Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
İnsAllah kardeşim,çok memnun olurumTamamdır kardeşim sağolasınDeğirmendere'ye gelip misafirin olacağım bir gün İnşallah
![]()
İnsAllah kardeşim,çok memnun olurumTamamdır kardeşim sağolasınDeğirmendere'ye gelip misafirin olacağım bir gün İnşallah
![]()
ayarlayalım bigün hep bareber kutlarız....
Kısmetse bugün öğleden sonra 150 zc'me kavuşuyorumİstanbul Tuzla'daki mondail bayisinden (Üçerler motor) gerçekten çok memnunum kapıma kadar getiriyorlar motosikleti ve ekstralarla
Sıfır olarak alıyorum 2010 model ama 2012 trafiğe çıkışlı olacak
Rodajını nasıl yapmalıyım ? Okudum forumdan ama değişik yorumlar gelmiş farklı siteleride gezdim ordada aynı bu konuda şu kardeşinizi aydınlatında elimizde kalmasın sonra makine
![]()
Hadi tekrar hayırlı olsun kardeşimBugün saat 2 itibarı ile elime geçen mondial 150 ZC ile 38 km yol yaptım ve çok memnunum resimlerde en kısa zamanda yüklenecektir![]()
Hadi tekrar hayırlı olsun kardeşim
Rodaj hızlarını buldum yazayım;
0-150 Km'de : 30 Km/ Hız
151-300 Km'de : 40 Km Hız
301-800 Km'de : 50 Km Hız
801-15000 Km'de : 60 Km Hız
İlk 3000 Km de maksimum hız 80 km
*** Devir hızını daima farklı tutun,aynı devirde uzun süre kullanmayın ani gaz verme ve 1500 Km'ye kadar dipgaz yapmayın da yazıyor..
Sonrasında yapıştır gitsin :mrgreen:
Yok hocam onu ben sormuştum gereksiz birşey demişti usta.zc nin katologunda gezinirken şanzuman yağı olayı dikkatimi çekti.
6 ay veya 4000 km de değiştirin yazıyor
ben hiç değiştirmedim acaba bi zararı varmı.
Rica ederim kardeşim ne demek.Biraz araştırdım bende buldum sonra yaladım yuttum bunları İnşallah sıkıntımız çıkmazUğraşıp buldun sanada teşekkür ederim kardeşim
![]()
Sağolun sizinde Kandiliniz mübarek olsun!...Kandiliniz Kutlu Olsun...!
Olur kardeşim.http://www.motobakkal.com/?urun-6400-130-60-13-53L-Michelin-Pilot-City.html
Bu lastikler olur dimi ya bu motora ?
İns kardesim su rodaj konusu sıkıntılıdır ama az kalmıştır senin ya,500 Km oldu mu :mrgreen:Amin kardeşim aminBenimkinin de şu rodajı bir bitse artıkta bende basıp dağ , bayır , çimen , çayır gezsem
![]()