bayisinden (Üçerler motor) gerçekten çok memnunum kapıma kadar getiriyorlar motosikleti ve ekstralarla :) Sıfır olarak alıyorum 2010 model ama 2012 trafiğe çıkışlı olacak :) Rodajını nasıl yapmalıyım ? Okudum forumdan ama değişik yorumlar gelmiş farklı siteleride gezdim ordada aynı bu konuda şu kardeşinizi aydınlatında elimizde kalmasın sonra makine :)

Kardeşim hayırlı olsun,iyi günlerde kullanman dileğiyle.
Rodaj konusunda kullanım kitapçığında gerekli hız sınırları yazar.
Eğer kitapçık gelmezse,ben akşam bakar,sana bilgileri gönderirim
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Kardeşim hayırlı olsun,iyi günlerde kullanman dileğiyle.
Rodaj konusunda kullanım kitapçığında gerekli hız sınırları yazar.
Eğer kitapçık gelmezse,ben akşam bakar,sana bilgileri gönderirim

Tamamdır kardeşim sağolasın :) Değirmendere'ye gelip misafirin olacağım bir gün İnşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst